Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Nevşehİr Ünİversİtesİ
REKTÖRLÜK.
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
Farabi Değişim Programı Tanıtım Toplantısı Öğrenci Değişimi Prof. Dr. Ş aban ÇALI Ş ’ın tarihli sunumundan alınmı ş tır.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
DİKEY GEÇİŞ SINAVI (DGS)
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI MERKEZİ ÖRGÜT ŞEMASI
ESPAÑA SİSTEMA DE EDUCACİÓN LA EDUCACİÓN SUPERİOR LA FORMACİÓN DE LOS DOCENTES AB Ülkelerinde Eğitim Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Nurcan BUNAR.
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
Hayat Boyu Öğrenme –LLP (Lifelong Learning Programme) ERASMUS PROGRAMI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları DEÜ Mühendislik Fakültesi 2011/2012.
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI ENSTİTÜSÜ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
Ahmet SARI Rehber Öğretmen
1. D.G.S. nedir? Meslek Yüksekokullarından mezun olanların, lisans eğitimine devam edebilmeleri için, yılda bir defa ÖSYM tarafından tek oturumda yapılan.
ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi.

ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
. TERCİH. Öğrenci & Rehber Öğretmen  Hocam, Ankara mı? İstanbul mu? Aslında Eskişehir’de fena değil…  Çift anadal, yandal ne demek?...  Hocam mimarlık.
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ. Kuruluş: 2003 Özürlüler Araştırma ve Uygulama Merkezi 2014 yılından itibaren Engelliler Uygulama ve Araştırma.
Ö ğ retim Üyesi Dı ş ındaki Ö ğ retim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalar GÜMÜ Ş HANE ÜN İ VERS İ TES İ REKTÖRLÜ Ğ Ü PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
Muğla Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI 28 Nisan 2010 Muğla.
DERS KAYIT SUNUMU Üniversitemize yeni kaydolmuş ve ilk defa ders kaydı yapacak olan öğrenciler için ders kayıt sunumu.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MİMARLIK BÖLÜMÜNE HOŞGELDİNİZ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI (EK MADDE 1) İLE YATAY GEÇİŞ
Kurumlararası Yatay Geçiş
ÜNİVERSİTE TERCİH KURSU OCAK 2018.
Mevlana Değişim Programı Bilgilendirme Toplantısı
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
17.00 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Mayıs 2018 Mezuniyet Töreni
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ

FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA
FAKÜLTELER TAM ÜCRETLİ %75 BURS %50 BURS&İNDİRİMLİ %25 BURS&İNDİRİMLİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Prof. Dr. Peyami BATTAL Rektör
ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 24 Haziran 2019 Mezuniyet Töreni
Sunum transkripti:

BATMAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 2017 BRİFİNG FALİYET RAPORU

Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır.

2017 Satın Almalar 23.02.2017 Tarihinde Öğrenci Lisans ve Önlisans Dosya alımı (10500ad*0.898=10.227.61 TL)+KDV 30.05.2017 Tarihinde Kyocera Fotokopi Bakımı (1Miktar *600 TL=600 TL)+ KDV 01.06.2017 Tarihinde Ön ödemli toplu mesaj alımı (2 000 000 ad*0,00711=14221.82 TL)+KDV 27.07.2017 Tarihinde Rıco Fotokopi bakım ve onarım ödemesi (1 Miktar*1500 TL=1500 TL)+ KDV 14.12.2017 Tarihinde Diploma kabı alımı (1350 ad*12,4=16740 TL) + KDV

Yurt İçi-Yurt Dışı Görevlendirmeler 11-14 Mayıs 2017 yılında Üsküdar ve Fatih Sultan Mehmet Üniversite’lerinin ev sahipliğini yaptığı Mevzuat ve Birliktelik Konferansına, Daire Başkanı Fatih Hasan HANÇER, Mehmet Salih GARİPOĞLU ve Murat GÜZEL katılmıştır. 29-30 Mart 2017 yılında Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü tarafından Dezavantajlı Öğrencileri Destekleme Projesi (DEZÖDES) kapsamında Tekniker Mehmet Salih GARİPOĞLU ve Memur Ferit GÜLŞEN katılmıştır.

2017 Yılı Öğrenci ve Personele Yönelik Kültür-Sanat Etkinlikleri 2017 yılı içerisinde birimimiz tarafından herhangi bir kültür sanat etkinliği düzenlenmemiştir.

Diploma İşlemleri Bürosu oluşturulmuş olup mezun öğrencilere diplomalar belirtilen bürodan verilmeye başlanmıştır. Arşiv dolaplarının yetersiz olması nedeniyle yeni arşiv dolabı alımı sağlanmıştır.

Üniversitemiz Personeline Yönelik Yapılan Eğitimler 2017-2018 eğitim-öğretim yılından itibaren uygulanmak üzere “Öğrenci Ders Kayıt İşlemleri” ile ilgili çalışmalar yapılmış ve danışmanlara (Merkez Kampüs ve Batı Raman Kampüsünde) eğitim verilmiştir. İdari personele Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi (Otomasyon) hakkında eğitim verilmiştir.

2017-2018 eğitim-öğretim yılı ilk kayıtları için tüm bölümlerin kayıt görevlilerinin katılımının sağlandığı İlk Kayıt Toplantısı düzenlenmiştir. Üniversitemiz birimleri arasında bilgi alışverişini sağlayan Whatsapp grubu kurulup iletişimin daha sağlıklı yürütülebilmesi sağlanmıştır.

E-Devlet Protokolü Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş. Protokol yapılıp öğrencilerimizin E-Devlet üzerinden Öğrenci İşleri Bilgi Sistemine (OİBS)’ye giriş yapmaları sağlandı.

Entegrasyon Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi (OİBS) ile Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) entegrasyonu sağlanarak transkript ve öğrenci belgesinin e-imzalı olarak OİBS üzerinden verilmesi sağlandı. Başkanlığımızca basılan diplomaların Öğrenci Bilgi Sisteminden (OİBS) Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) toplu gönderim yapılması sağlandı.

2018 Yılı İçin Yapılması Hedeflenen Çalışmalar Mezun Öğrenci takip sistemi yapılarak Öğrencilerimizin mezuniyet sonrasında da takibinin sağlanması, Mezun öğrencilerimize mezun takip sistemi üzerinden transkript belgesinin e-imzalı verilmesinin sağlanması, Mezun olan öğrencilerimize diplomalarını mezuniyet onay süreçleri sona erdikten sonraki iki gün içinde basılıp öğrencilere verilmesi sağlanması.

Daire Başkanlığımız web sayfasında yer alacak “Sıkça Sorulanlar” başlığının oluşturulması.

Daire Başkanlığımız Personel Sayısı Başkanlığımızda Daire Başkanı, Öğrenci İşleri servisinde 4, Öğrenci Kimlik Kartı işlerinde 1, Yazı İşlerinde 3, Diploma ve arşiv işlerinde 1 Kişi olmak üzere 10 personel görev yapmaktadır.

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında Yapılan İşler Öğrenci İşleri Servisinde ÖSYS kayıtları Ders ve not işlemleri Mezuniyet tespiti İlişik kesme tespiti Öğrenci belgesi Transkript Askerlik İşlemleri Öğrenci kimlik kartlarının basımı

Bursların takibi %10’a giren öğrencilerin tespit edilmesi Dikey geçiş İntibak İşlemlerinin takip edilmesi Sağlık Lisans tamamlama işlemlerinin takip edilmesi Mühendislik tamamlama işlemlerinin takip edilmesi Yatay geçişle gelen öğrencilerin yazışmalarının takibi ve intibaklarının kontrolü. Diplomaların hazırlanması Diploma ekinin hazırlanması Diploma kaybı Mezuniyet not ortalaması sıralamaları Mezun ve ilişiği kesilen öğrenciler ile ilgili diğer yazışmalar Diğer öğrencilik işlemleri

Yazı İşlerinde Yapılan İşler Üniversite içi birimler ile ve üniversite dışındaki kurumlarla yazışma Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı birimler arasında koordinasyonu sağlama Öğrenci istatistikleri Kontenjanlar Akademik Takvim Web yönetimi İlk kayıtlar ( İlk kayıt Organizasyonu, Süreçler, Kılavuzlar, Ek Yerleştirme) Ders kayıtları (Süreçler, Kayıt Kılavuzlarının hazırlanması) Yatay geçiş (Süreçler, Başvuru ve Kayıt Kılavuzlarının hazırlanması) Üniversite Sosyal Seçimlik Derslerin Organizasyonu Öğrenci konseyi seçimlerini yapmak

Mezuniyet Arşiv İşlemleri Diplomaların teslimi Diploma ekinin teslimi Arşivleme işlemleri Öğrenci Özlük Dosyalarının Muhafazası

2017 Yılında Yapılan Çalışmalar Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Ana Dal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik çerçevesinde Özel Öğrenci Yönergesi güncellenerek mevzuat komisyonuna gönderildi.

Öğrenci İşleri Daire Başkanılığının Zayıf Yönleri Birimimizde görev yapmakta olan deneyimli personelden Şube Müdürü olarak görevlendirilmesi ihtiyacı bulunmaktadır. Personel eksikliği : 2 personel ihtiyacımız bulunmaktadır.

Akademik Birim-Bölüm-Program ve Öğrenci Sayılarına İlişkin Sayılar Enstitü 3, Fakülte 7,Yüksekokul 4 ve Meslek Yüksekokulu 4 olmak üzere 18 akademik birim bulunmaktadır, Yüksekokul, Fakülte ve Enstitülere bağlı toplam 118 bölüm, 123 program​ bulunmaktadır.  2017 eğitim öğretim yılında 3535 öğrenci kontenjanı ÖSYM tarafından ayrılmış bu kontenjanda 2679 öğrenci Üniversitemize kayıt yapmıştır. 2018 eğitim öğretim yılında 2485 kontenjan önerisi ÖSYM’ye Üniversitemiz tarafından yapılmıştır.

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BİRİM BAZINDA ÖĞRENCİ SAYILARI BİRİM ADI I. ÖĞRETİM II. ÖĞRETİM TOPLAM GENEL TOPLAM E K Toplam Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu 418 208 626 115 33 148 533 241 774 Fen Bilimleri Enstitüsü 346 99 445 52 398 497 Fen-Edebiyat Fakültesi 587 716 1303 120 90 210 707 806 1513 Güzel Sanatlar Fakültesi 177 123 300 29 18 47 206 141 347 İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 213 232 43 34 77 256 266 522 İslami İlimler Fakültesi 226 245 471 Kozluk Meslek Yüksekokulu 103 133 236 16 24 40 119 157 276 Meslek Yüksekokulu 1477 560 2037 1314 414 1728 2791 974 3765 Mühendislik-Mimarlık Fakültesi 859 160 1019 370 44 1229 204 1433 Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu 562 688 1250 509 456 965 1071 1144 2215 Sağlık Yüksekokulu 145 150 295 Sosyal Bilimler Enstitüsü 240 92 332 335 5 340 575 97 672 Teknik Eğitim Fakültesi 10 3 1 4 13 14 Teknoloji Fakültesi 131 20 151 46 50 201 Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu 63 220 5651 3489 9140 2952 1123 4075 8603 4612 13215

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI TÜRÜ BAZINDA ÖĞRENCİ SAYILARI Birim Adı I. Öğretim II.Öğretim Toplam Genel Toplam Erkek Kız Enstitü 586 191 777 387 5 392 973 196 1.169 Fakülte 2.203 1.496 3.699 611 802 2.814 1.687 4.501 Meslek Yüksekokulu 2.142 1.381 3.523 1.839 894 2.733 3.981 2.275 6.256 Yüksekokul 720 421 1.141 115 33 148 835 454 1.289 5.651 3.489 9.140 2.952 1.123 4.075 8.603 4.612 13.215

ÜLKE BAZINDA YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ SAYILARI ÜLKE ADI BAYAN ERKEK TOPLAM AFGANİSTAN 2 4 ALMANYA 1 AZERBAYCAN BULGARİSTAN CAD 8 FİLİSTİN GÜNEY KORE KAMERUN LİBYA SOMALİ SUDAN SURİYE 50 52 102 TÜRKMENİSTAN 11 13 YEMEN ÇİFTE VATANDAŞ 12 17 29 69 105 174