Sağlık Bilimleri Fakültesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ANLATIM TÜRLERİNİ SINIFLANDIRMA. Edebî türler veya metin türleri olarak bilinen yazılarda farklı anlatım birlikleri bir araya gelir. Bir hikâyede betimleme,
Advertisements

Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
BİYOÇEŞİTLİLİK NEDİR Biyoçeşitlilik, bir bölgedeki genlerin, türlerin, ekosistemlerin ve ekolojik olayların oluşturduğu bir bütündür. Başka bir deyişle.
KÖK  Kök bitkinin toprağın altında kalan kısmıdır.Aynı zamanda bitkinin toprağa bağlanmasını ve toprakta ki su ve mineralleri alarak bitkinin yaşamasını.
MADDENİN DEĞİŞİMİ VE TANINMASI. SU HALDEN HALE GİRER İlkbaharda hava sıcaklıkların artması ile yükseklerde bulunan karlar az almaya başlar.Eriyen karlar.
ÇEVRE E Ğİ T İ M İ. HAZIRLADIĞIM ÇEVRE KİRLİLİĞİ SUNUMUNDA ASIL AMACIM İNSANLARIN ÇEVREYE OLUMSUZ ETKİLERİNDEN BAHSEDEREK BU KONUDA TOPLUMU BİLİNÇLENDİRMEK.
Atık nedir? Nasıl Geri Kazanılır? Ferhat Erdem YILMAZ 7/D-169.
GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ
MİKROPLAR.
EKOLOJİ ve SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
KAZA VE KADER.
DOĞAL AFETLER.
Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi
Bireysel Farklılıklar ve Öğretim Tasarımı
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Hayvan refahına uygun koşulların belirlenmesi
MADDENİN DEĞİŞİMİ.
DOĞAL VE YAPAY MADDELER
Toprak nasıl oluşur Fen konusu.
Adlar (İsimler) Ad soylu sözcükler Fiiller
HALİM GÜNEŞ.
İYTE VE BİRİMLERİNİN ELEKTRİK TÜKETİMLERİ (KASIM 2016)
Kedi, köpek, tarak, çekiç, anne, dayı, ayak,
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
RADYASYON KİRLİLİĞİ.
Bölüm 6: Araştırma Evreni ve Örnekleme
YAĞMURUN KARIN OLUŞUMU YERYÜZÜNDE SUYUN UĞRADIĞI DEĞİŞİKLİKLER
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Su Ürünleri YetiştiriciliğinİN TEMEL ESASLARI
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Erozyon ve Toprak Erozyonunun Oluşumu
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
TOPRAK BİLİMİNE GİRİŞ Jeoloji Mühendisliği
Çevre konusunun gelişim süreci asıl olarak 1960'li yıllarda başlamıştır. 1960'lı yıllar bu nedenle bir dönüm noktasıdır. Bu yıllarda çevre sorunları ile.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
………….İLKOKULU Fen Bilimleri Sınavı Canlı Varlıklar Ad-Soyad : No :
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Okulöncesinde Fen Kavramlarının Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Sözcük Türleri İsimler(Adlar)
YAVRU YETİŞTİRME Su Ürünleri Yetiştiriciliğinin Temel Esasları
ŞEKİLLER.
MADDEYİ TANIYALIM.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
10. SINIF: 3. ÜNİTE: DALGALAR-1
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - I
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FEN VE TEKNOLOJİ KULÜBÜ
Tarımsal Meteoroloji Prof. Dr. A. Nejat EVSAHİBİOĞLU
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
2. Isının Işıma Yoluyla Yayılması
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kişilik Gelişimiyle İlgili Kavramlar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÇEVRE SORUNLARI.
SULAMA YÖNTEMLERİ Prof. Dr. A. Halim ORTA.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ-6 5.ÜNİTE SES VE ÖZELLİKLERİ 3.Sesin Sürati HALİM GÜNEŞ.
Sunum transkripti:

Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk ve Doğa Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü

Doğada Yapılan Etkinlik Türleri

Çocuklarla çevre ile ilgili çeşitli konularda yapılabilecek etkinlik örnekleri; doğada yaşayan canlılar, toprak, su, hava, geri dönüşüm, enerji tasarrufu ve çevre sorunları konularına göre ayrılmıştır.

Doğada Yapılan Etkinlik Türleri 1. Doğada Yaşayan Canlılar İle İlgili Etkinlikler 2. Toprak ile İlgili Etkinlikler 3. Su ile İlgili Etkinlikler

4. Hava ile İlgili Etkinlikler 5. Geri Dönüşüm ile İlgili Etkinlikler 6. Enerji Tasarrufu ile İlgili Etkinlikler 7. Çevre Sorunları ile İlgili Etkinlikler .

Doğada yaşayan canlılar ile ilgili etkinlikler Doğada yaşayan canlılar bölümündeki etkinlikler, doğadaki canlı ve cansız varlıklara dikkat çekmek, onları tanıtmak, birbirleriyle ilişkilerine, etkileşimlerine dikkat çekmek ve canlı varlıkların korunmasının önemini vurgulamayı amaçlayan çalışmaları kapsamaktadır.

2. Toprak ile İlgili Etkinlikler Toprak ile ilgili etkinlikler, toprağın genel özellikleri, korunması, önemi, toprağın altında yatan canlılar ve erozyon gibi kavramları ele alan çalışmaları kapsamaktadır.

3. Su ile İlgili Etkinlikler Su ile ilgili etkinlikler, suyun genel özellikler, korunması, önemi, suda yaşayan canlılar ve sel gibi kavramları ele alan çalışmaları kapsamaktadır.

4. Hava ile İlgili Etkinlikler Hava ile ilgili etkinlikler, havanın özellikler, önemi, kirliliği, havada hareket edebilen canlılar gibi kavramları ele alan çalışmaları kapsamaktadır.

5. Geri Dönüşüm ile İlgili Etkinlikler Geri dönüşümle ilgili etkinlikler, geri dönüşümün özellikleri, önemi, maddelerin geri dönüştürüleceği gibi kavramları ele alan çalışmaları kapsamaktadır.

6. Enerji Tasarrufu ile İlgili Etkinlikler Enerji tasarrufu ile ilgili etkinlikler, enerji tasarrufunun ne olduğu, önemi, enerjiden nasıl tasarruf edileceği gibi konuları ele alan çalışmaları kapsamaktadır.

7. Çevre Sorunları ile İlgili Etkinlikler Çevre sorunları ile ilgili etkinlikler, çevre sorunlarının ne olduğu, nedenleri, sonuçları gibi konuları ele alan çalışmaları kapsamaktadır.