BiRİM FAALİYET RAPORU GENEL SEKRETERLİK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C. AFYONKARAHİSAR VALİLİĞİ. Her ilde Valilik bünyesinde “İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlükleri”, 04/03/2010 tarihli ve sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak.
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
GENEL OLARAK ÜNİVERSİTE TEŞKİLATI

AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile Kamu Mali Sisteminde Gerçekleştirilen Yapısal Değişiklikler ve Üniversitemiz Açısından Yeni Mali Sistemin.
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe E.A.H
Ankara, 25 Mart 2011 Mehmet KAYA Hâkimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Genel Sekreteri HSYK’ nın Anayasal Değişiklik Doğrultusunda Yeniden Yapılandırılması.
ÇOBANLAR İ LÇE ÖZEL İ DARE MÜDÜRLÜ Ğ Ü İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı
ÇOBANLAR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
HARCAMA YETKİLİSİ Harcama yetkilisi kimdir?
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI. 2 M. Tugay ÖZKAN İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Erdoğan BÜYÜKERSOY Şube Müdürü Lütfü YILDIRIM Şube Müdürü İzzet.
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ GELİŞMELER VE FAALİYETLER ( SONRASI) Prof Dr Halit Tanju Besler ( ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı
6360 Sayılı Kanun On Dört İlde Büyükşehir Belediyesi Ve Yirmi Yedi İlçe Kurulması İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI hacettepe.edu.tr 2008 FAALİYET RAPORU.
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
FAALİYET RAPORLARI ve HAZIRLAMA ESASLARI
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2013 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
HARCAMA.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI sayılı Kanunun 35 inci Maddesi Uyarınca Geçici Kadro Tahsisi ile Mecburi Hizmet Yükümlülü.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
Eğitim-Öğretim yılında Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı (Sağlık Yönetimi) için öğrenci alımı planlanmış olsa da; Eğitim.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ F A K Ü L T E L E R. Filiz MAYAKON İnşaat Fakültesi Fakülte Sekreteri.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI BİRİM FAALİYET RAPORU.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
FONKSİYONEL KODLARIN KULLANIM ALANLARI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMAŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Birim Yöneticisinin Sunuşu
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
T.C. ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞIMIZIN ORGANİZASYON ŞEMASI
HARCAMA YETKİLİLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER.
ORGANİZASYON (TEŞKİLAT) ŞEMASI
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
YÜKSEKÖĞRETİM TEŞKİLATINA İLİŞKİN ESASLAR
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
Görev ve Sorumluluklar
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
BAP KOORDİNATÖRLÜĞÜ 2018.
Sunum transkripti:

BiRİM FAALİYET RAPORU GENEL SEKRETERLİK 20.09.2019

Kuruluş Mevzuatı Yükseköğretim Kurulunun 2547 sayılı Kanunun 51. maddesine dayanarak 21.11.1983 tarih ve 18228 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ile Üniversitelerde Genel Sekreterlik Birimi Kurulmuştur. Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 27. maddesi uyarınca Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter, bir Genel Sekreter Yardımcısı ve bağlı birimlerden oluşmaktadır.

Misyonumuz Vizyonumuz Genel Sekreterlik Birimi olarak şeffaf ve adil bir yönetim anlayışı ile etik değerleri gözeterek disiplinler arası araştırmalar yapmayı, sosyal sorumluluk bilinci ile ülke sorunlarına duyarlı, farklılıklara saygı gösteren, kamu yararını gözeten, bilime ve sanata evrensel düzeyde katkı sağlayan, yaşadığı kentin kalkınmasına ve gelişmesine katkıda bulunan yaratıcı bireyler yetiştirmeyi görev edinen Üniversitemiz misyonu çerçevesinde aynı sorumluluğu taşıyarak hizmet üretmektir. Vizyonumuz Batman Üniversitesi’nin misyon ve vizyonunu yerine getirilebilmesinde Genel Sekreterlik ve bağlı birimlerince hızlı ve verimli hizmetin üretildiği, uyum ve iş birliğinin tam olarak sağlandığı temel değerler çerçevesinde güçlü bir yapının oluşturulmasıdır.. Temel Değerler: Tarafsızlık Şeffaflık Güvenilirlik Yenilikçilik Üretkenlik Çağdaşlık Paylaşımcılık

Genel Sekreter Yardımcısı Organizasyon Şeması GENEL SEKRETER Adnan Selçuk ERGİNÖZ Genel Sekreter Yardımcısı Kemal EVİZ Pers. D. Bş. Abdullah YÜKSEL Bil.İşl.D.Bş Tuncay GÜNGÖR Kütüp. D. Bş Zeynep AY Öğr.İşl.D. Bş M.Salih GARİPOĞLU S.K.S. D. Bş Bülent SARAÇOĞLU Yapı İşl.D. Bş Turgut KAYA Str. G.D. Bş. Ümit ÇELİK İd.M.İş.D. Bş. Yakup YILMAZ

Birim Organizasyon Şeması GENEL SEKRETER Genel Sekreter Yrd. Şube Müdürü Genel Evrak Birimi Yazı İşleri Birimi Bilgi Edinme Birimi

Birim Kadrosu Dışında Çalışan Kadrosu Başka Birimde olup Çalışan Kadro Durumu Kadro Unvanı Kadro Sayısı Dolu Birim Kadrosu Dışında Çalışan Kadrosu Başka Birimde olup Çalışan Çalıştığı Birim Genel Sekreter 1 Genel Sekreter Yrd. Araştırmacı Şube Müdürü Personel Daire Bşk. Şef 2 Kozluk MYO, Kütüphane Memur 6 3 Güzel Sanat. Fak., D.Sermaye, BAP, Sür.Eğt.Mrkz., İMİD,Sason MYO, Kütüphane, Fen Edeb. Fak. Bilgisayar İşletmeni Özel Kalem, ÖSYM Büro Personeli İdari ve Mali İşler Daire Bşk. Yönetici Asistanı Hizmetli Basın Genel Toplam 18 10 8

Personel SAYI ÜNVAN ADI ve SOYADI AÇIKLAMA 1 GENEL SEKRETER ADNAN SELÇUK ERGİNÖZ 2 GENEL SEKRETER YRD. KEMAL EVİZ 3 ŞUBE MÜDÜRÜ REMZİ RÜZGAR Kadrosu başka birimde 4 ŞEF HAYRİYE YILMAZ 5 SEDAT TİĞREK 6 MEMUR ERGÜL GENÇ 7 RAMAZAN YEL 8 MEHMET EMİN YILDIZ 9 ERKAN ZENGİN 10 BÜRO PERSONELİ MEHMET EMİN BATU 11 YÖNETİCİ ASİSTANI HATİCE ALPAR 12 HİZMETLİ ALİ KAYA

İDARİ PERSONELİN EĞİTİM DURUMU İnsan Kaynakları İDARİ PERSONELİN EĞİTİM DURUMU Eğitim Durumu İlköğretim Lise Ön Lisans Lisans Doktora Toplam Kişi Sayısı 1 3 8 12

İDARİ PERSONELİN EĞİTİM DURUMU İDARİ PERSONELİN HİZMET SÜRESİ İnsan Kaynakları İDARİ PERSONELİN EĞİTİM DURUMU Eğitim Durumu İlköğretim Lise Ön Lisans Lisans Yüksek Lisans Toplam Kişi Sayısı 1 12 16 İDARİ PERSONELİN HİZMET SÜRESİ Hizmet Süresi 0-5 yıl 6-10 16-20 21 üzeri Toplam Kişi Sayısı 4 5 3 12

BÜTÇE TERTİP TOPLAM ÖDENEK HARCAMA (AVANS DAHİL ) KALAN Mal Alımları 2014 2015 2016 2017 2018 104.300 47.200 37.400 12.000 11.800 89.856 35.640 36.934 4.705 14.444 11.559 466 7.295 Yolluklar 18.000 17.000 9.100 9.690 16.014 10.411 11.072 4.073 8.310 986 6.589 5.928 5.026 Hizmet Alımları 29.000 25.000 46.380 24.000 22.000 28.819 16.988 35.896 21.624 17.210 181 8.012 10.434 3.600 4.789 Toplam 151.300 89,200 100.780 53.000 42.900 128.365 68.642 82.701 037.401 21. 283 22.935 20.557 17.489 16.823 16.616

BÜTÇE

Görev ve Sorumluluklar Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur. Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başı olarak yapacağı görevler dışında, kendisi ve kendisine bağlı birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir, Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak, Üniversite idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında rektöre öneride bulunmak, Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek, Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek, Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu ile ilgili tüm iş ve işlemleri yapmak, Üniversite Senatosunca alınan çeşitli kararları kamuoyuna duyurmak, Bakanlıklar, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı, Valilik gibi çeşitli kurum ve kuruluşların Üniversitemiz ile ilgili istemiş oldukları bilgileri rapor halinde hazırlamak ve ilgili kurumlara iletmek, Seminer, Sempozyum, Kongre, Konferans, Yarışma, Ödül vb. çeşitli duyurular yapmak, Rektörlük Makamı tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak.

Genel Evrak Birimi Üniversite içi ve dışındaki yazışmalar, Evrakların ilgili yerlere dağıtılması, Posta ve kargo işlemleri, Birimin yazışmaları, Personel maaş tahakkuk ve sigorta işlemleri Rektörlük okutmanlarının her türlü idari işleri, Özel Kalem ve Genel Sekreterliğin ödeme ve tahakkuk işlemleri, Taşınır Kayıtlarının tutulması, Doğrudan temin işlemlerinin yapılması.

Senato-Yönetim Kurulu Kararları Yıllar Senato Kararları Yönetim Kurulu Kararları 2011 68 98 2012 60 77 2013 109 105 2014 66 85 2015 96 2016 93 2017 117 82 2018 129 80 GENEL TOPLAM 741 729

Bimer-Cimer/Bilgi Edinme Yıllar BİMER-CİMER Bilgi Edinme 2017 256 32 2018 213 16 Genel Toplam 469 48

Üstün Yönlerimiz Çalışan personelin eğitim düzeyinin yüksek olması, Sürekli kendini yenileyen ve gelişime açık, genç/dinamik ve özverili personelin olması Hizmet sunumunda etkin, verimli ve şeffaf yönetim anlayışı, Çalışma alanları konusunda sıkıntı çekilmemesi, Diğer birimler ile güçlü bir işbirliği içerisinde olması, Mevcut iş disiplinine, kanun, yönetmelik ve ilgili mevzuata uygun hareket edilmesi, Personel ve iş kalitesinin artırılması için personelimizin görev alanı ile ilgili eğitimlere katılımlarının sağlanması, Yaşanan problemlere çözüm üretme konusunda duyarlılık, kararlılık ve hızlılık.

Zayıf Yönlerimiz Genel Sekreterliğe Bağlı Daire Başkanlıklarının birbirlerinden uzak olması, Personel sirkülasyonun çok yoğun olması, İş tecrübesi kazanan idari personelin kurumdan ayrılma talepleri, İdari personelin motivasyonunu artırıcı sosyal ve kültürel faaliyetlere yer verilememesi, Personelin nakil talebi, Sonuçlanamayan ihaleler, Kamuoyunun Üniversiteye bakış açısı,

Hedeflerimiz YÖK Kalite Komisyonu tarafından yapılacak değerlendirmelerden sonra 2019 yılı itibarıyla Üniversitemiz Kalite Komisyonun tüm çalışmalarına yardım etmek ve eksiklerini tamamlamak için Birimler arası koordinasyonu sağlamak Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışması için gerekli insan kaynağı ve teknolojik altyapının oluşturulmasını sağlamak, Üniversitemizin uzun vadeli insan kaynağı gereksiniminin sağlanması için , Personel Daire Başkanlığı ile eş güdüm halinde alınarak gerekli eğitim ve seminerleri düzenlemek, performans kriterleri göz önüne alınarak atama ve yükseltme işlemlerinin sağlamak Üniversitemiz Merkezi Kütüphanesinin materyalinin arttırılması için basılı ve elektronik kitap ve veri tabanlarının sağlanması için Kütüphane ve Daire Başkanlığı ile çalışmaları yoğunlaştırmak Harcama birimlerimizin daha şeffaf, etkin ve verimli çalışmasını sağlamak için yatırım işlemleri ve harcama durumlarının denetim sürecini gerçekleştirmek

Sonuç olarak, Üniversitemizin genel misyonu ve vizyonu doğrultusunda şeffaf, yenilikçi, paylaşımcı ve katılımcılık ilkeleri göz önüne alınarak yeniliklere ve gelişmelere açık bir idari yönetim anlayışıyla kurumsal kültür ve kimliğin geliştirilmesi ve Kalite gereken çalışmalar 2018 yılında da yapılmış ve bu çalışmalara arttırılarak devam edilecektir.

Teşekkürler