HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
Advertisements

NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
ANADOLU LİSELERİ TANITIM SUNUSU OKUL REHBERLİK SERVİSİ
Materyal Geliştirme Süreci-Aşamalar
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek.
Eğitim Öğretimde Planlama
Çoklu Zeka Kuramı (Theory of Multiple Intelligences)
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN…
A NALIZ EĞİTSEL YAZILIM GELİŞTİRME. A NALIZ İçeriğin Analizi Öğrenci Özelliklerinin Analizi Sınırlıkların Belirlenmesi Bütçe Oluşturulması Proje Planı.
ÇOKLU ZEKA KURAMI 1.Her insan kendi zekasını artırma ve geliştirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
ÇOKLU ZEKA.
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
ÇOKLU ZEKA KURAMI.
ZEKA KURAMLARI VE ÇOKLU YAKLAŞIMLAR
MÜZİKSEL/RİTMİK ZEKÂ.
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
ÇOKLU ZEKA KURAMI (MULTİPLE İNTELLİGENCE MI TEORY)
Çarpma İşlemi.
BENİM LİSEM HANGİSİ?.
ZEKA TÜRLERİ.
KENDİNİ DEĞERLENDİRME ENVANTERİ
Öğretim Modeli : Çoklu Zeka
Kemal ŞENTÜRK Biyoloji
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
Danışman: Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Hazırlayan: Melike ELMEZ
ÇOKLU ZEKA ALANLARI VE GÖZLEMLENMESİ
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
YAVUZ SELİM ORTA OKUL REHBER ÖĞRETMENİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAV SİSTEMİ ( SBS )
ORTAOKULA GEÇİŞ.
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
MEHMET AKİF ERSOY ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
Hangi Liselere Gidebilirim?
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
Öğrencilerimi ne kadar tanıyorum? Adım…, müzik dinlemek, …olmak istiyorum.. Ben Mesut, babam …, Adım …, hobilerim… Merhaba ben.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek, İnsan zekâsının çalışması sonucu ortaya çıkan düşünce ürünü,
KUMLUCA RAM’DA TANILANAN ENGEL TÜRLERİ VE YÖNLENDİRME
Son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalar ve dünyadaki gelişmeler, çocukların yetenek alanlarının saptanması ve desteklenmesinin önemini ortaya koymuştur.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
II Hafta Plan Nedir? Eğitim-öğretimde Plan Yapmanın faydaları
Hazırlayan Serap TİRYAKİ BT Rehber Öğretmeni.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Edebiyat ve sosyal bilimler alanlarındaki ilgi ve yetenekleri üst düzeyde olan öğrencileri bu alanlarda yüksek öğretime hazırlar. Ayrıca öğrencilerin.
SEMINER 1 : MERHABA SıNAV ÇALIŞMAYI SEVMEK. TEOG sistemini dikkate alarak çalışmalarımızı nasıl yapılandırmalıyız, verimli ders çalışma tekniklerini nasıl.
DOÇ. DR. HATİCE BAKKALOĞLU
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
ÇOKLU ZEKA Hazırlayan Figen BERBER.
TORBALI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 /A Sınıfı Veli Toplantısına HOŞGELDİNİZ Ramazan SERİNOĞLU
ZEKA TÜRLERİ Beynimiz iki lobdan oluşmaktadır. Sol beyinde:Sözcükler,sayılar,man tık ve irdelemek. Sağ beyinde:İmgeler,renk,hayal kurmak...
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
Zeka Dr. Ege Akgün.
Güdülenme ve Bireysel Farklılıklar
Çoklu Zeka Kuramı.
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Sunum transkripti:

HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN… www.rehberliktestleri.com 0541 226 55 17 info@rehberliktestleri.com

Öğrencilerimi ne kadar tanıyorum? Adım…, müzik dinlemek, …olmak istiyorum.. Merhaba ben …, yeni …öğretmeniniz ……. Ben Mesut, babam …, Adım …, hobilerim…

İlk Adım Nedir Sosyolojik yapıya uygun, 30.000 öğrenci üzerinde bilimselliği onaylanmış, Öğrencinin; kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, baskın zeka alanını, öğrenme türünü, mesleki ilgisini ve alan yeteneğini tek oturumda belirleyerek, doğru yönlendirilmesini sağlayan, DataSİS teknolojik alt yapısı ile desteklenmiş, Bilimsel Birey Tanıma Envanteri’dir.

Nasıl Uygulanır 3 – 12 Sınıf Seviyesinde uygulanabilir. Rehber ve sınıf öğretmenleri için “Uygulama Yönergesi” Kağıt – Kalem testi uygulamasıdır.

Öğrenme Stilleri Görsel İşitsel Dokunsal Kişilik Özellikleri Popüler Eylemci Düşünsel Soğukkanlı Çalışma Alışkanlıkları 0-20 Puan Aralığı 20-60 Puan Aralığı 60-80 Puan Aralığı 80-100 Puan Aralığı Mesleki İlgi Yönetim – Ekonomi Biyolojik – Tıbbi Bilimler Sosyal Bilimler Doğa Bilimleri İletişim Bilimleri Eğitim Bilimleri Tasarım Mühendislik – Teknik Bilgisayar – Matematik Sanat Çoklu Zeka Sözel - Dilsel Kişilerarası - Sosyal Mantıksal - Matematiksel Görsel – Uzamsal İçsel Müziksel – Ritmik Bedensel – Kinestetik Doğa

Değerlendirme Raporları ve Grafikleri Öğrenci bazında “Öğrenci Gözlem Raporu” ( Öğrenme Stilleri – Çalışma Alışkanlıkları – Çoklu Zeka – Kişilik Özellikleri – Mesleki İlgi ) Sınıf – seviye – okul – ilçe ve il bazında baskın özellikleri gösterir “Demografik Yapı Raporu”

Öğrenci Bazlı Raporlama Okul İl – İlçe Seviye Sınıf

Sınıf Bazlı Raporlama Yeşiller…, … görsel, … dokunsal

Seviye Bazlı Raporlama Dünya’ya bir daha gelecek olsaydık, hangi mesleği yapmak isterdik ? En güzel meslek, sevdiğimiz meslek midir?

Seviye Bazlı Raporlama Ders çalışmak kadar; onu nasıl çalıştığın da önemlidir.

Seviye Bazlı Raporlama Öğrencilerimiz; Düzenli İdealist Samimi Şüpheci Kinci ?

Seviye Bazlı Raporlama Eğer, bireylerin öğrenme stillerinin ne olduğu belirlenirse, bireylerin nasıl öğrendiği ve nasıl bir öğretim tasarımı uygulanması gerektiği daha kolay bir şekilde anlaşılabilir. (Ref. MED Sayı 157 Kış 2003) Belki sınıflarımızın mevcutlarını 40 kişiden aşağıya çekemeyebiliriz; ama size kimlerin hangi öğrenme stillerine sahip olduğunun güvenini verebiliriz.

Seviye Bazlı Raporlama Öğrencilik yıllarımda, Kolumuzdan Tutup, Yol Gösterenimiz Olmadı Diyenler Kulübü ( KTYGOD Kulübü)

Çok değerli eğitim bilimcileri ile oluşturulmuş, en gelişmiş bilişim teknolojilerinin kullanıldığı, “Birey Tanıma Sistemimizi” okulunuzda uygulamayı diler, birlikte çalışmaktan büyük memnuniyet duyacağımızı belirtiriz. Teşekkürler. www.rehberliktestleri.com