MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Agency-1 Golf Otomasyonu
Advertisements

Sinyal Takip Otomasyonu
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
WEB SİTESİ ÜYELİK GİRİŞİNİZ İÇİN ANA HABER EKRANI ÜZERİNDE YER ALAN E- POSTA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZİ MAİL ADRESİNİZE GÖNDERİLEN ÜYELİK BİLGİLERİ İLE YAPINIZ.
Acenta üyeliği için lütfen tıklayınız.
2012
Kayıt olun’a tıklayın…
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
ODTÜ GELİŞTİRME VAKFI OKULLARI
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
CWIZ CALL CENTER.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Otelinizi Buluta Nasıl Katılır?
Restaurant Yönetim Sistemi
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2013
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Support.ebsco.com EBSCOadmin Raporlar ve İstatistikler Kullanıcı Kılavuzu.
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Kullanıcı Tanımlama İşlemi yapılırken: 1- Eğer tanımlayacağımız kullanıcı birlik personeli ise birlik ekranında iken, hastane kullanıcısı ise hastane ekranına.
Kullanıcı Tanımlama İşlemi yapılırken: 1- Eğer tanımlayacağımız kullanıcı birlik personeli ise birlik ekranında iken, hastane kullanıcısı ise hastane ekranına.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
MERSİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
K12 Sınav Planlama Sistemi
KİŞİSEL SAĞLIK KAYDI SİSTEMİ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
 Otopark görevlisi veya kontrolör yetkilendirme  PERSONEL.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı Birliğimiz ile KTÜ arasında yapılan protokolle Kamu Yönetimi ve İşletme dallarında yapılan “Uzaktan Öğretim.
ESER İSTEK (KİTAP SİPARİŞİNDE BULUNMA) Kütüphanenin ana sayfasından Giresun Üniversitesi Katalog Tarama tıklanır. Gelen ekranda Oturum Aç sekmesi seçilir.
Prof. Dr. Hamit ACEMOĞLU Tıp Eğitimi AD 2015
Arkman Vize Paketi. Arkman sistem işleyişi Sistemdeki çalışma prensipleri: ▫ Acente ofisinde alınan VİZE işlerinin (satış öncesi ya da sonrası, randevu.
 Destek sistemine hangi adresten ulaşabilirim?.  Sisteme nasıl giriş yapabilirim?  Kullanıcı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?  Bildirimimi nasıl.
Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Muhasebe ve Denetime Etkileri
HAKSIZ REKABETLE MÜCADELEDE GELDİĞİMİZ NOKTA!!. Hazırlanan Zorunlu Meslek Kararında Sorunları Dört Ana Başlıkta Topladık 1.Ücretlerin Zamanında Ödenmemesi.
Logo Netsis B2B
CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.
EBSCOadmin Genel Bakış
ÇAĞRI MERKEZİ CRM YAZILIMI İÇERİK ÖRNEĞİ
VBT Bilgi Teknolojileri
Yan Sanayi Kayıp Yönetimi
Tolga Mehmet Barutçu.
Restoran Otomasyon Sistemi
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
KEPMutabakat Çözümü.
BOZOK ÜNİVERSİTESİ Merkezi Kimlik Doğrulama Sistemi
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Rezervasyon ve Masa Yönetimi Yazılımı Tablizt
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
LOGISTICA Uluslararası Taşımacılık Yapan Forwarderlara Yönelik Operasyon Otomasyonu.
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
VBT Bilgi Teknolojileri
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
Sunum transkripti:

MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU Kolay Kullanımlı ve özelleştirilebilir yapı. Ödeme Altyapısı ve CRM özellikli.

HİZMET TANIMLARI HER TEDAVİ TİPİ İÇİN AYRI TAKVİM RENGİ TANIMLAMA TEDAVİYİ PERSONELE ATAYABİLME SÜRE TANIMLARI GÖRÜNÜRLÜK TANIMI ÖDEME BİLGİSİ TANIMLAMA

PERSONEL TANIMLARI PERSONEL PROFİLİ PERSONELE ÖZEL TAKVİM GOOGLE TAKVİM İLE ENTEGRE

PERSONEL TANIMLARI HER TEDAVİ TİPİNİ PERSONELE GÖRE ÖZELLEŞTİRME

PERSONEL TANIMLARI PERSONEL ÇALIŞMA SAATLERİNİ VE MOLA SAATLERİNİ TANIMLAMA

PERSONEL TANIMLARI PERSONEL İZİN GÜNLERİ TANIMLAMA

MÜŞTERİ HAREKETLERİ CRM EKRANI ELİNİZDEKİ MÜŞTERİ LİSTESİNİ EKLEYEBİLME ÖDEMELER TAKİBİ TEDAVİ VEYA PERSONELE GÖRE AYRI RAPOR ÖDEMENİN TÜRÜNE GÖRE AYRI RAPOR DOĞUM TARİHİ ÖZEL GÜNLER TAKİBİ EPOSTA VE SMS İLE ENTEGRASYON

İNDİRİM KUPONU TANIMLAMA VE KULLANIM TAKİBİ ÖDEME SIRASINDA SORULAN KUPON KODU EĞER ÖDEME SİSTEMİ ENTEGRASYONU İSTERSENİZ REZERVASYON SIRASINDA KULLANILABİLİR

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR YAPI ÖZEL İHTİYAÇ DUYULAN BİLGİLERİ İSTEYECEĞİNİZ FORM ALANLARI EKLEYEBİLME GÖRÜNÜMÜ VE RENKLERİ, METİNLERİ ÖZELLEŞTİREBİLME

MÜŞTERİ EKRANLARI ADIM ADIM REZERVASYON İŞLEMLERİ EPOSTA İLE MÜŞTERİYE BİLGİLERİN GÖNDERİLMESİ

TAKVİM ÜZERİNDE GÖSTERİM YÖNETİCİ TÜM PERSONELİN VEYA SEÇTİKLERİNİN TAKVİMLERİNİ GÖREBİLİR REZERVASYONLAR ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR PERSONELE AYRI ŞİFRE VERİLEREK SADECE KENDİ AJANDALARINI TAKİP ETMELERİNİ SAĞLAMA

GELİŞMİŞ BİLDİRİM VE TAKİP GEREKLİ HER DURUM İÇİN İLGİLİ PERSONEL VEYA MÜŞTERİYE BİLDİRİM GÖNDERİMİ. EPOSTA BAŞLIK VE İÇERİKLERİNİN DÜZENLENEBİLMESİ: AKTİF VEYA PASİF YAPILABİLMESİ. Bazı örnekler:  Belirlenen saatte her gece personele yarınki iş planının olduğu takvimi gönderilmesi. Müşterinin doğum tarihlerinde otomatik eposta gönderilmesi. Müşteri hizmeti alana kadar bir çok hatırlatma yapıyor. Hizmet sonrası müşteriye umarım memnun kaldınız teşekkür maili atıyor. Rezervasyon sonrası ilgili personele ayrıca mail atarak haber veriyor.