Mobil öğrenme; kendine özgü içeriği olan ve buna uygun formatlarla mobil cihazlar aracılığıyla eğitim ortamına aktaran uygulamadır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DİĞER KONULAR
MENARİT İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN HIZLI OKUMA
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
UZAKTAN EĞİTİME GİRİŞ VE KAVRAMSAL ÇERÇEVE
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
Bölüm 1: Introductions (Tanıtım,Tanım)
Avrupa’da Yaygın Olan Program Modelleri S.57-64
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
Zihinsel Yönden Yetersiz Çocukların Özellikleri
ISTE Standartları Uluslararası Eğitim Teknolojileri (Derneği) Birliği (The International Society for Technology in Education-ISTE) Teknolojinin eğitimde.
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
Yaş Basamaklarına Göre Eğitim Gereksinimleri. Yaş Basamakları  8-11 Yavrukurt  İzci  Ergin İzci.
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE REHBERLİK HİZMETLERİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ NEDİR ?
Buluş Yoluyla Öğretim Stratejisi
Eğitim Bilimlerine Giriş.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
Mobil Öğrenme m-öğrenme
SORULARLA MERAK ETTİKLERİMİZ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ PATENT DESTEK BİRİMİ İstanbul, 07 Haziran 2010.
E-Öğrenme Nedir?
Öğretim Tasarımı
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
BİLEŞENLERİN GÖSTERİM KURAMI (Components Display Theory)
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
UZAKTAN EĞİTİM Uz. Fezile ÖZDAMLI.
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. İşgücü Piyasası ve Eğitim sektörü arasında Karşılıklı Güvenin Oluşturulması.
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
SINIF REHBER ÖĞRETMENİYİM
TASARIM DOKÜMANLARI TOLGA KAYNAROĞLU.
SEVCAN DEMİR ELEKTROY NEDİR? Öğrencilerin derse ne ölçüde katıldıklarını görmek; onların sorunlarını tespit etmek ve tüm sınıfın beraber ilerleme.
 Bu sunumda, “web 2.0 nedir, eğitimde nasıl kullanılabilir?” Sorularına yanıt bulacağız.  Ayrıca 5 tane web 2.0 aracını tanıtacağız.
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
BÖLÜM 10 OYUN. BÖLÜM 10 OYUN 1. Fiziksel Büyüme ve Gelişmeyi Etkileyen Faktörler Oyun, çocuğun fiziksel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimini.
BİLGİSAYAR NEDİR?.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
Probleme Dayalı Öğrenme
BSM447 – MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME Öğr. Gör. Nevzat TAŞBAŞI Giriş.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi ve Bilgisayar Destekli Öğretim Programları.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
PLN Personal Learning Network by Arif Kazancı Ağustos
AYKOME Uygulaması 1.
Penetrasyon Testleri Erçin DİNÇER.
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
ÖZEL EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİ VE REHBERLİĞİ
BE BEP NEDİR ?.
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı (OÇİDEP)
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı (OÇİDEP)
Sunum transkripti:

Mobil öğrenme; kendine özgü içeriği olan ve buna uygun formatlarla mobil cihazlar aracılığıyla eğitim ortamına aktaran uygulamadır.

MOBİL ÖĞRENME SİSTEMİ Bu sistem ana öğeleri eğitmenler, öğrenciler, teknik uzmanlar, mobil cihazlar, web sunucusu ve mobil iletişim altyapısıdır.

Mobil öğrenme sisteminin bileşenleri ve aralarındaki ilişki şu şekildedir. 1)Teknik uzmanların eğitim içeriklerini öğrencilere ulaştıracak mobil bir cihaz geliştirmesi ve bunu yönetmesi

2)Mobil cihazlara özel yazılım alt yapısı oluşturmak 2)Mobil cihazlara özel yazılım alt yapısı oluşturmak. İşletim sistemine göre düzenlenen bu mobil cihazların daha fazla özelliği olacak ve eğitim alanında daha çok rağbet görecek.

3)Bu aşamada öğretmenler teknik elemanlardan aldıkları destekle Bilginin hafızada daha fazla kaması Motivasyonu, zihinsel beceriyi, bilinmeyene çabuk ulaşmak Öğrenmeye katkı sağlamak, anlaşırlığı kolaylaştırmak, ilgi çekmek için mobil iletişim araçlarını eğitimle harmanlar.

4)Son aşama ise mobil operatörü ve öğrenciler arasındaki iletişimi sağlamaya yöneliktir, iletişim eş zamanlı başlar ve süreç işlemeye devam eder.