SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
BLG 368 Yöneylem Araştırması Serkan Türkeli. İlk hikayemiz Biri Thales’e sorar: “Sana göre dünyada biricik devamlı olan şey nedir?” –“Ümit” der; “zira.
Beşinci hafta. Müfredat programı Ödev teslim Projelerini teslim edenler; Belediye Projesi -> Tamam Ulaşım Projesi -> Geldi ama kavramsal tasarım yerine.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
TAMLAMALAR.
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
Sözsüz İletişimin Özellikleri
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
SIFAT ( ÖN AD) ÖRNEKLER: * Beyaz tahta * Görgülü kişi
2015 YGS ANALİZ KAMİL ÖZBAŞ Rehber Öğretmen YGS ANALİZİ (TÜRKÇE)  YGS’nin 40 soruluk Türkçe kısmında ağırlık; sözcük, cümle ve paragraf düzeyinde.
YÖNLENDİRME. Yönlendirme ● Statik ● Dinamik ● Kaynakta yönlendirme ● Hop by hop yönlendirme.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Dairesi Ağustos 2016 Kuşadası Fatih BAŞAK Eğitim Politikaları Daire Başkanı.
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Bireyi Tanıma Teknikleri I
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Grup SEROTONİN tODUP F1 BİR GÜLÜMSE BİN YAŞA .
TAHTA ÇANAK Haz. İlknur Eryiğit DEM 2011.
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
1. Bernoulli Dağılımı Bernoulli dağılımı rassal bir deneyin sadece iyi- kötü, olumlu-olumsuz, başarılı-başarısız, kusurlu-kusursuz gibi sadece iki sonucu.
Bütünleştirme uygulamaları
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Aile Atölyeleri Projesi
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ KENDİN YETİŞTİR ETKİNLİĞİ
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Rivayetlerin Olasılığı Kuramı
İ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
ŞENAY ÖZTÜRK ANAOKULU "HER ÇOCUK BİR UMUT" projesi.
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
Eğitim-Öğretim İzleme, Değerlendirme Sistemi
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
Temel Bilgisayar Bilgileri
"Merhaba sevgili izleyiciler. İşte size ilginç bir yarışma haberi daha
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
İÇERİK DÜZENLEME -Bilgi türleri- Fiziksel bilgi
ÖĞRENME STİLLERİ.
"Merhaba sevgili izleyiciler. İşte size ilginç bir yarışma haberi daha
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
Cemalettin Işık, Tuğrul Kar
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Türkçe Eğitimi Kaynak Sitesi.
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ Hazırlayanlar Bilge Akkoç Sinem Işık Zümrüt Kahraman

Proje Yer Seçimi ve Bilgisi Bahçelievler Özel Eğitim İş Uygulama Okulu’na ziyarette bulunduk. Kurum 2012 yılından beri faaliyet gösteren, orta ve ağır dereceli engelli çocukların hem kültürel hem de sanatsal eğitim aldıkları okuldur.

Proje için seçilen yerin nedeni; Ülkemizde çok sayıda doğuştan veya sonradan kazanılmış engelli, özel çocuklar var. Bu çocukların nasıl eğitim aldıklarını, onlara nasıl yardımcı olabilmeyi öğrenmek amacıyla bu kurumu seçtik.

Kurum ziyaretini gerçekleştirenler; Kurumu 3 kişi; Bilge, Sinem ve Zümrüt olarak ziyaret ettik. Tecrübeli olmadığımız için onlara ne hediye alabileceğimizi öğretmenlerinden öğrendik ve onların da isteği üzerine çikolata aldık. Sinem ve Zümrüt Bağcılar’dan, Bilge Bahçelievler’den buluşacağımız ortak lokasyona saat 12.00’de, okula ise saat 13.00’te vardık.

Okulda Yaşanılanlar; İlk olarak Sibel Hoca’nın dersine katıldık. 5 engelli öğrenciyle tanıştık. Bizi çok sıcakkanlı karşıladılar. Hocalarından öğrenciler hakkında bilgi edindik. Neler yaptıklarını bize gösterdiler ve anlattılar.

Yaptıkları bu etkinliği gözlemledik ve onlara gerekli yerlerde yardımcı olduk.

Onlarla böyle güzel bir anı da kaydettik 

Yaptıkları etkinlikleri gözlemledik ve çok beğendik

Okuldaki derslikleri, yemekhaneyi kısa bir ziyaret ettik

Daha sonra okul müdür yardımcısı Halis Turan ile okul hakkında kısa bir sohbet ettik ve sorularımızı cevaplayarak bize yardımcı oldu.

Biz projemizi burada gerçekleştirdiğimiz için çok memnun kaldık Biz projemizi burada gerçekleştirdiğimiz için çok memnun kaldık. Bize okul müdüründen hocalara, öğrencilerden velilere kadar tüm okul kadrosu çok yardımcı oldu. Ve onlara çok teşekkür ederiz. Bizim için sadece bir ödevden daha fazlasıydı. Bu konuda bilinçlendik ve çokça bilgi sahibi olduk. 