F1 Kolorimetrik Hızlı Sonuç veren Biyolojik İndikatörler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Advertisements

ÖLÇME TEKNİĞİ HAFTA 3. ÖLÇME TEKNİĞİ HACİM ÖLÇME Bir maddenin uzayda kapladığı yere onun hacmi denir. Hacim, ölçülebilen bir büyüklüktür. Cisimlerin hacimleri.
Dr. Hayati Demiraslan Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
PNÖMATİK SİSTEM.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Öğretim  Öğrenci gelişimini amaçlayan, öğrenmenin başlatılması, sürdürülmesi ve gerçekleştirilmesi için düzenlenen planlı etkinliklerden oluşan bir süreçtir.
Kamu Mali Yönetimine İlişkin Sorunlar. Türkiye’de kamu yönetiminin karşılaştığı en önemli sorun alanlarının başında mali konular gelmektedir. Mali disiplinin.
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ İNM 109 TEKNİK RESİM
Paragraf Nedir? & Herhangi bir yazının bir satırbaşından öteki satırbaşına kadar olan bölümüdür. & Duygu, düşünce, istekleri anlatım tekniklerinden yararlanarak.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
BİLGİ :Öğrenme ile kazanılır.Tekrar ile pekiştirilir. Test çözme tekniğini kullanmanın temelini teşkil eder. YORUM: Öğrenilen ve tekrar ile pekiştirilen.
Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.
ÖZEL TANIMLI FONKSİYONLAR
ARA Ş TIRMA YÖNTEM ve TEKN İ KLER İ Ö ğ r. Gör. Dr. O. İ nanç GÜNEY ADANA MYO.
Leyla İÇERLİ Araş. Gör. Dr. Aksaray Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
KONULAR BÖLÜM: Kesirler, Ondalık Kesirler, Yüzde
11. SINIF: ELEKTRİK ve MANYETİZMA ÜNİTESİ Alternatif Akım 1
RENKLİ RESİM UYGULAMALARI I
Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
Kişisel-Sosyal Rehberlik
GENEL MUHASEBE.
ÖFKE KONTROLÜ ZORBALIK
BARALAR.
MADDENİN DEĞİŞİMİ.
B) GÖRÜNÜR İŞARETLER (PAYROTEKNİK MALZEME)
1.DİJİTAL BASKI MAKİNESİNİ BASKIYA
İLETİŞİM.
1. KAZAZEDEYE YAKLAŞMA.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Kan Glukoz Tayini.
CEYLANPINAR ANADOLU LİSESİ
YAPI KALİTESİ Bitmiş bir yapının kalitesini, yani servis ömrü boyunca güvenliğini belirleyen dört ana unsur; PROJE KALİTESİ Zemin özellikleri dikkate alınmış,
Uçak Bileti Değiştirme
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER
5.Konu: Kimyasal Tepkimeler.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
a) Burada gördüğünüz eserler sizde hangi duyguları uyandırdı
Kanuni Sultan Süleyman İmam Hatip Ortaokulu Rehberlik Servisi
Kuluçka Levrek üretimi için tesislerde yumurtaların inkübasyon işlemi, göz açıklığı μ arasında değişen, lt hacmindeki inkübatörlerde yapılmaktadır.
TUTUM VE ALGILAR.
AKIŞKAN STATİĞİ ŞEKİLLER
YOKLUK VE BUTLAN HUKUKİ İŞLEMLERDE HÜKÜMSÜZLÜK
KALBİN ELEKTRİKSEL AKTİVİTESİ
OKUMA-YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
FİNANSAL PİYASALAR VE KURUMLAR
Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Bitkisel Kökenli İlaç: Aspirin
ISI MADDELERİ ETKİLER.
3.ÜNİTE TEMAS GEREKTİRMEYEN KUVVETLER MIKNATISLARLA OYNAYALIM
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ turizm mevzuatı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
10. HAFTA TOPLUMSAL CİNSİYET.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BT30 Kullanım Yönergeleri
III- SLS Klipsleri Kalite Tablosu
VERGİNİN YAPISI Devletin kamu hizmetlerini yerine getirmek üzere, vatandaşlarından zora dayanarak aldığı iktisadi değerler olarak tarif edilebilir. Kamu.
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
SESBİLGİSEL GELİŞİM Dil EdİNimi-4. Hafta.
Sunum transkripti:

F1 Kolorimetrik Hızlı Sonuç veren Biyolojik İndikatörler BT90 / BT101 / BT200 Kullanım Yönergeleri F1 Kolorimetrik Hızlı Sonuç veren Biyolojik İndikatörler

BT90 BT101 BT200

Kırıcı yardımıyla ve el ile Bİ içindeki ampülü kırın.

Kırıcı ile kıracak iseniz indikator kapağını aşağı doğru bastırarak indikatorü önce izole edin.

El yardımıyla kıracak iseniz kapağa mümkün olan en yakın yerden tutun ve başparmak ve işaret parmağınızla baskı uygulayın. Ampül kırıldıktan sonra ampülün farklı yerlerine iki kez daha baskı uygulayarak ampülün daha küçük parçalara ayrılmasını ve dolayısıyla besiyerin sporları etkin ıslatmasını sağlayın.

İnkübasyon süresince buharlaşmayı önlemek için tüp kapağına bastırın ve tüpü izole edin.

Esterilice de forma usual. Son olarak tüpü aşağı doğru bir termometreyi sallar gibi kuvvetlice sallayın ve besiyerin konik tabana inmesini sağlayınız. Tüp tabanında biriken sıvının toplam hacmi resimde gösterilen hacme benzer.

Bu adımlardan sonra B.İ’ün inkübasyonuna geçebilirsiniz.

İnkübasyondan sonra kurumunuzun yönetmeliklerine uygun şeklide sonuçları kaydedin.

www.scu.com.tr Sorularınız için: recai@scu.com.tr