TOSHİBA FLASH DİSK.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ŞİRKET-DÜZEYİNDE STRATEJİ: BÜYÜME/PÖRTFOY IV: İç Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları Kimileri yıldızlara bakarken çukura düşerler…
Advertisements

Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
BULUT BİLİŞİM M. KÜRŞAT YILDIRIM İÇERİK  BULUT BİLİŞİM NEDİR?  BULUT BİLİŞİM ÖZELLİKLERİ  BULUT BİLİŞİM MİMARİ YAPISI  BULUT BİLİŞİM.
Dosya Yönetimi Dosya, Klasör ve Sürücüler HÜSEYİN ALİOSMANOĞLU.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
5 Uzun-vadeli Sadakat İlişkilerinin Yaratılması 1.
PAZARLAMA YÖNETİMİ Nuran KANDAZ GELEN. SPORTİF ÜRÜN KAVRAMI En genel anlamıyla ürün, özellik ve yararlar bütününü kapsar. Diğer bir genel yaklaşıma göre.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
IPHONE KULLANICALARI ÜZERİNE YAPILAN BİR ANKETTİR !
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Ümit ATİLA.  1980’li yıllardan günümüze geldikçe, bilgi toplumuna yönelişte teknolojik rota, telekomünikasyon ve iletişim.
Temiz su kaynakları azalıyor. Dünyanın üçte biri sularla kaplı olmasına rağmen ancak yüzde iki buçuk kullanılabilir temiz su bulunuyor. temiz su kaynakları.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
HERON & ZEPLİN İbrahim KURU SİVAS.
Kaizen.com KAIZEN TM Institute Etkin Sağlık Hizmet Yönetimi için Çözüm Ortağınız Hedefler ve Örnekler.
İŞLETİM SİSTEMLERİ ISE 206 DR. TUĞRUL TAŞCI. Dersin Amacı Bilgisayar sistemlerinin temel organizasyonunu tanımak İşletim sistemlerinin ana bileşenlerini.
İÇİNDEKİLER GRID COMPUTING NEDİR? NASIL ÇALIŞIR? GRID COMPUTING YAPISI
BİLGİ ve VERİ GÜVENLİĞİ
HARİCİ VERİ DEPOLAMA SİSTEMLERİ. HARİCİ VERİ DEPOLAMA NEDİR?  Harici Veri Depolama: Verilerimizi saklamak ve gelecekte kullanmak amacıyla kullanılan.
VİRAL PAZARLAMA Emircan Turgaz
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
GELECEKTEKİ DÜNYAMIZ.
1868 yılında Jamsetji Tata tarafından kuruldu.
Betül GÜLER
Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Örgütsel İlişkiler
Dünya’nın En Büyük Perakendecisi
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
GALAXY S8 Bir telefon daha nasıl olabilir ?
Uluslararası Pazarlama Araştırması
İŞLETİM SİSTEMLERİ ISE 206 Dr. Tuğrul TAŞCI.
VİRÜSLER Nedir, nasıl bulaşır? Ne yapabilirim?.
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
BİLGİ GÜVENLİĞİ Bilgi Gizliliği ve Güvenliği Zararlı Yazılımlar
C Programlama Yrd.Doç.Dr. Ziynet PAMUK BMM211-H05
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
BİLGİ GÜVENLİĞİ Bilgi Gizliliği ve Güvenliği Zararlı Yazılımlar
Ürün veya Hizmet Satışı
Prof Dr. Hakan Kahyaoğlu
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
Fluvyal Jeomorfoloji Yrd. Doç. Dr. Levent Uncu.
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
İstanbul Vinç Kiralama Hizmetleri
DOSYA BÜYÜKLÜKLERİ İkili Sistem Dosya Büyüklükleri ve Hesaplamalar
BİLGİ GÜVENLİĞİ Güvenli Şifre Oluşturma Bilgi Gizliliği ve Güvenliği
STORAGE BÜŞRA KARADENİZ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
Dosya, Klasör ve Sürücüler
BİLGİ GÜVENLİĞİ Bilgi Gizliliği ve Güvenliği Zararlı Yazılımlar
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Tedarik Zinciri Yönetimi:
Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
Ürün Farklılaştırma, Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
İcat, Buluş, Keşif, Endüstri ve Endüstri 4.0 Kavramlarını tanıyalım
Hata ayıklama da denilen programlama hatalarını bulma ve düzelme işlemine ne denir? a) Veri b) Yazılım c) Bug d) Debugging e) Donanım.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Tüketici Davranışları
I. Hafta Dil Nedir? Dilin Kökeni
KİMYA DERSİNİ SEVMENİN YOLU
Sunum transkripti:

TOSHİBA FLASH DİSK

NEDEN BU ÜRÜN VE MARKA? Öncelikle TOSHİBA’nın müşteri üzerinde yarattığı profili ve marka değeri bu markaya yönelmemize neden oldu. Ürünlerinin kalitesi ve kullanılabilirliği diğer markalara nazaran müşterinin gözünde daha üst seviyede. Neden bir flash disk tercih ettiğimize gelecek olursak, artık tüm dünya üzerinde oldukça yaygın bir ürün olması ve teknolojinin getirdiği geliştirilebilir bir ürün olması bizlere cazip geldi. TOSHİBA’nın da ürettiği flash diskler, hem ürün hem marka değeriyle birleşince oldukça göz dolduran bir teknoloji ortaya çıkıyor.

ANILAR TOSHİBA İLE BİRİKSİN! U3 Smart Toshiba U3 özelliği flash diskinizin içerisindeki bir bölümün işletim sistemi gibi davranmasıdır. Konuyu biraz daha açarsak, flash diskinizin bir bölümü programlar için ayrılmış U3 özelliği sayesinde Skype, Backup4all, Mozilla Firefox, DataRecover gibi birçok programı destekliyor. Hatta bunların içerisinde birçoğu paralı olmasına rağmen Trial veya tamamen bedava olan programlarda mevcut. Ayrıca Toshiba U3 smart’ın birde şifreleme özelliği mevcut. Yani yazılımlarınızı şifreyi girmeden hiç kimse kullanamıyor.

U4 Smart Toshiba Bizim yapmak istediğimiz ise bu özelliklerin daha fazlası. Yani şu an ki U3 teknolojisinin hafıza güçü ne kadar ise onun iki katını üretmek. Tasarlayacağımız özellikleri de TOSHİBA’nın U4 Smart serisinde topluyoruz ve yepyeni bir ürün elde ediyoruz. Ama öncesinde piyasa araştırması yaparak müşteri beklentilerini ölçüyoruz. Bunun için 5 tane anket sorusu meydana getirdik.

HEDEF KİTLE Hedef kitlemiz, genel olarak iş adamları, iş kadınları ve flash diske ihtiyaç duyan kişiler. Yüksek çözünürlükte olan dosyalarla ilgili iş yapan insanlar.

TOSHIBA MARKA DEĞERİ Marka savaşlarının yaşandığı günümüz dünyasında, marka yaratmak ve ona değer katmak uzun bir planlama sürecine dayanmaktadır. Bundan yola çıkarak markamızın ürettiği ürünlerin sağlamlığı ve uzun vadede kullanılabilir olması bizim en büyük değer noktalarımızdan ikisidir. Müşteriye sunulan kalite, güven ve değer markamızın gün geçtikçe ilerlettiği konulardır. En birincil hedefimiz müşterinin isteklerine kulak verip, ürettiğimiz ürünlerde müşteri odaklı çalışmak.

SWOT ANALİZİ Güçlü Yönler: Teknolojik ürünler içerisinde en çok tercih edilen ürün olması, uzun vadede kullanılabilen bir ürün olması, fiyatların cazip olması ve ürün çeşitliliğinin fazla olması. Zayıf Yönler: Aynı ürünlerin başka bir marka tarafından üretilmesi, reklam konusuna daha çok ağırlık verilmesi, elektronik eşya olduğu için bozulma ve kırılma riski Fırsatlar: Gelişen teknolojiyle beraber insanların bu ürünlere ihtiyaç duyması, Teknoloji çağında olmamız, markanın teknolojik ürünlerle alakalı bir önceliğinin olması ve yurt dışı bağlantıları. Tehditler: Teknolojik ürünlerdeki vergi artışı, küresel ekonomik kriz, rakip firmaların sunduğu hizmetler ve teknolojik ürünlerin bozulma riski.

AFİŞ

AMBLEM

ANKET SORULARI Şu an kullandığınız flash diskin markası nedir? Diğer markalardan ayıran herhangi bir özelliği mevcut mu? Siz nasıl bir özelliğe sahip flash disk isterdiniz? Sizin için gerekli olan en önemli özellik nedir? Şekil olarak ne tarz bir flash disk tercih ederdiniz?

HAZIRLAYANLAR SEZEN ŞİMŞEK 2070140001 ERTUĞRUL DOĞAN 2070140029 SEDAT TAŞKAN 2070140020 DERYA GÜNBATI 2070130023 DİLARA DOKUYUCU 2070140059 GÖKHAN HIZ 2070140007