Şehir Pazarlama: Gelecekle İletişim

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NEDİR? MADE expo mimarlık, inşaat ve yeni yapı tekniklerinin buluştuğu en önemli uluslararası fuardır. SaieDue ve Europolis’in deneyimlerinin birleşimiyle.
Advertisements

BİLGİ TOPLUMU KENTLERİ
Bölgesel Rekabet Edebilirlik Operasyonel Programı
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
Kırsal Kalkınma Destek Ekibi EU Turkish Cypriot community support Karpaz Bölgesi Yerel Kalkınma Stratejisi Mehmetçik, 10 Aralık 2010.
AB Destekli Bölgesel Kalkınma Programları
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
Bölgesel Konferans n°1 25 Haziran 2014 İzmir
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
İNGİLTERE’ DE E-DEVLET
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
AB Bilgi ve İletişim Teknolojileri Politika Destek Programı BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKA DESTEK PROGRAMI ( ) 2011 YILI İŞ PROGRAMI.
STRATEJİK PLANLAMA Dr. Yüksel VARDAR Antalya, Haziran 2014
Mardin’de Sürdürülebilir Turizmin Geliştirilmesi için Teknik Yardım Otel Temsilcileri Odak Grup Toplantısı No: Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye.
TOBB İŞGELİŞTİRME VE YATIRIM DANIŞMANLIĞI MÜDÜRÜ
Bölgesel Kalkınma: Türkiye’de olmayan nedir? Güven Sak Ankara, 8 Eylül, 2006.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
AVRUPA KENTSEL ŞARTI.
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
Belediye Ortaklık Ağları Projesi TUSENET – Türk –İsveç Belediye Ortaklık Ağları / Turkish – Swedish Municipal Network.
Karayolu Güvenliği İçin Eğitim ve Diğer Bileşenlere Bakış Mayıs 2011 Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı Bu yayın Avrupa Birliği’nin yardımıyla üretilmiştir. Bu.
Kaliteli EÇE uygulamalarında hakkaniyet odağı: Toplum temelli yaklaşımlar yoluyla eşitsizliklerin ele alınması MOINHO DA JUVENTUDE.
16/08/1962 yılında petrol ve petrol ürünleri ticareti yapmak amacıyla BEL-PET adıyla kurulan şirketimiz önce İGATAŞ daha sonra da İSTANBUL ENERJİ adını.
Yerel Aktörler; Bütünleşme ve Ayrışma A.Faruk GÖKSU ULI-GYODER ISOCARP KONGRESİ BÜTÜNLEŞME.
/erolkaya_ist. Sunum Planı  Türkiye’de Belediyeciliğin Gelişimi  Küresel Eğilimler  Modern Kent Yönetimi 2.
T. C. ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI ÇED VE PLANLAMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Y
AB Bilgi ve İletişim Teknolojileri Politika Destek Programı BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKA DESTEK PROGRAMI ( ) 2012 YILI İŞ PROGRAMI.
SGP İklim Değişikliği Odak Alanı Çerçevesi. Uygulama Programları OP 5. Enerji Tasarrufu ve Enerji Verimliliğinin Önündeki Engellerin Kaldırılması OP6.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
6.Bölüm Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
YERLEŞME TİPLERİ,KÖYALTI YERLEŞMELER,DAĞINIK VE TOPLU YERLEŞME
T.C. BALIKESİR VALİLİĞİ İl Düzeyinde Uygulanması Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Tartışılması.
İŞLETME İLKELERİ Küresel Ortamda İşletmecilik ve Rekabet
ISLD 514 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ ISLT318-Hafta2 : Yenilik Süreci Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Üniv., İ şletme Bölümü, ISLD 5141.
YNT/YNTZ 514 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ ISLT318-Hafta2 : Yenilik Süreci Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Ü., İ şletme Bölümü, YNT/YNTZ 5141.
302-3 Kırsal Turizm.
Avrupa Birliği eTEN (Trans European Networks) Programı Tanıtımı Devlet Planlama Teşkilatı 16 Aralık 2003.
ALMAN DEVLETİNİN YAPISI
Bölgesel Yatırım Ortamı Değerlendirme Projesi 14 Temmuz, 2015 İstanbul.
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
Turizm Pazarlaması Çevresi
ANTİKA Eski model otomobillerin dizilerde, filmlerde gösterilip ilgi görmesi üzerine mailce grubu üyelerinden nisa hanım mailce grubu üyeleri.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
TEPEBAŞI BELEDİYESİ İlk Altın Puan Sertifika Kamu Binası / Türkiye
YEREL YÖNETİM BELEDİYE VE GÖREVLERİ.
FAALİYETLER VE YANSIMALARIÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞBİRLİĞİFAALİYETLER VE YANSIMALARIÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞBİRLİĞİ.
T.C DİCLE KALKINMA AJANSI KALKINMA AJANSLARI, DESTEKLERİ ve DİCLE KALKINMA AJANSI.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Modern Taşımacılık Yönetimi Yaklaşımları 3PL 4PL ŞEVVAL OLGAÇ.
Tarıma verilen destek 90'lı yıllara kadar o zamanki Avrupa Ekonomik Topluluğu'nun yıllık bütçesinin %60'ı kadardır. Tarım desteği bugünkü Avrupa Birliği'nin.
İnsanlar ve yönetim ARDA KIRTASİYE. Yerel yönetimler İnsanların beslenme,barınma ve sağlık gibi temel ihtiyaçları vardır.İnsanlar bu ihtiyaçlarını karşılamak.
Yrd Doç Dr Turhan ŞALVA İş Sağlığı ve Güvenliği
TÜRKİYE’DE KIRSAL KALKINMA POLİTİKALARI VE UYGULAMALAR
KIRSAL ALANDA YENİLİKÇİ HİZMET SUNUMU
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
ISLD 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Sekizinci Beş Yıllık Kalkınma Planı ( ):
“innovation and future”
Kırsal Kalkınmada Toplum Dinamikleri Prof. Dr. Bülent GÜLÇUBUK,
GÜDÜMLÜ PROJE DESTEĞİ.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

Şehir Pazarlama: Gelecekle İletişim Eylül 2007

Sunum içeriği

Sunum içeriği Grata İletişim Şehir Pazarlama nedir? Avrupa’da şehir pazarlamanın gelişimi Şehir Pazarlamada başarı etkenleri Şehir Pazarlamanın süreçleri Şehir Pazarlamanın faaliyet alanları

Grata İletişim

Grata İletişim Reklam ve halkla ilişkiler alanında toplam 25 yıllık deneyim Şehir iletişimi konusunda uzun yıllara dayanan bilgi birikimi. Şehir pazarlama alanında binlerce başarı hikayesine sahip European Cities Marketing Assocation temsilciliği Baştan uca danışmalık ve uygulama yönetimi hizmetleri

Şehir pazarlama nedir?

Süslü bir laf mı, gizli bir silah mı? Şehir pazarlama nedir? - I Süslü bir laf mı, gizli bir silah mı? Şehir pazarlama ... ... Süslü bir reklam kampanyasından fazlasıdır ... Kısa süreli bir iş değildir ... Yerleşim birimlerinin sürdürülebilir kalkınmasına yönelik uzun süreye yayılan, entegre bir süreçtir.

Şehir pazarlama nedir? - II Yatırım Pazarlama Turizm Pazarlama Kültür ve Etkinlik Pazarlama Şehir Sakinlerine Yönelik Yeni Servisler Kamu / Özel Sektör İşbirliği Kamu Sektörü

Avrupa’da şehir pazarlama

(Manchester, Birmingham, Glasgow) (Mindelheim, Kronach, Schwabach) Avrupa’da şehir pazarlama - I 70’lerin ortası Eski İngiliz endüstri şehirlerinde ilk şehir pazarlama çalışmaları başladı (Manchester, Birmingham, Glasgow) 80’lerin ortası Almanya’nın orta ölçekli kentleri ilk şehir pazarlama projelerini başlattı (Mindelheim, Kronach, Schwabach)

Avusturya’daki ilk şehir pazarlama projeleri (Ried, Vöklabruck) Avrupa’da şehir pazarlama - II 90’ların başı Avusturya’daki ilk şehir pazarlama projeleri (Ried, Vöklabruck) 90’ların ortasından sonuna kadar Şehir Pazarlama, birçok Avrupa ülkesinde profesyonelleşti ve 11 Avrupa ülkesinin katıldığı “Şehir Pazarlama Birliği” kuruldu

Avrupa çapında 2500’ün üzerinde şehir pazarlama projesi devam ediyor Avrupa’da şehir pazarlama - III 2006 Avrupa çapında 2500’ün üzerinde şehir pazarlama projesi devam ediyor

Şehir pazarlamada başarı etkenleri

Şehir pazarlamada başarı etkenleri Şehrin kurumlarının sürece bir bütün olarak dahil olması (Sivil toplum, iş dünyası, turizm, kültür vd.) Şehir Pazarlamanın partiler üstü bir politika olarak benimsenmesi Tüm önemli alanlarda eşgüdümlü gelişim projeleri Belediye başkanının gündeminin üst sıralarında olması Yapısal değişim ve yenilikçi yöntemler konusunda samimi istek Proje yönetimi ve uygulama aşamalarında şehir kurumları arasında kaynakların ve bütçenin ortak kullanımını sağlamak

Şehir pazarlamanın süreçleri

Şehir pazarlamanın süreçleri İlk aşama Projelerin ve önceliklerin belirlenmesi,finansal yapının garanti altına alınması, yerel bir şehir pazarlama platformunun kurulması Süre: 1- 2 ay İkinci aşama Şehir yapısının mevcut durum analizi Süre: 2-3 ay Üçüncü aşama Vizyon, strateji ve taktiklerin yerel partnerlerle belirlenmesi Süre: 3-4 ay Dördüncü aşama Proje yönetiminin somutlaştırılması – Projelerin dönüştürülmesi Devam eden, uzun bir süreç

Şehir pazarlamanın faaliyet alanları

Genel faaliyet alanları Şehir pazarlamanın faaliyet alanları - I Ticaret geliştirme Genel faaliyet alanları Mimari Ulaşılabilirlik Etkinlik

Şehir pazarlamanın faaliyet alanları - II Ticaret geliştirme Şehrin genel ekonomik yapısı Perakende, gastronomi ve kişisel hizmetler alanındaki servislerin iyi bir karışımı Kültürel ve sportif altyapı Dükkan ve büro alanları Becerikli yönetim Aktif şehir pazarlaması Ulaşılabilirlik Şehir merkezinde yeterli park alanları Akıcı trafik sistemi Trafik işaretleri Bisiklet Şehir içi ve bölgesel taşımacılığın geliştirilmesi

Şehir pazarlamanın faaliyet alanları - III Mimari Cadde ve binaların dış görünümü Yaya alanlarının genişliği Şehir mobilyaları ve aydınlatması Dinlenme alanları, yeşil alanlar Temizlik ve güvenlik Etkinlik Kültürel etkinlikler Sokak pazarları Pazarlama aktiviteleri Müşteri ilişkileri yönetimi

İlginiz için teşekkür ederiz