Sosyal Kabulün Artırılması
Sosyal Kabulü Etkileyen Faktörler Özel Gereksinimli Çocuğa İlişkin Faktörler Diğerlerinden Farklılıkları Akademik Başarısı Davranışları Sosyal Becerileri Öğrtemen ve Akran Tutumları Öğretmen Tutumları Akran Tutumları
Sosyal Kabulün Değerlendirilmesi Gözlemler Ne sıklıkla iletişime giriyorlar? Yapısı nedir? Nasıl etk. giriyorlar? Hangi öğrenciler farklı öz. öğr. etk. giriyor? Bu etkileşimi hangi etkinlikler artırabilir? Bu etkileşimi hangi etkinlikler azaltıyor? Gerekli becerilere sahipler mi? Var olan etkileşimin sonuçları nelerdir? Sosyometrik Ölçümler
Sosyal Kabulün Artırılması Özel Gereksinimli Çocuğu Sınıfa Hazırlamak Sınıf İşleyişini ve Kuralların Öğretilmesi Akademik Becerilerin Desteklenmesi Sosyal Beceri Öğretimi Akranları Kaynaştırma Programlarına Hazırlamak Bireysel Farklılıklar Hakkında Bilgi Vermek Benzeşim Etkinlikleri Planlamak Engelli Konuklar Davet Etmek Film, Kitap ve Televizyondan Yararlanmak Akran Öğretimi
Özel Gereksinimli Olan ve Olmayan Çocukların Etkileşiminin Artırılması Sosyal Etkileşim Fırsatları Yaratmak Arkadaşlığın Devam Etmesini Sağlamak Olumlu Rol Modeli Olmak