HAZİneyİ bul.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Site konuyu en ince ayrıntılarıyla ele alarak anlaşılırlığı artırmış.
Advertisements

Gösterip Yaptırma Yöntemi
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
DRAMA 11.HAFTA DRAMA YÖNTEMİYLE DERS İŞLEME MODELLERİ
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
PROJEYE DAYALI FEN DERSİ Proje tabanlı öğrenme yöntemi, öğrencilere problem çözmeyi, karar vermeyi ve araştırmayı öğretir. Ayrıca öğrencilere belirlenen.
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
Yeni Programın Öğrenme Yaklaşımı
Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımları
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Nesneye Dayalı Programlama
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
A.K.Ü. Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Buluş yoluyla öğretim stratejisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
BİLİŞSEL HEDEFLERE GÖRE DAVRANIŞ YAZMA (KAVRAMA VE UYGULAMA)
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
ARAŞTIRMA TASARIMI.
Problem Yaklaşım Temelleri, Algoritma ve Akış Şeması
VERİLMEYEN TOPLANANIN BULUNMASI
PEER SUPPORT TEAM.
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ Murad TİRYAKİOĞLU.
Ters Hiperbolik Fonksiyonlar
ÖĞRETİM METOD VE TEKNİKLERİ İLE İLGİLİ YENİLİKLER.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
DOĞRUSAL DENKLEM SİSTEMLERİNİN GRAFİK İLE ÇÖZÜMÜ
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
Örnek Olay Yöntemi (Örnek Olay İncelemesi)
ÖĞRETİMDE STRATEJİ Ali ÇELiK (Biyoloji).
Öğrenme Öğretme Süreci
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
Strateji, yöntem ve teknik kavramlarını açıklayabilme, Strateji, yöntem ve teknik kavramları arasındaki ilişkiyi kavrayabilme,
PROJE YÖNTEMİ Proje nedir?
Programlı Öğretim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETİM TASARIMI
Kolb’un Yaşantısal Öğretim Modeli
Probleme Dayalı Öğrenme
HÜCRE İLE İLGİLİ ETKİNLİKLER
KONU: ÇALIŞMA YAPRAĞI HAZIRLAYAN: DEMET KILIÇ MATEMATİK ÖĞRETMENİ.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
Beyin için Zenginleştirme. Beyin ile ilgili yapılan araştırmalar ortamın beyin gelişimi üzerinde etkisinin olabileceğini ortaya koymuştur. Daha iyi bir.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ. Bu dersimizde yaptığınız araştırmalarınızı ve taslak çiziminizi bir araya getirin. Artık tasarımınızın nasıl bir şekilde.
Pazarlama Araştırmalarına Giriş ve Araştırma Süreci
Sistem Analizi ve Tasarımı
B EP HAZIRLIĞI VE UYGULAMASI AŞAMALARINDA REHBER ÖĞRETMENIN YIL BOYUNCA KATKI SAĞLAYACAĞI ÇALIŞMALAR.
Satranç Derslerinde Kullanabileceğimiz Öğretme Yöntemleri.
Ders 3 Kavramların sunulması
RESMİNİ CANLANDIR, SCRATCH’I ÖĞREN!
Programlı Öğretim.
İŞ SERİMİ Öncelikle 3D modelini seçmeye karar verdik ve Bektaş TAGUR tarafından internet sitesinden bu model seçildi.
PROJE BAŞLIĞI Proje Kısa Tanıtım Proje Planı Yöntem Sonuç
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
FONKSİYONLAR.
SUNUM PLANI. SUNUMUN AMACI SOLUNUM SİSTEMİ ORGANLARI, MEKANİĞİ VE FİZYOLOJİSİNİ AYIRT EDEBİLECEK BİLGİ VE BECERİ KAZANDIRMAK.
Problem Çözme Yaklaşımları
FİZİK-1DERSİ UYGULAMA PROJE SUNUSU
Sağlık Bilimleri Fakültesi
PROGRAMA SÜREKLİLİK KAZANDIRILMASI.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
Bilgisayar Bilimi Problem Çözme Süreci-3.
Bunu Kİm Yapar.
Anket ve Likert Ölçekler
Sunum transkripti:

HAZİneyİ bul

Konunun sunumu, gözden geçirilmesi ve konuyla ilgili problemlerin çözümü gibi çeşitli amaçlar için kullanılır.

UygulanmasI Konu ya da konuyla ilgili problemlerin çözümü parçalara ayrılarak sınıfın çeşitli yerlerine saklanır.

Hangi parçanın nerede olduğunu belirten yönergelerin ya da krokilerin hazırlanması. Öğrencilerin küçük gruplara ayrılması. Her gruba bir yönerge ya da krokinin verilmesi. Gruplar ellerindeki yönergeyi-krokiyi izleyerek parçaları bulur.

Bulunan her parça grupça incelenir ve ne olduğu anlaşılır Bulunan her parça grupça incelenir ve ne olduğu anlaşılır. Anlaşılmayan nokta öğretmene sorulur. O aşamada öğrencilerin yapması gereken bir şey varsa yapılır. Bütün parçalar için bir önceki aşama tekrarlanır. Elde edilenler grupça gözden geçirilir ve sınıfa sunulur.