SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ADAY ÖĞRENCİLER TANITIM KATALOĞU.
TIBBİ TANITIM PAZARLAMA
DR. BEKİR SIDDIK MÜFTÜLER ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
“IP Universities” Istanbul, May 16 to 18, 2012 Albert Long Hall, BOGAZICI UNIVERSITY Institutional logo FM Ofisi – Üniversite İlişkisi Salih.

ÖĞRETİM DÖNEMİ PLANLAMALAR VE HAZIRLIKLAR.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU MUHASEBE ve VERGİ BÖLÜMÜ
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
Atatürk Diyor Ki: “Eğitimdir ki, bir milleti ya hür, bağımsız, şanlı yüksek bir toplum olarak yaşatır veya bir milleti köleliğe ve yoksulluğa terk eder”
5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Müdürleri Toplantısı 1. Komisyon Raporu Meslek Yüksekokullarında İşyeri Eğitimi -İşyeri eğitiminin planlanması ve kredilendirilmesi.
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Okulun Tarihçesi Okulumuz Uşak merkezde Cumhuriyet Mahallesi´nde kendi adını taşıyan sokak üzerinde bulunmaktadır.Yapımı 1995´te tamamlanmış ve 9 derslikli.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalları Stratejik Plan Formatı
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
Yüksek kalite standartlarında tanı ve tedavi hizmeti sunmak
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
BIŞKEK, HAZIRAN FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
ÇANKIRI GAZİ MESLEKİ VE TEKINİK ANADOLU LİSESİ NOT:Bu sunu sitesinden faydalınarak hazırlanmıştır.
Perşembe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Hasta ve Yaşlı Bakımı Alanı
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
GIDA TEKNOLOJİSİ ALANI TANITIMI ALANIN TANIMI: Gıda teknolojisi alanı, tarım ve hayvancılığa dayalı ham maddeleri modern teknolojileri uygulayarak işleyen.
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI (3. PLAN DÖNEMİ)
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SAĞLIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Üniversite Yönetim Kurulu Rektörlüğe Bağlı Bölümler
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
TOKAT SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Düzce Üniversitesi Gümüşova MYO
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
2018 Yılı Performans Sunumu
TIBBi LABORATUVAR TEKNiKLERi PROGRAMI
Sunum transkripti:

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU NİSAN 2015

Yüksekokulumuzun Tarihçesi Meslek Yüksekokulumuzun açılması doğrultusunda Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına öneride bulunulmuş ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 17.05.2007 'de 26536 sayılı karar ile kurulmuştur.

MİSYON VE VİZYON Misyon   Misyon Meslek Yüksekokulumuzun varlık nedeni, bilimsel bilgi ışığında, değişime ve gelişmeye açık, toplumsal duyarlılık ve sorumluluğu olan, sorun çözme yetenekleri gelişmiş, bilgiye erişme yöntemlerini öğrenmiş, Ulusal ve uluslararası standartlarda, Atatürk İlke ve Devrimlerini rehber edinmiş,  çağdaş, demokratik, laik ve sosyal hukuk devleti ilke ve değerlerine bağlı, sağlık elemanları yetiştirmektir. Vizyon Araştırma, eğitim ve hizmet alanlarındaki üretimi ile evrensel değerler ışığında ülkenin geleceği için yetiştirdiği üstün nitelikli bireyleri topluma sunmaktır.

Yüksekokulumuzda Öğrenci Kabul Edilen Programlar Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik : Programımız ilk öğrenci alımını Normal Öğretim olarak 2008-2009 eğitim-öğretim yılında, İkinci öğretim olarak ise 2013-2014 eğitim-öğretim yılında yapmıştır. İlk ve Acil Yardım: Programımız ilk öğrenci alımını Normal Öğretim olarak 2008-2009 eğitim-öğretim yılında, İkinci öğretim olarak ise 2013-2014 eğitim- öğretim yılında yapmıştır.

Yüksekokulumuzda Öğrenci Kabul Edilen Programlar Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programımız ilk öğrenci alımını Normal Öğretim olarak 2013-2014 eğitim-öğretim yılında 30 öğrenci, İkinci Öğretim olarak ise 2014-2015 eğitim-öğretim yılında 30 öğrenci olarak yapmıştır. Tıbbi Laboratuar Teknikleri

Yüksekokulumuzda Öğrenci Kabul Edilmeyen Programlar Yaşlı Bakımı (2013) Fizyoterapi (2013) Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama(2013) Diş Protez Teknolojisi (2013)

Yüksekokulumuz Fiziki Yapısı Meslek Yüksekokulumuz Sağlık Yüksekokuluyla aynı yerleşkeyi kullanmakta olup yerleşkesi toplam 10.720 M2 olup; 9.040 M2 açık 1.680 M2’de kapalı alandır.

Yüksekokulumuz Fiziki Yapısı Yüksekokulumuzda; 3 adet 40 kişilik derslik, 1 adet Tıbbi Laboratuar bulunmaktadır. Ayrıca; Sağlık Yüksekokulu’na ait olan ve ortak kullanılan 1 Kapalı Spor Salonu 1 Bilgisayar Laboratuarı, 1 Sağlık Laboratuarı, 5 40 kişilik ve 1 80 kişilik derslik bulunmaktadır.

Öğrenci Bilgileri Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Normal Öğretim: 95 İkinci Öğretim: 82 İlk ve Acil Yardım Normal Öğretim: 140 İkinci Öğretim: 114 Tıbbi Laboratuar Teknikleri Normal Öğretim: 64 İkinci Öğretim: 28 Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Normal Öğretim: 66 İkinci Öğretim: 36 Olmak üzere toplam 625 öğrencimiz mevcuttur.

İNSAN KAYNAKLARI Akademik Personel Meslek Yüksekokulumuz bünyesinde; Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programında 2 Öğretim Görevlisi İlk ve Acil Yardım Programında Tıbbi Laboratuar Teknikleri Programında 1 Öğretim Görevlisi olmak üzere Toplam 5 Öğretim Görevlisi ve Yüksekokul Müdürü Prof. Dr. Salih İlhan görev yapmaktadır. Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programında ise görev yapan Öğretim elemanımız bulunmayıp Devlet Hastanesi’nden personel görevlendirilmesiyle dersler okutulmaktadır.

Mezun Olduğu Üniversite İNSAN KAYNAKLARI AKADEMİK PERSONEL MEZUNİYET ALAN BİLGİLERİ Mezuniyet Alanı Mezun Olduğu Üniversite Unvan-Adı- Soyadı Lisans Yüksek Lisans Doktora Prof. Dr. Salih İLHAN Kimya Anorganik Kimya Dicle Üniversitesi Öğr. Gör. Salih ÇENGEL İşletme İşletme (Devam Ediyor) Erciyes Üniversitesi Öğr. Gör. Muhiddin APARİ Sağlık Memurluğu Halk Sağlığı (Devam Ediyor) Öğr. Gör. Çimen SABAZ Hemşirelik Biyokimya (Devam Ediyor) Harran Üniversitesi Öğr. Gör. Halilallah SEYİDOĞLU Yönetim-Organizasyon (Devam Ediyor) İşletme Yönetimi Kafkas Üniversitesi Hacettepe Üniversitesi Yeditepe Üniversitesi Öğr. Gör. Asım ÖZBEK Biyoloji Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Kadrosunun Bulunduğu Birim İNSAN KAYNAKLARI İdari Personel Adı Soyadı Ünvanı Kadrosunun Bulunduğu Birim Görevi Mahmut DEMİR Yüksekokul Sekreteri Sağlık Hizmetleri MYO İdari Personel Amiri Nezir KILIÇER Bilgisayar İşletmeni Öğrenci İşleri Gökhan ÖZTÜRK Teknisyen Ayşe ADİN Memur Sağlık Hizmetleri MYO. Mutemetlik, Maaş, Ekders Ödemeleri ve Diğer Ödemeler Fethullah ERDAL Anbar Memuru Ayniyat İşleri Faris ABAÇA Hizmetli Yazı İşleri

MESLEK YÜKSEKOKULUMUZ SWOT ANALİZİ Değerlendirmede okulumuzun zayıf ve kuvvetli yönleri ve okulun önündeki fırsat ve tehdit içeren konular aşağıda listelenmiştir.

Zayıf yönlerimiz Derslik sayısının yetersiz ve başka bir eğitim birimi ile mekânların ortak kullanılıyor olması (Yeni Kampus binalarının faaliyete geçmesi ile bu konuda önemli iyileştirmeler söz konusu olacaktır). Öğrenci temel eğitim alt yapısının yeterli düzeyde olmaması, proje, araştırma, geliştirme eksikliği, Sınavsız geçiş sistemi ile meslek liselerinden gelen öğrencilerin özellikle mesleki dersler dışında başarı düzeyinin düşük olması. Öğrencilerin yabancı dil bilgisinin yetersiz olması.

Öğretim elemanlarının sayıca yetersizliği, kendi uzmanlıkları dışında derse girmeleri, ders yüklerinin fazlalığı. Sınavsız geçişlerden dolayı kalitenin düşmesi. Staj yeri, stajyer ve stajların yeterince izlenememesi. Uluslararası staj olanaklarından yetersiz yabancı dil bilgisi nedeniyle faydalanılamaması. Öğretim elemanlarının odalarının fiziksel ve teknik olarak yetersiz olması. Okulumuza veya üniversitemize ait, okulumuzun kullanabileceği bir ambulansın bulunmaması.

Kuvvetli yönlerimiz Özveri ile çalışan (az sayıda olmasına rağmen) yetişmiş akademisyenlerimizin olması. Sınıf mevcutlarının ideal sayıda olması. Birimimizin sektörle olan ilişkilerinin aktif olup olumlu yönde ilerlemesi. Akademisyenlerimizin, konuları hakkında ders notlarının ve materyallerin hazırlanması çalışmalarında gayretli olmaları. Ders içeriklerinin iyileştirilmesi yönünde paydaşlarımızla çalışmaların yapılıyor olması. Bazı hizmetlerin internet üzerinden yürütülmesi.

İdari personele yönelik, hizmet içi eğitim düzenleniyor olması. Temizlik hizmetlerinin en iyi şekilde yürütülüyor olması. Uygulamalı bölümlerdeki, ortak çalışmalarda sergilenen uyum ve yardımlaşma. Öğrencilerin akademisyenlerle rahat görüşebilme imkânına sahip olması. Öğrencinin öğretim sürecinde takibinin yapılması.

Öğretim elemanlarının danışmanlık yaptıkları öğrencileri izlemesi. Genç ve dinamik bir akademik kadronun olması. Akademisyenlerin araştırma gayretlerinin bulunması. Teorik ve uygulamalı derslerde öğrenci ve akademisyenlerin ders dışı etkinliklerle eğitim ve öğretime katkıda bulunması. İdari personelimizin, öğrencilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamada istekli ve gayretli olmaları. Şehrin en merkezi yerlerinden birinde bulunan, peyzajıyla göz kamaştıran ve sportif faaliyetlerin yapılabilmesine imkan tanıyan kampus alanına sahip olması.

Fırsatlar Üniversite dışı kurumlarla (Kamu ve Özel Hastaneler, KHBGS, İl Sağlık vs.) ilişkiler. Başka üniversiteler ile ilişkilerin kurulması. Ulusal ve uluslararası ünlü kişilerin okulumuza ders, seminer, konferans vs. için getirilmesi. Sağlık sektöründe yapısal iyileştirme çalışmaları kapsamında ara eleman ihtiyaç taleplerinin artması Sağlık hizmetlerinde özelleşme çalışmalarının hızlanması AB Uyum süreci

Tehditler Meslek yüksekokullumuza öğrenci alımlarında seçici olunamadığından bölümlerin öğrenci kalitelerinin düşük olması (sınavsız alımlar vb.). Öğrenci sayısının artmasına rağmen, öğretim elemanı, derslik ve donanım sayısının yeterince artmaması. Orta öğretimdeki eğitim kalitesinin giderek düşmesi. KPSS ile ölçülen bilgi ve beceri düzeyinin, mesleki dersler ile ilgili olmaması nedeniyle, derslere karşı motivasyon kaybının görülmesi. Meslek Yüksekokullarının ülke düzeyinde yeterli oranda desteklenmemesi, başarılı öğrencilerin ilgisini çekmemesi. ÖSYM’ nin üniversiteye giriş sınavı kriterlerini sık sık değiştirmesi.

STRATEJİK HEDEFLERİMİZ Meslek Yüksekokulumuzun SWOT analizleri neticesinde değerlendirilen zayıf/kuvvetli yönleri, önündeki fırsatlar/tehditler dikkate alınarak 2015 yılında uygulanması düşünülen stratejiler ve kısa açıklamaları aşağıda verilmiştir.

Ders içeriklerinin güncellenmesi, müfredata uygunluk ve ders verme durumunun değerlendirilmesi Ders içeriklerinin güncellenmesi ve günümüz koşullarına uygun hale getirilmesi üniversitemizin geleceği ve öğrencilerimizin yetiştirilmesi bakımından çok önemlidir. Bu kapsamda; Meslek Yüksekokulumuzda 2015 yılı içinde birimlere göre ders içeriği farklılıklarının tespit edilmesi, ders içeriklerinin güncellenmesi, ders kitabı ve notu yazımının ve basımının teşvik edilmesi gerekmektedir. Aynı şekilde, müfredatların belirlendiği şekilde uygulanmasının kontrolünün yapılması önemli görülmektedir. Bu kapsamda da öğrenciler ve öğretim üyeleri ile yapılacak olan değerlendirme anketlerinde müfredata uyum sorgulanmalıdır. Eğitimin kalitesinin yükselmesi ve öğrencilerimizin eğitimden daha fazla istifade edebilmeleri için akademik personelin kendi uzmanlık alanında ders vermesi sağlanmalıdır.

Yüksekokulumuzun Sürekli İyileştirme ve Toplam Kalite Yönetimini uygulayan bir Eğitim Merkezi haline dönüştürülmesi Günümüzde kurumlar büyük bir rekabet içinde eğitim ve öğretim hizmeti vermek durumundadırlar. Sürekli kendini geliştiren ve çağın gereklerine uygun bireyler yetiştiren kuruluşların gelecekleri daha iyi görünmekte ve geleceğe daha rahat bakabilmektedirler. Paydaşlarının memnuniyetini sağlamak, insan odaklı çalışmak, herkesin gurur duyduğu bir kuruluş haline gelmek günümüzde her zamankinden daha fazla önem arz etmektedir. Bu kapsamda; Toplam kalite yönetimi ve akademik değerlendirme çalışmalarının sürekli olarak yürütülmesi sağlanmalıdır.

Öğrencilerimizin kişisel gelişiminde etkin rol alınması. Bu kapsamda;  Öğrencilere sosyal, kültürel, sportif faaliyetler ve geziler düzenlenmesi,  Öğrenci değişim programı uygulamak,  Başarılı öğrencilere son sınıf başında iş olanaklarının araştırılması,  Öğrencilerin akademik faaliyetlere katkılarının sağlaması,  Öğrencilerin sivil toplum örgütü çalışmalarına katılımlarının teşvik edilmesi,  Danışman öğretim üyeliği sisteminin etkin çalıştırılması,  Başarılı öğrencilerin ödüllendirilmesi ve tanıtılması sisteminin oluşturulması, gibi çalışmalar desteklenmelidir.

Topluma karşı duyarlılığımızın artırılması. Bu kapsamda; Sivil toplum kuruluşları ile barışık bir birim olduğumuz için, bu örgütlerin gelişmesine, içerisinde yaşadığımız şehrin sorunlarının çözümüne üniversitemizin katkısının olması, özellikle yardıma ve bakıma muhtaç (özürlü, yaşlı, kimsesiz vb. gibi) vatandaşlarımızın sosyal ve kültürel yaşantılarının gelişmesine ve onların topluma kazandırılmasına katkıda bulunmalı, onların gelişmiş yeteneklerinden faydalanma yolunda çalışmalar plânlanmalı.

Yeterli sayı ve nitelikte öğretim elemanına ulaşılması. Bu kapsamda; YÖK’ün ön şartlarından olan “en az üç öğretim elemanına sahip olmak” koşulunu sağlayamayan; Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programına : 1, İlk ve Acil Yardım Programına :1, Tıbbi Laboratuar Teknikleri Programına:2, Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programına: 3 öğretim elemanı alınmalıdır.

Halen açık olup öğrenci alımı gerçekleşmeyen programlara öğrenci alımına ilişkin kriterlerin sağlanması.

2000 YILI ÖNCESİ KURULAN KOMŞU ÜNİVERSİTELERİN SHMYO PROGRAMLARI YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Anestezi Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Yaşlı Bakım Radyoterapi İlk ve Acil Yardım (N.Ö. – İ.Ö.)

2000 YILI ÖNCESİ KURULAN KOMŞU ÜNİVERSİTELERİN SHMYO PROGRAMLARI DİCLE ÜNİVERSİTESİ Ağız ve Diş Sağlığı Anestezi Diş Protez Diyaliz Fizyoterapi Ortopedik Protez ve Ortez Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi Görüntüleme Teknikleri

2000 YILI SONRASI KURULAN KOMŞU ÜNİVERSİTELERİN SHMYO PROGRAMLARI BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ Yaşlı Bakım Anestezi Engelli Bakım ve Rehabilitasyon İlk ve Acil Yardım Ağız ve Diş Sağlığı Çocuk Gelişimi Optisyenlik Patoloji Laboratuar Teknikleri Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi Görüntüleme Teknikleri

2000 YILI SONRASI KURULAN KOMŞU ÜNİVERSİTELERİN SHMYO PROGRAMLARI MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ Yaşlı Bakım Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama İlk ve Acil Yardım Çocuk Gelişimi (N.Ö. – İ.Ö. )

2000 YILI SONRASI KURULAN KOMŞU ÜNİVERSİTELERİN SHMYO PROGRAMLARI BATMAN ÜNİVERSİTESİ Yaşlı Bakım (N.Ö. – İ.Ö.) İlk ve Acil Yardım (N.Ö. – İ.Ö.) Tıbbi Laboratuar Teknikleri (N.Ö. – İ.Ö.) Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (N.Ö. – İ.Ö.) Fizyoterapi (N.Ö. – İ.Ö.) Sağlık Kurumları İşletmeciliği (N.Ö. – İ.Ö.)

2000 YILI SONRASI KURULAN KOMŞU ÜNİVERSİTELERİN SHMYO PROGRAMLARI ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bulunmamaktadır.

DEĞERLENDİRME VE ÖNERİLER Okulumuzun acil ihtiyaç duyduğu derslik, öğretim elemanı ve yeterli fiziki ortamın sağlanması, eğitim kalitemizi yükseltecek, zayıf yönlerimizin giderilmesinde ve rekabet gücümüzün artmasında önemli katkılar sağlayacaktır. Bunların yanı sıra halihazırda açık olan fakat bu eksikliklerden dolayı öğrenci kabul edemediğimiz programlarımıza öğrenci kabul edebilecek, 625 olan toplam öğrenci sayımızı 2 yıl içinde yaklaşık 1.000 öğrenciye çıkaracaktır. Dolayısıyla Üniversitemizin stratejik planlarından biri olan öğrenci sayısındaki hedefe ulaşılmasına hizmet edecek önemli bir unsurdur. Yine önemli bir stratejik hedef olan Tıp Fakültesi’nin kurulması durumunda ara sağlık elemanı ihtiyacına cevap verecek ve bu öğrencilere staj ve iş imkanı sağlanabilecektir.

KATILIMLARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.