ESENLİ BİLAL ŞAHİN İMAM HATİP ORTAOKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Advertisements

23 NİSAN 23 NİSAN NEDİR? 23 Nisan 1920′de Ankara’da Türkiye Büyük Millet Meclisi kuruldu.Türkiye Büyük Millet Meclisi 88 yıl önce.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
UNI-SET Toplantı Notları
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
MED 167 İnternette İstatistik. İnternetteki istatistik verileri, özellikle ülke hakkındaki makro istatistiklerden bahsediyorsak, çoğunlukla resmi kurumlardan.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
TÜRK KÜLTÜRÜNÜ OLUŞTURAN UNSURLAR VE TÜRK KÜLTÜRÜ
COĞRAFİ KONUM COĞ®AFYA NOTLA®I COĞRAFYA FİZİKİ coğrafya -Doğa olaylarını konu alır. -Klimatoloji-Jeomorfoloji-Biocoğrafya -Matematik coğr. GENEL COĞRAFYA.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
SMMM ve YMM’LER İLE DENETİM HİZMETLERİNİN EKONOMİK GELİŞMELERE VE SERMAYE PİYASASINA ETKİSİ Nazım Hikmet YMM, Grant Thornton Türkiye İcra Kurulu Başkanı.
1 وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَات.
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ KAPANIŞ ve DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2009,ANKARA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Bayramlarımız Hikmet SIRMA.
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
Haliliye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Günlük Yaşam Beceri Materyalleri ve Çalışmaları
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
COĞRAFİ KONUM.
GÖLCÜK İMAM HATİP ORTAOKULU
Eğitimde toplumsal cinsiyet eşitliğiyle ilgili engellerin kaldırılması uluslararası öncelikler arasında yer almaktadır yılına kadar okula kayıt,
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI
YETİŞKİNLİK DÖNEMİ İlk Yetişkinlik Orta Yetişkinlik Yaş
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
TOPLUMSAL YAPI Gülen SARI.
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
MİLLÎ EĞ İ T İ M S İ S T E M İMİZDE İmam Hatip Ortaokulları Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü.
COĞRAFYA NE İŞİMİZE YARAR?
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
BİLGİ TOPLUMU.
Milli Eğitim Bakanlığı örgüt yapısı
MİLLİ BİLİNCİ OLUŞTURMAK İYİ İNSAN, İYİ VATANDAŞ YETİŞTİRMEK
Eğitim; bireyin davranışlarında, kendi yaşantısı yoluyla,
Haklarımı Öğreniyorum Adım Adım Türkiye Bölgemizi Tanıyalım
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
YENİ SINAV SİSTEMİ   REHBERLİK SERVİSİ.
Medya okuryazarlığı eğitimi dersi
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MİLLÎ EĞ İ T İ M S İ S T E M İMİZDE İ m a m H a t i p Liseleri İmam Hatip Ortaokulları Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü.
1- İmam Hatip Okulları nedir?
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
2. Isının Işıma Yoluyla Yayılması
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
19.BÖLÜM GENÇLİK VE GENÇLİK SORUNLARI: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
Sosyal Bilgilerde Değer Eğitiminde Biyografi Kullanımı
Sunum transkripti:

ESENLİ BİLAL ŞAHİN İMAM HATİP ORTAOKULU 2012 BİLAL ŞAHİN İMAM HATİP ORTAOKULU ESENLİ B S 2012

Genç ve dinamik bir nüfusa sahip olmamız ülkemiz adına oldukça önemli bir zenginliktir. Bu genç ve dinamik yapıda eğitim gayemiz, geleceğimizi emanet edeceğimiz nesillerin erdemli yetişmeleri için çalışmaktır

İmam Hatip Okulları Türkiye'deki din eğitiminin iyi bir noktaya gelmesinde en önemli paya sahip olan bir asra yakın geçmişiyle Türk milletinin tedris ettiği din eğitimine tanıklık ettiği ve her geçen geçen gün kendini geliştiren, marka haline gelen modern eğitim kurumlarıdır.

İmam Hatip okulları dinin doğru kaynaktan öğrenilmesi ve gelecek nesillere aktarılması konusunda hayati önem taşımaktadır

İmam Hatip Okulları mezunları Diyanet İşleri Başkanlığının hemen her hizmet alanında en önemli insan kaynağını oluşturmaya devam etmektedir.

İnsani değerlere sahip çıkan, toplumsal aidiyet duygusuna sahip çıkan genç neslin, kültürel ve manevi gelişimlerini destekleyici politikalar üretmek, potansiyellerini tam anlamıyla ortaya çıkarabilecekleri imkan ve zemini hazırlamak, sadece kendi ülkesi için değil, etrafındaki bölgelere, coğrafyalara ulaşmak ve onların dertleriyle dertlenmek hepimizin ortak sorumluluğudur

Bu okullar ülkemizin 2023 ve 2071 vizyonu için beşeri sermayenin yetiştirilmesinde önemli rol oynayacaktır

Türkiye'de hali hazırda sekiz uluslararası Anadolu İmam Hatip Lisesinde yüze yakın farklı ülkeden bini aşkın öğrencinin eğitim görmektedir.Bu durum İmam Hatip Okullarının sadece Türkiye için değil dünyanın her tarafındaki Müslümanlar için nasıl bir umut olduğunu açıkça göstermektedir

Türkiye'de hali hazırda sekiz uluslararası Anadolu İmam Hatip Lisesinde yüze yakın farklı ülkeden bini aşkın öğrenci eğitim görmektedir.Bu durum İmam Hatip Okullarının sadece Türkiye için değil dünyanın her tarafındaki Müslümanlar için nasıl bir umut olduğunu açıkça göstermektedir

OKULUMUZ GEÇMİŞTEN BUGÜNE BAŞTA FEN LİSELERİ OLMAK ÜZERE İLİMİZİN VE YURDUMUZUN ÇEŞİTLİ YERLERİNE ÖĞRENCİ GÖNDEREREK ÇOCUKLARIMIZIN VATANINA VE MİLLETİNE BAĞLI BİR NESİL YETİŞTİRME YOLUNDA ÖNEMLİ ADIMLAR ATMIŞTIR.