153 Kişisel özgürlükler ile toplumsal yaşamı düzenleyen kurallar arasında bağlantı kurar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İLKNUR ERDEM HEMŞİRE TSK ETİMESGUT ASKER HASTANESİ
Advertisements

REHBERLİK Yıldız KOCADAĞ.
200 Yataklı Bir Hastanede Acil Servise Aynı Şikâyetle Tekrar Başvuran Hasta Sayısı ve Hastaneye Tekrar Yatış Oranları Hakan SOYSAL.
Etkin ve İşbirliğine Dayalı Öğrenme S
Ortak Dersler MADDE 7 – Ortak dersler, öğrencilerin okulu bitirinceye kadar almakla yükümlü olduğu derslerdir. Bu dersler, bütün öğrencilere asgarî.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında saat 10:30-13:30 arasında hizmet.
ÇATIŞMA YÖNETİMİ ..
235 Staj yapabileceği yerleri belirler.. 162İyi bir vatandaşın özelliklerini sergiler.
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAKIM TALİMATLARI B.E.Ü
Sonuçlarına Kulak Verin
12 Okulda yönetmeliklerin kendisini ilgilendiren bölümleri hakkında bilgilenir.
Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar.
SINIF YÖNETİMİ Sınıf; eğitim-öğretim etkinliklerinin
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ERKEN ÇOCUKLUK VE OKUL ÖNCESİ DÖNEMLERİNDE ÖZEL EĞİTİM
3.Hafta: Erken Çocukluk ve Okul Öncesi Dönemlerinde Özel Eğitim
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
ÇIKIŞ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNİYET HEDEFLERİ.
Problem Çözme.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Okuryazarlığı -.
BÜYÜKÇİĞLİ ANADOLU LİSESİ
PROJE HAZIRLAMADA ALANA ÖZGÜ KONU SEÇİMİ
AMAÇ Fonksiyonel sağlık durumu hakkında genel bilgi sahibi olmak
Mustafa Akgül. 27 Kasım 2014 Inet-tr'1ı 2 Tarihçe Kasım 1995 Dış bağlantı 64K Yurt içi: 9.6K, 19.2K - 2M Planlar - tarafları buluşturmak.
STRES VE STRES YÖNETİMİ
ODTÜ KUZEY KIBRIS KAMPUSU ÖĞRENCİ GELİŞİM VE PSİKOLOJİK DANIŞMA MERKEZİ (ÖGPDM)
Problem Çözme Becerileri
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
REHBERLİK DERSİ III.
12. Sınıf 100 nolu kazanım etkinliği
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
Basit elastik saçılma Ders 3 Çekirdek fizigi I ders 2.
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ
YÜKSEKÖĞRETİMDE BURSLAR VE YURTLAR
HAFTALIK DERS ÇİZELGELERİ VE SEÇMELİ DERSLER
HARMANCIK 75. YIL ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Leonardo Da Vinci Hareketlilik Projesi 2012.
BLOG NEDİR? Oğuzhan Taşcı Dönem:1 Numara: BLOG NEDİR? Oğuzhan Taşcı Dönem:1 Numara:
Öğretmenlerin Mesleki ve Kişisel Gelişimlerine Yönelik Çalışmalar
2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle.
ÖDEV-BAŞARI Sevgili Öğrenciler;Ödevin eğitim hayatınızda çok önemlidir. Ödevin amaçları şunlardır Derse hazırlıklı gelmek Derste öğrenilen konuları pekiştirmek.
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
Problem Yaklaşım Temelleri, Algoritma ve Akış Şeması
YURTDIŞI İŞ PİYASASINDA MESLEKLER
DOSYAMA BAKIYORUM Kazanım: “Eğitsel ve Mesleki Planlama Dosyası” ndan yararlanarak yükseköğretim programı seçer. 12. Sınıf 119 nolu kazanım etkinliği.
DERS SEÇİMİNİ DEĞERLENDİRİYORUM
Recep KILIÇARSLAN PSİKOLOJİK DANIŞMAN. Bologna Süreci nedir? Pek çok uluslararası kuruluşun işbirliği ile Türkiye’nin de dahil olduğu 47 üye ülke tarafından.
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda siz ailelere ve çocuklarınıza rehberlik etmeyi amaçlamaktadır. www.
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
HEMŞİRENİN EĞİTİMCİ ROLÜ
Kişisel Rehberlik.
KONU : GÜNLÜK BAKIMIMIZ KAZANIM :
Özürlü Öğrenci Birimleri Engelsiz Üniversite Birimleri 17.MAYIS.2010 Prof. Dr. Bülbin Sucuoğlu
Yeni sayfam bu benim. HOŞGELDİN MESAJI YOKMU ? .
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
COĞRAFYA NE İŞİMİZE YARAR?
Öğretmenlerin Mesleki ve Kişisel Gelişimlerine Yönelik Çalışmalar
YAZ DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMASI
Anlatım yöntemi kullanan öğretmen;  Dersine iyi hazırlanır.  Düzenli bir öğrenim planı hazırlar.  Bu planında sunu sürelerini sınırlar.  Konuyu öğrencilere.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
ERKEN ÇOCUKLUK VE OKUL ÖNCESİ DÖNEMLERİNDE ÖZEL EĞİTİM
REHBERLİK DERSİ III.
Sunum transkripti:

153 Kişisel özgürlükler ile toplumsal yaşamı düzenleyen kurallar arasında bağlantı kurar.

Toplumsal hayatı düzenleyen kurallara uygun davranır. 155 Toplumsal hayatı düzenleyen kurallara uygun davranır.

Ekonomik ve toplumsal ihtiyaçların meslek seçimine etkilerini açıklar. 219 Ekonomik ve toplumsal ihtiyaçların meslek seçimine etkilerini açıklar.

Sevginin insan hayatındaki önemini belirtir. 142 Sevginin insan hayatındaki önemini belirtir.

140 Günlük hayatında kullandığı sorun çözme yollarını etkililiği açısından değerlendirir.

Etkili sorun çözme basamaklarını kullanır. 141 Etkili sorun çözme basamaklarını kullanır.

156 Kendi davranışlarını doğa ve çevreyi korumaya karşı duyarlılık açısından değerlendirir.

Önemi artan ve azalan meslekler hakkında bilgi toplar. 212 Önemi artan ve azalan meslekler hakkında bilgi toplar.

Yükseköğretim kurumlarına giriş sınavları ile ilgili bilgi toplar. 57 Yükseköğretim kurumlarına giriş sınavları ile ilgili bilgi toplar.

58 Yükseköğretim kurumlarına giriş sınavına hazırlanırken çalışma planı yapar.

Stresin nedenlerini ve belirtilerini açıklar. 172 Stresin nedenlerini ve belirtilerini açıklar.

173 Stres durumlarında kullandığı tepkileri etkililiği açısından değerlendirir.

Stresle başa çıkmada uygun yöntemler kullanır. 174 Stresle başa çıkmada uygun yöntemler kullanır.

Yükseköğrenim programları ve koşulları hakkında bilgi toplar. 213 Yükseköğrenim programları ve koşulları hakkında bilgi toplar.

214 Ortaöğretim sonrasında işe ve mesleğe hazırlayan kurum ve kurslar hakkında bilgi toplar.

59 Yükseköğretim kurumlarına giriş sınavına yönelik hazırladığı çalışma planını uygulanabilirliği açısından değerlendirir.

Toplumu ve dünyayı ilgilendiren ortak sağlık sorunlarını belirtir. 170 Toplumu ve dünyayı ilgilendiren ortak sağlık sorunlarını belirtir.

171 Toplumu ve dünyayı ilgilendiren ortak sağlık sorunlarından korunma yollarını ifade eder.

216 Mesleki amaçlara ulaşmada çeşitli yükseköğretim kurumlarının koşullarını değerlendirir.

Toplum için yapılan gönüllü çalışmalara katılır. 157 Toplum için yapılan gönüllü çalışmalara katılır.

Sahip olduğu haklarını belirtir. 158 Sahip olduğu haklarını belirtir.

55 Geleceğe ilişkin amaçlarını toplumun sosyal ve ekonomik kaynaklarını dikkate alarak belirler.

154 Kitle iletişim araçlarında sunulan yanlış mesaj ve modellerin bireysel ve toplumsal değerlere uygunluğunu analiz eder.

Mesleki amaçlara ulaşmada kitle iletişim araçlarından yararlanır. 215 Mesleki amaçlara ulaşmada kitle iletişim araçlarından yararlanır.

56 Geleceğe yönelik belirlediği amaçların ulaşılabilirliğini değerlendirir.

60 Yükseköğretim kurumlarına giriş sınavı için kendine özgü bir sınav taktiği belirler.

217 Yurt içi ve yurt dışı eğitim olanakları ve başvuru koşullarına ilişkin bilgi edinir.

218 Yükseköğretimde yararlanabileceği burslar ve yurtlar konusunda bilgi edinir.

221 Uluslar arası iş piyasasında geçerliği olan meslekler hakkında bilgi edinir.

Staj yapabileceği yerlerle ilgili bilgi toplar. 220 Staj yapabileceği yerlerle ilgili bilgi toplar. İlginiz için teşekkürler… Cihanbeyli Lisesi Web Sayfasına Dön