gün/ay/yıl tarihinden gün/ay/yıl tarihine kadar

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ANLATIM TÜRLERİNİ SINIFLANDIRMA. Edebî türler veya metin türleri olarak bilinen yazılarda farklı anlatım birlikleri bir araya gelir. Bir hikâyede betimleme,
Advertisements

GELENEK VE MODERNLİK ARASINDA GENÇLİK Giriş Araştırma Yüz yüze anket yöntemi kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın amacı, Gelenek ve Modernlik.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
Profesyonel Proje Yöneticiliği Sertifikası (PMP – Project Management Professional). Yakup KILIÇ Orman Yüksek Mühendisi
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
2016 Dünya Sağlık Günü Diyabeti (şeker hastalığını) Yenelim! Dr Pavel Ursu Dünya Sağlık Örgütü Türkiye Temsilcisi.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
EĞİTİMİN AMACI yılında derlenmeye başlayacak olan “Öüm Nedeni Belgesi”ni, Türkiye genelindeki tüm Hekimlere tanıtmak Belgenin doldurulması konusunda.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
Lizbon Antlaşması Sonrası Avrupa Birliği Spor Politikası ve Hukuku
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ İNM 109 TEKNİK RESİM
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ KAPANIŞ ve DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2009,ANKARA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
Herkese Eşit Hizmet Meltem Hepsağ. Kaynakça Atılgan, D. (2003). Demokratikleşme sürecinde halk kütüphaneleri. Türk Kütüphaneciliği, 17(4), Demir,
YENİ EĞİTİM MODELİ HÜSRAN MI YOKSA BAŞARILI MI?. 1. SUNUŞ DES HAKKINDA BİLGİLER 3. 1 “ YENİ EĞİTİM MODELİ HÜSRAN MI YOKSA BAŞARILI MI? ” ADLI ALAN.
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
DİJİTAL VATANDAŞLIK E-DEVLET
TBS’De görev tanımları
TEMEL İLKYARDIM EĞİTİMİ
Isıtma Çalışma alanlarında çalışanların terlememesi
Uluslararası Pazarlama Araştırması
OKUL ÖNCESİNDE.
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
ERGEN AİLE İLİŞKİLERİ.
İletişimin Zamanda yolculuğu
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ
DİJİTAL VATANDAŞLIK ve E – DEVLET
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
Prof. Dr. Yasemin ışıktaç
Bugün ne öğreneceğiz ??? Dijital Vatandaş Nasıl Olunur?
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
KANSER.
Ağ İşletim Sistemleri Öğr. Gör. Arif DAŞ.
BİLGİ TOPLUMU.
BİLGİSAYAR AĞLARI.
ÜNİTE SONU ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SORULARI
Hi Fatih Keskin.
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
EMPATİK İLETİŞİM 1.
2-6 YAŞ ÇOCUK ELBİSE KALIBI
PISA 2015 Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ
SİSMİK PROSPEKSİYON DERS-3
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
MODÜL 5.3 arabuluculuk sürecinin planlanması ve ilkelerin gözetilmesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
5 Kasım 2013 Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Kulübü
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
Ölçme Sonuçları Üzerinde Test ve Madde İstatistiklerini Hesaplama
DOPHİN AKADEMİ (YERLEŞİM PLANI)
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
19.BÖLÜM GENÇLİK VE GENÇLİK SORUNLARI: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BANKACILIK VE FİNANS bölümü
2. HAFTA BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI
Sunum transkripti:

gün/ay/yıl tarihinden gün/ay/yıl tarihine kadar YETKİNLİK BAŞARI SERTİFİKASI   ………………………………………………………………………………… Gencin Adı İkamet Yeri ………………………………………………………………………………… (Şehir, Ülke) gün/ay/yıl tarihinden gün/ay/yıl tarihine kadar ……………. ‘de (şehir,ülke) (Organizasyonun adı)’a katılmıştır. İşbu belge ile ………………’in (Adı ve Soyadı) ………………..’nun (gençlik organizasyonunun adı) düzenlediği aktiviteye katıldığı ve ……………………. Yeterliliğini geliştirdiği tasdik olunur.

YETKİNLİK BAŞARI SERTİFİKASI      (Adı, soyadı) kişinin rolleri ve görevleri şunlardı: (Adı, soyadı) aşağıdaki faaliyetlerde yer almıştır activiteler: (Organizasyon adı) şunları sunmaktadır: (organizasyon faaliyetlerinin tanımı) (Adı, soyadı) , (organizasyon çalışması)'na katılımı esnasında aşağıdaki yetkinlikleri geliştirmiştir. Yansıtma süreci, (Jonas Jonaitis) ile karşılıklı görüşme yoluyla desteklenmiştir. (Gerekli olmayanları siliniz) SORUMLULUK ALMA İNİSİYATİF KULLANMA ESNEKLİK SÖZLÜ VE YAZILI İLETİŞİM GÖREV TAMAMLAMA ........... esnasındaki karşılıklı yansıtma sürecini onaylarız. ………………………………… …………………… Katılımcı Genç Çalışan