Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2012
Advertisements

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM YİYECEK İÇECEK BÖLÜMÜ VE ORGANİZASYON YAPISI ZEYNEP ASLAN
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
MODÜL 3 Ekipman Yönetimi.
Kantin işleri ile ilgili öneriler
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
Tarihi, geçmişi ve amaçları Üretim süreçleri ve yöntemleri
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KONAKLAMA İŞLETMELERİ MUHASBESİ
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
PAZAR YÖNLÜLÜK.
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
NAKİT BÜTÇESİ İşletmenin gelecekteki çalışmaları ile ilgili olup,belirli bir dönem(genellikle bir yıl) nakit giriş ve çıkışlarının gösterildiği bir tablo.
KÜTÜPHANELERDE BÜTÇE YÖNETİMİ
Tamir Bakım Planlaması
Yedinci Bölüm İşletme YÖNETİMİNİN FONKSİYONLARI.
19 İKY işlevleri.
İŞLETME BÜTÇESİNİN HAZIRLANIŞI
Wann wurde TAR gegründet und warum?
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
1 Yeni bir destek programı İŞBİRLİĞİ - GÜÇBİRLİĞİ DESTEK PROGRAMI 3 yılda 121 adet proje başlatılmış, TL destek sağlanmıştır. 27/08/2013.
Bilişim sistemlerinin türleri
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
OTELLERDE MUHASEBE Şenol YAZICI.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
TBS’de yönetİm.
TBS’DE MUTFAK VE YEMEKHANE
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Gıda kalite sağlama sistemleri
MENÜ PLANLAMA ve MENÜ PLANLAMA İLKELERİ
MUTFAK PLANLAMASI VE ARAÇ GEREÇLERİ.
TESLİM ALMA (TESELLÜM)
MM-Malzeme Yönetimi Genel Sunumu
ÜNİTE 2: ÜRETİM YÖNETİMİ.
VİO SABİT KIYMET BAKIM YÖNETİMİ
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Mutfak Hizmetleri Yönetimi
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
MİZAN PLAS (MISE EN PLACE): SERVİSE ÖN HAZIRLIK Emir Hilmi Üner
İÇ ÇEVRE ANALİZİ.
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
DEPO ve STOK YÖNETİMİ Eğitimi
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
Hasta Kayıt Kabul, Taburcu Ve Transfer İşlemleri R-ADT
KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018 ZİYAFET ORGANİZASYONU VE YÖNETİMİ 6.Hafta Ziyafet Organizasyonlarının Yönetiminde Koordinasyon Fonksiyonu Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018

İÇERİK Ziyafetlerde Koordinasyonun Önemi ve Koordinasyon Süreci Ziyafetlerde İçsel Koordinasyon Ziyafetlerde Dışsal (Diğer Departmanlarla) Koordinasyon

Ziyafetlerde Koordinasyonun Önemi ve Koordinasyon Süreci Yönetsel açıdan koordinasyon, içsel ve dışsal anlamda diğer üniteler ile sağlıklı bir iletişim ve işbirliğinin sağlanması olarak tanımlanabilir. Çapraz ilişkiler yoluyla işletmede çatışma, anlaşmazlık, hedeflere yönelik amaç uyuşmazlıkları vb. olumsuzluklar asgariye indirilebilir. Planlama, örgütleme ve yöneltme olmadan koordinasyondan bahsedilemez…

Ziyafetlerde İçsel Koordinasyon Mutfak Barlar Ünitenin kendi iç koordinasyonu

Ziyafetlerde İçsel Koordinasyon Mutfak ile Koordinasyon Malzeme alımı Üretim Servis! Menünün tespiti, fiyatlandırma, servisin başlama saati, servis sırasındaki aksaklıklar, ziyafete katılacakların sayısı, ekstra istekler vb.

Ziyafetlerde İçsel Koordinasyon Barlar ile Koordinasyon Ziyafet öncesi sunulacak olan ikram ve kokteyl çeşitleri ve zamanlaması, Ziyafette kullanılacak içkilerin temini, Ziyafet formunun haricindeki fiks menü haricindeki içeceklerin koordinasyonu vb.

Ziyafetlerde İçsel Koordinasyon Ziyafet Ünitesinin Kendi İç Koordinasyonu Ziyafet toplantısı, istasyon dağılım tablosu, servis akış tablosu, ziyafet salonu görev tablosu, haftalık çalışma planı, iç duyurular, ziyafet öncesi meeting, fazla mesai ve günlük izin formu, ziyafet salonları rezervason formları vb. iletişim araçları.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Üst yönetimle koordinasyon Satın alma ve depolama ile koordinasyon İnsan kaynakları ile koordinasyon Teknik hizmetler ile koordinasyon Muhasebe ile koordinasyon Pazarlama ile koordinasyon Güvenlik ile koordinasyon Önbüro ve kat hizmetleri ile koordinasyon

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Üst yönetimle koordinasyon Ziyafet salonlarına ilişkin aylık ve yıllık gelir gider raporları, personel maliyetleri, yiyecek ve içecek costları, menü ve personel planlamaları, personel devam çizelgeleri, ziyafet departmanına ilişkin bütçe önerileri vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Satın alma ve depolama ile koordinasyon Talep ve çıkış formları, Yiyecek sipariş fişleri, vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon İnsan kaynakları ile koordinasyon Ekstra personel, izinler, haklar vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Teknik hizmetler ile koordinasyon Teknik ekipmanların rutin bakımları, arıza durumunda arızaların giderilmesi, ziyafetin özelliği gereği ek tesisat ihtiyacı, enerji tasarrufuna yönelik eylemler, personele yönelik eğitim ve danışmanlık vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Muhasebe ile koordinasyon Personel puantajları, malzeme alımı ve yenileme çalışmaları, ücretlendirme ve işgücü verimliliğine ilişkin verilerin sağlanması, departman bütçelerinin planlandığı gibi gidip gitmemesinin kontrolü, maaş ve ücret ödemeleri vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Pazarlama ile koordinasyon Pazar koşulları, müşteri davranışları, rekabet yapısı, imaj yaratma vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Güvenlik ile koordinasyon Fiziksel varlıkları, personel ve müşterilerin mal ve can güvenliklerinin sağlanması, önleyici ve caydırıcı tedbirler alma, araba, vestiyer, yangın vb.

Ziyafetlerde Dışsal Koordinasyon Önbüro ve kat hizmetleri ile koordinasyon Karşılama, dekorasyon çalışmaları, temizlik, personel üniformaları, ütü vb.

TEŞEKKÜRLER