Programdan Sorular
Programa göre “Nasıl bir din öğretimi Programa göre “Nasıl bir din öğretimi?” sorusu, öğretme-öğrenme sürecindeki yaklaşımımızı belirlemektedir. Din öğretiminde öncelikle dikkat edilmesi gereken hususlar aşağıdakilerden hangisi yer almaz? İnsana Saygı Düşünceye Saygı Hürriyete Saygı Kanunlara Saygı Kültürel Mirasa Saygı
Programa göre “Nasıl bir din öğretimi Programa göre “Nasıl bir din öğretimi?” sorusu, öğretme-öğrenme sürecindeki yaklaşımımızı belirlemektedir. Din öğretiminde öncelikle dikkat edilmesi gereken hususlar aşağıdakilerden hangisi yer almaz? İnsana Saygı Düşünceye Saygı Hürriyete Saygı Kanunlara Saygı Kültürel Mirasa Saygı
Programa göre “Nasıl bir din öğretimi Programa göre “Nasıl bir din öğretimi?” sorusu, öğretme-öğrenme sürecindeki yaklaşımımızı belirlemektedir. Din öğretiminde öncelikle dikkat edilmesi gereken hususlar aşağıdakilerden hangisi yer almaz? İnsana Saygı Düşünceye Saygı Hürriyete Saygı Ahlaki Olana Saygı Kültürel Mirasa Saygı
Dinin genel eğitimdeki yeri ile okulun böyle bir disiplini ihmal etmesi durumunda görevini tam olarak yapmamış sayılacağı konusunda altı boyut ileri sürülebilir. Bunlar aynı zamanda din eğitiminin de temelleri olup program bu açıdan ele alınmalıdır. Hangisi bunların arasında yer almaz? Antropolojik-İnsani Temel Toplumsal Temel Kültürel Temel Evrensel Temel Metafizik Temel
Dinin genel eğitimdeki yeri ile okulun böyle bir disiplini ihmal etmesi durumunda görevini tam olarak yapmamış sayılacağı konusunda altı boyut ileri sürülebilir. Bunlar aynı zamanda din eğitiminin de temelleri olup program bu açıdan ele alınmalıdır. Hangisi bunların arasında yer almaz? Antropolojik-İnsani Temel Toplumsal Temel Kültürel Temel Evrensel Temel Metafizik Temel
Dinin genel eğitimdeki yeri ile okulun böyle bir disiplini ihmal etmesi durumunda görevini tam olarak yapmamış sayılacağı konusunda altı boyut ileri sürülebilir. Bunlar aynı zamanda din eğitiminin de temelleri olup program bu açıdan ele alınmalıdır. Hangisi bunların arasında yer almaz? Antropolojik-İnsani Temel Toplumsal Temel Kültürel Temel Evrensel Temel Felsefi Temel Hukukî Temel
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı içerdiği kazanımlarla öğrencilerde bazı temel becerilerin gelişmesi hedeflenmektedir. Hangisi bunların arasında yer almaz? Eleştirel düşünme becerisi İletişim ve empati kurma becerisi Problem çözme becerisi Araştırma becerisi Arapçayı etkin kullanabilme becerisi
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı içerdiği kazanımlarla öğrencilerde bazı temel becerilerin gelişmesi hedeflenmektedir. Hangisi bunların arasında yer almaz? Eleştirel düşünme becerisi İletişim ve empati kurma becerisi Problem çözme becerisi Araştırma becerisi Arapçayı etkin kullanabilme becerisi
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı içerdiği kazanımlarla öğrencilerde bazı temel becerilerin gelişmesi hedeflenmektedir. 1. Eleştirel düşünme becerisi 2. İletişim ve empati kurma becerisi 3. Problem çözme becerisi 4. Araştırma becerisi 5. Bilgi teknolojilerini kullanma becerisi 6. Değişim ve sürekliliği algılama becerisi 7. Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanma becerisi 8. Sosyal katılım becerisi 9. Mekân, zaman ve kronolojiyi doğru algılama becerisi 10. Kur’an-ı Kerim mealini kullanabilme becerisi
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı yedi öğrenim alanı çerçevesinde yapılandırılmıştır. Hangisi bunların arasında yer almaz? İnanç İbadet Hz. Muhammed (s.a.v.) Vahiy ve Akıl Kur’an ve Yorumu
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı yedi öğrenim alanı çerçevesinde yapılandırılmıştır. Hangisi bunların arasında yer almaz? İnanç İbadet Hz. Muhammed (s.a.v.) Vahiy ve Akıl Kur’an ve Yorumu
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı yedi öğrenim alanı çerçevesinde yapılandırılmıştır. Hangisi bunların arasında yer almaz? 1. İnanç 2. İbadet 3. Hz. Muhammed (s.a.v.) 4. Vahiy ve Akıl 5. Ahlak ve Değerler 6. Din ve Laiklik 7. Din, Kültür ve Medeniyet
Öğrenme Alanı: İnanç Öğrenme Alanı: İbadet Öğrenme Alanı: Hz. Muhammed Öğrenme Alanı: Kur’an ve Yorumu Öğrenme Alanı: Ahlak Öğrenme Alanı: Din ve Kültür
Aşağıdaki öğretme stratejilerinden hangisi “Öğretmen merkezli stratejiler” arasında değildir? Klasik sunum Gösterim Drama Hikâye anlatımı
Aşağıdaki öğretme stratejilerinden hangisi “Öğretmen merkezli stratejiler” arasında değildir? Klasik sunum Gösterim Drama Hikâye anlatımı
Aşağıdaki öğretme stratejilerinden hangisi “Öğretmen merkezli stratejiler” arasında değildir? Klasik sunum Gösterim Tüm sınıf tartışması Hikâye anlatımı Video gösterimi Programlandırılmış bire bir öğretme Simülasyon Alıştırma yapma
Aşağıdaki öğretme stratejilerinden hangisi “Öğrenci merkezli stratejiler” arasında değildir? Proje Kütüphane taraması Öğrenme merkezleri İşbirliğine bağlı öğrenme Hikâye anlatımı
Aşağıdaki öğretme stratejilerinden hangisi “Öğrenci merkezli stratejiler” arasında değildir? Proje Kütüphane taraması Öğrenme merkezleri İşbirliğine bağlı öğrenme Hikâye anlatımı
Aşağıdaki öğretme stratejilerinden hangisi “Öğrenci merkezli stratejiler” arasında değildir? Rol yapma Proje Bağımsız çalışma Küçük grup tartışması (akran öğretimi) Kütüphane taraması Öğrenme merkezleri Okul gezisi Sorgulama Programlandırılmış öğrenme İşbirliğine bağlı öğrenme Keşfetme Kişiselleştirilmiş öğrenme sistemleri Drama Problem temelli öğrenme Oyun oynama
Aşağıdakilerden hangisi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı unsurlarından biri değildir? genel amaçlar öğrenme alanları kazanımlar etkinlik örnekleri değerlendirme soruları
Aşağıdakilerden hangisi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı unsurlarından biri değildir? genel amaçlar öğrenme alanları kazanımlar etkinlik örnekleri değerlendirme soruları
Aşağıdakilerden hangisi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı unsurları genel amaçlar, temel beceriler, değerler, öğrenme alanları, kazanımlar, etkinlik örnekleri açıklamalar.