Süreç Yönetimi Smith iş bölümü kavramının üç yararından bahsetmektedir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE TEMEL FAKTÖRLER
Advertisements

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
OKUL YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİM VE İŞLETMECİLİKLE İLGİLİ İŞLER
Altı Sigma Deneyim Paylaşım Sempozyumu
Yerel Yönetimlerde Yeniden Yapılanma Perspektifi
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
KADINLARIN VE KADIN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ GÜÇLENDİRİLMESİ HİBE PROGRAMI GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ TOPLUM PROJESİ STRONG WOMEN STRONG SOCIETY PROJECT TR2009/ /69.
Yeni Pazarlama Teknikleri
PAZAR YÖNLÜLÜK.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ VATAN YAZILIMEVİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğrenen Örgütler.
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
“Değişimi reddeden çürümenin mimarıdır,
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi YONT414
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
İŞLETMELERİN KURULUŞ SORUNLARI
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE GELENEKSEL YÖNETİM
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
Süreç Yönetimi.
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Kamuda İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
YENİ ORGANİZASYON YAKLAŞIMLARI
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Yeni Kariyer Yaklaşımları
Nihat BÜLBÜL Nihat BÜLBÜL Yönetimde kalite; Sonuçlara odaklı denetimlerle değil, süreçlerin sürekli sorgulanarak geliştirilmesiyle.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Klasik Yönetim ve Organizasyon Teorisi
KARİYER GELİŞTİRME.
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
İş Etüdü konularını tartışacağız. iş etüdünün yararları,
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
C. Kişi – Grup ve Gruplar Arası İletişim
Okul Yöneticilerinin Denetim ve Değerlendirme Rolü
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İşletme kavramı öncesi dönem 1880 öncesi dönemi kapsar.1880 öncesi dönemde yönetim gereken kuruluşların çok az olması, kendi yönetim anlayışlarına göre.
Matriks Organizasyon Yapısı
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi
Eşgüdümleme ve Kontrol
Sunum transkripti:

Süreç Yönetimi Smith iş bölümü kavramının üç yararından bahsetmektedir

Süreç Yönetimi 1-İş bölümü kavramı çalışanın becerisinin belirli bir alanda geliştirilmesini sağlar. 2-İş rotasyonunda kaybedilen zamanı en aza indiririz. 3-Yeni makine ve tekniklerin daha iyi kullanılmasını sağlar.

Süreç Yönetimi

Süreç Yönetimi

Süreç Yönetimi

Süreç Yönetimi

Süreç Yönetimi

Klasik Örgüt Anlayışına Karşılık Süreç Yönetimi Yaklaşımı Organizasyonlar müşteriye hizmet için değil iç düzeni korumak içindir. İç yapınız müşteriye pek az şey ifade edr hatta çoğunlukla bir engel olarak görülür Organizasyon şemaları dikey müşteriye hizmet YATAYDIR

Fonksiyonel Yönetim – Süreçlerle Yönetim Dikey, Fonksiyonel Yönetim Org. Süreçlerle çakışan Fonks. Yön. Org. Fonks.larla çakışan Süreçlerle Yön. Org. Yatay, Süreçlerle Yönetim Org. ZAMAN

Klasik Örgüt Anlayışına Karşılık Süreç Yönetimi Yaklaşımı Klaisk org. Yapısında insan faktörü ikinci plandadır. Maddi faktörlerin belirlenmesindan sonra insanın buna uyacağı varsayılır. Süreç Yaklaşımında ise çalışan Edilgen değil etkindir Birden fazla süreçte çalışıyor olabilir deişik süreç sahiplerinden emir alır.

Klasik Örgüt Anlayışına Karşılık Süreç Yönetimi Yaklaşımı

? Neden süreç yönetimi? Müşteri Şikayeti, GELENEKSEL YÖNETİM ? Geleneksel organizasyonun sorunları: memnuniyetsizliğin artması gibi dış kaynaklı sorunlar, Hata düzeltme çalışmaları, kötü iletişim, iç çekişmeler, moral düşüklüğü, yüksek maliyetler gibi iç kaynaklı sorunlar Çevrim zamanı Müşteri Şikayeti,

Süreç Yönetimi Geleneksel yapılanmanın getirdiği kısıtlamaları ortadan kaldırarak: Müşteri odaklı yönetimi teşvik etmesi Şirket önceliklerine sistematik yaklaşım getirmesi Fonksiyonel sınırların ortadan kaldırılarak, fonksiyonlar arası ilişkilerin geliştirilmesi Katma değer yaratmayan faaliyetlerin belirlenmesi Kaynakların etkin kullanımının sağlanması İyileşme olanaklarının tespit edilmesi Hızlı karar alma avantajı sağlaması Sorumlulukların açıklıkla belirlenmesi kapsayan yönetim anlayışı bizi süreç odaklı bakışa götürmektedir. SÜREÇ ODAKLI SÜREÇ SAHİBİ MÜŞTERİ

Klasik Örgüt Anlayışına Karşılık Süreç Yönetimi Yaklaşımı

Klasik Örgüt Anlayışına Karşılık Süreç Yönetimi Yaklaşımı

Klasik Örgüt Anlayışına Karşılık Süreç Yönetimi Yaklaşımı

Süreç Yönetiminde Kritik Başarı Faktörleri 1-Yönetimin Desteği ve Liderlik

Süreç Yönetiminde Kritik Başarı Faktörleri 2-Çalışanların Yetkelendirilmesi

Süreç Yönetiminde Kritik Başarı Faktörleri 3-Değişim Yönetimi

Süreç Yönetiminde Kritik Başarı Faktörleri 4-Proje Yönetimi

Süreç Yönetiminde Kritik Başarı Faktörleri 5-Sürekli İyileştirme Sistemini Kurmak