[PROJE FİKRİ ADI] Fikir Geliştirme Atölyesi [TARİH] [YER]

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
Advertisements

/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Algoritma.  Algoritma, belirli bir görevi yerine getiren sonlu sayıdaki işlemler dizisidir.  Başka bir deyişle; bir sorunu çözebilmek için gerekli olan.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAPRAZ FONKSİYONLU İYİLEŞTİRME 1.GRUBU TAKIM DEĞİŞİM SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ.
MÜFREDAT PLANLAMA Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
Bağlam Arayüz Görev Kullanıcı Kullanılabilirliğin Ana Bileşenleri.
İŞİ KAYBETMEME İşte Kalabilirlik Becerileri. İşverenler Ne İster? American Society For Training and Development ( ASTD) İşyeri Esasları 1. Nasıl Öğreneceğini.
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
Hopfield Ağı Ayrık zamanSürekli zaman Denge noktasının kararlılığı Lyapunov Anlamında kararlılık Lineer olmayan sistemin kararlılığı Tam Kararlılık Dinamik.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
SİMÜLASYONLAR Simülasyonlar Gerçek hayata en yakın yöntem olması, ilginç ve motive edici yönleri nedeni ile diğer yöntemlere göre gittikçe fazla.
/ 91 Beyin Fırtınası Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Yapay Zeka ile Hasta Odaklı e-Sağlık verilerini Zenginleştirme Afşar Akal IBM Watson Health Türkiye Orta-Doğu Afrika Bölge Direktörü.
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
Yrd. Doç Dr. M. İsmail Bağdatlı UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK 2 UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK 2.
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning) Programlama Dilleri 2.
 Ders kitapları için farklı kaynaklardan,farklı yöntemlerle bilgi toplamanın önemini kavrayabilme,  Ders kitaplarını değerlendirmede kullanılabilecek.
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
Betül GÜLER
ARAŞTIRMANIN RAPORLAŞTIRILMASI
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
Kitle İletişim Araçları
Uluslararası Pazarlama Araştırması
HAZIRLAYAN Ayşe ŞEBBOY Psikolojik Danışman Şahin İlköğretim Okulu.
İstatistiksel proses kontrolü
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Servislerin Performanslarının Karşılaştırılması (Benchmarking)
EK-2 OKULUN LOGOSU PROJE FİKRİNİN ADI Proje Fikri Sahibinin Adı – Soyadı Danışman Öğretmenin Adı – Soyadı Okulun Adı PROJE FİKRİNİN AMACI: Proje Fikrinin.
7.SINIFLAR TEKNOLOJİ TASARIM
AZE216 KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN EĞİTİM PROGRAMI
Bölüm 2: Bilimsel Araştırma Süreci ve Araştırma Konusu Seçimi
Bütünleştirme uygulamaları
Pazarlama Planlaması.
Olgu Yönetimi Standartları
Ürün veya Hizmet Satışı
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ KUŞAK KAVRAMI VE KUŞAK SINIFLAMALARI DOÇ
DİNİ REHBERLİĞİ GEREKLİ KILAN NEDENLER
Tıkalı Boru Açma - Boru Açma - Tıkanmış Boru Nasıl Açılır?
Buluş nedir?.
ÖZELLİK FAKTÖR KURAMI.
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ TANITIM SUNUSU
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA İLE İLGİLİ ÖNYARGILAR
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
Etkili Öğretmen Kimdir?
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Sebze Tohumu Değerlendirme Toplantısı
Ağbağ Analizi (Social Network Analysis)
İSTASYON YÖNTEMİ.
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM
Dijital kütüphanelerin değerlendirilmesi nedir?
KÜRESEL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
OKUDUKÇA WEB SAYFASI VE ANDROİD UYGULAMASI KULLANIM KILAVUZU
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Ders İçeriği Nicel araştırma adımları
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK bölümü
Öğrenci ve Öğretim Elemanının Uzaktan Eğitime Bakış Açısı
Sunum transkripti:

[PROJE FİKRİ ADI] Fikir Geliştirme Atölyesi [TARİH] [YER]

Tanıtım Fikriniz: Adınız Soyadınız: Kısa Tanıtımınız: İletişim Bilgileri; Telefon: E-posta: Sosyal Medya:

Problem/Fırsat Fikrinizin çözdüğü problem/problemler nelerdir? Bu alanda/sektörde gördüğünüz fırsat/fırsatlar nelerdir?

Değer Önerisi Sunduğunuz çözüm/çözümler nelerdir? Sunduğunuz katma değer/değerler nelerdir?

Çözüm Yöntemi Problemi çözme yöntem/yöntemleriniz nelerdir? Varsa mevcut yöntemlerden nasıl farklılaşıyorsunuz?

Hedef Kitle Kimin problemini çözüyor ya da kimin için değer üretiyorsunuz? Müşterileriniz kimler?

Gelir Modeli Gelir modeliniz nedir?

Takım Takımınız kimlerden oluşuyor? Roller ve görev paylaşımı ne şekilde?