YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri S.17-27
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
Gökhan YÜKSELER – Eylem EROĞLU Fen ve Teknoloji Öğretmeni
“ İŞ EĞİTİM MERKEZLERİNDE ÇALIŞAN MESLEK ÖĞRETMENLERİNİN BECERİ EĞİTİMİ VE SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLERE İLİŞKİN ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİN BELİRLENMESİ.
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Öğretimde Planlama BENGÜ IŞIK VAHİDE YAKAR ÜMMÜHAN AKPINAR
Newton’un Hareket Kanunları
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Öğrenme-Öğretme Süreci
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
Özel Öğretim Yöntemleri
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Ünite Portfolyo Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
PROGRAM GELİŞTİRME MODELLERİ
WEB TABANLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA ETKİLEŞİM
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
PROGRAM YETERLİLİKLERİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ. YÜKSEKÖĞRETİM YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ 1.Belli bir alanda genel ortaöğretimde kazanılan bilgi, beceri ve.
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
ÖĞRETMENLİK 1-) MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİK
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU
İ NG İ L İ ZCE Ö Ğ RETMENL İĞİ DERSLER İ N İ N SWOT ANAL İ Z İ Grup: Fireflies.
Ömer KIRMACI & Cihan BAYRAKTAR
TÜRKİYEDE UYGULANAN EĞİTİM PROGRAMLARI
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
Antalya Milli Eğitim Müdürlüğü 2015
Yapılandırmacı kuramın özelliklerini tanıyabilme, Hayat bilgisi dersinde öğretme-öğrenme sürecinin özelliklerini kavrayabilme, Yapılandırmacı kuramın.
BİLİM VE SANAT MERKEZİ Bilim ve Sanat Merkezi, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim çağındaki özel veya üstün yetenekli öğrencilerin, bireysel yeteneklerinin.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI
GÜNCELLENEN 2017 ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖNE ÇIKAN HUSUSLAR
AOÖ406 OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA PROGRAMLARI
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
TANITIM - KARŞILAŞTIRMA
TOKAT MERKEZ KARŞIYAKA ORTAOKULU
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Mutluköy İlköğretim Okulu
Öğretim Programı Tasarım Soruları
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Din Kültürü v Ahlak Bilgisi
Müfredat Yenileme ve Değişiklik Çalışmalarımız Üzerine…
Yaygın eğitim 1.
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ ÖĞRETMEN VE USTA ÖĞRETİCİ
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ GEÇİŞ HİZMETLERİ PLANI Geçiş, bir eğitim programından bir diğer programa geçme sürecidir. Geçiş süreci öğrencinin var olan eğitim yaşantısından.
Programdan Sorular.
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ (4-8) MÜFREDAT DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI AHMET DALKIRAN  

YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARIMIZDA; -1-Yenilenen öğretim programı ile birlikte ünitelerin açıklamalarında sadeleştirmeler yapılmış, net ifadeler kullanılmasına gayret edilmiştir.

-2-Kazanımların içeriği sadeleştirilmiş, kazanımlara sınırlamalar getirilmiş; böylece ihtiyaç duyulmayan bilgi yüklemelerinin önüne geçilmeye çalışılmıştır.

-3-Değerler eğitimine üstü kapalı bir biçimde program içerisinde yer verilmiş burada öğretmenin rolü ön plana çıkarılmaya çalışılmıştır.

4-Kazanımların yaşamla ilişkilendirilmesine özen gösterilmiş, her bireyin ilgisini çekebilecek, merak uyandıracak konulara ağırlık verilmiştir.

-5-Ders içerikleri hafifletilmiş, ünite sıralamaları değiştirilmiş, karar verme ve tartışma becerilerine ağırlık verilmiş, evrensel, milli ve bilimsel etik değerlere yer verilmiştir.

-6-2017 öğretim programında öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirerek keşfeden, soran, sorgulayan, üreten ve sorun çözebilen bireyler haline gelmeleri amaçlanmıştır.

-7- Ayrıca öğrencilerin içinde yaşadığı mekâna ve topluma uyumlarını sağlayabilmeleri ve kültürel aktarımı gerçekleştirebilmeleri amacıyla toplumsal değerlerin kazandırılmasına önem verilmiştir.

-8-Sosyal bilgiler öğretiminde okul dışı ortamlardan da faydalanmaya önem verilmiş. Yakından uzağa olacak şekilde geziler yapılması üzerinde durulmuştur.

-9-Programın özünde değerler eğitimi, rehberlik ve bilgi teknolojilerinin etkili kullanımı üzerinde durulmuştur.