Bölgesel (EMEA) Distribütör Uyumluluk Özet Bilgisi 2015

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SATIŞ KAZANÇ PLANI SUNUMU
Advertisements

facebook.com/livesmart360turkey Sağlıklı Yaşam ve Kazanç Fırsatına
Meriç Belediyeler Birliği
1. İşinizi yönetmek için neye ihtiyacınız varsa, onun içinde bulacaksınız. Office.
ÅRHUS ya da AARHUS Nasıl okunur Halkın şikayeti.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
MODÜL 4 Organizasyon.
XTRAFİK’LE HEMEN KAZANMANIN YOLLARI Andre Dindisyan.
HAKSIZ TİCARİ UYGULAMALAR
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
25.Nisan  İlaç Takip Sistemi İkinci Faz’ın canlı kullanıma geçişi esnasında karşılaşılan sıkıntılar.  Mayıs.2012 Ankara İ.E.G.M. toplantısında.
5. Dünya Su Forumu bir sonraki Forumun programını oluşturma ortaklık WWC-Türkiye-Uluslar arası paydaş başlangıç toplantısı İstanbul– 19 Mart 2007.
Stratejik Analiz (SWOT Analizi)
Mesleki Uzmanlık Alanlarının Gelişiminde Kurumsallaşmanın Önemi
BÖLGESEL REKABET EDEBİLİRLİK OPERASYONEL PROGRAMI (BROP)
Girişimcilik.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
ROYAL KERCKHAERT KRALİYET NİŞANI ( ROYAL WARRANT) ANA HATLARIYLA GÜNÜMÜZDE KERCKHAERT DÜNYA ÇAPINDAKİ DAĞITIMIMIZ NEDEN KERCKHAERT? DEĞERLERİMİZ ROYAL.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Türkiye'de İş Yapmak Aşama Bir Pazara Sürüş Öncesi.
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
Tedarikçi Tarafından Yönetilen Stoklar (TYS)
EUROCHAMBRES 12’nci YAZ AKADEMİSİ
7. HASTANE YÖNETİM KURULU
K3 Toplantımıza Hepiniz
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Dış Ticaretin Gelişimi Bölgesel Yaklaşımlar I. Ticaret Müşavirleri Konferansı 28 Nisan 2011 TİM Dış Ticaret Kompleksi.
1 Mali Politika Denetimi Finlandiya Ulusal Denetim Kurumu (UDK) Visa Paajanen
Türmob Yönetim Kurulu Üyesi Antalya YMM Denetim Ve Tasdik Sempozyumu
SATIŞ KAZANÇ PLANI SUNUMU
ISTC International Standarts for TB Care TB-UBS TB’da Uluslararası Bakım Standartları 1 Bütün TB hastaları ve TB’dan şüphelenilen hastalar için uygulanması.
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Lansman Tarihi 02 Mayıs 2012.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
TARİHÇE 1990 yılında Anadolu Hayat Sigorta A.Ş Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinin yürüttüğü hayat sigortacılığı faaliyetlerini devraldı.Böylece ülkenin.
TÜRK ODA SİSTEMİ İÇİN KALİTE MODELİ ODA AKREDİTASYON SİSTEMİ Dr. Mustafa LALE Sanayi Daire Başkanı, TOBB , ANKARA.
Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenmenin Geliştirilmesi Projesi Paul Weide Ekip Lideri.
Erdemir Grubu İç Denetim Sistemi 9 Mayıs 2015.
Altın hiç bu kadar kazandırmamıştı!
Reklamcılıkta Anna Karenina İlkesi
TRANSFER FİYATLANDIRMASI Hazırlayan ve Sunan Haluk KAPTANOĞLU (Yeminli Mali Müşavir) DENET Yeminli Mali Müşavirlik A.Ş.
Tedarikçi Firma Sunumu
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
ERASMUS + GENCLİK. YENİLİKLER Sadece yaş arası gençler değil gençlik çalışanları da yaş sınırı göz etmeksizin katılabiliyor. Ayrıca bu programda.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
ÜYELİK GELİŞTİRME KOMİTESİ
ALTINCI BÖLÜM ÇALIŞMA KAĞITLARI VE DENETİMİN RAPORLANMASI
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Nu Skin EMEA Varlık Maksimize Edici Satış Kazanç Planı.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
Tanıtıcı Ürün Paketi (IPP) 3/2016 EMEA stoklarında (RU/UA hariç) Set içeriği; ürün stok durumuna göre marketten markete değişebilir.
Deneme 1. Deneme 2 Deneme 3.
Fahriye OBUT.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
ÇOK GİZLİ Lusail Sunum Taurus Projesi 03-Temmuz-2012.
Tchibo Marka Araştırması
BTC Finans.
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
Otomatik Gönderi Programı
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi
KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018.
KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLAR
TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ
GÇS METAL TAHVİLLERİ DEĞERLENDİRME SUNUMU Haziran 2015.
DENEME.
DENEME
Sunum transkripti:

Bölgesel (EMEA) Distribütör Uyumluluk Özet Bilgisi 2015

Nu Skin Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (“EMEA”)

EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015

EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015 Bu uyumluluk bilgileri EMEA Nu Skin Yereller tarafından, Nu Skin International Inc. (“Nu Skin”) adına sizlere sunulmuştur   Aşağıdaki bilgiler iyileştirilen ölçüler olup, Distribütör Uyumluluk İnceleme Komitesi (“DCRC”) tarafından raporlanan Ocak ve Aralık 2015 tarihleri arasındaki ihlalleri kapsamaktadır. EMEA’da ihlal gerçekleştiren toplam distribütör sayısı: 522 Etkilenen Ünvanlar: İyileştirmek için alınan aksiyonlar* Distribütör: 371 Eğitim/Uyarı Araması ya da Mektubu: 237 Executive: 76 İş Durdurulması: 19 Gold: 26 Şartlı Deneme: 97 Lapis: 22 Birleştirme/Yer Değiştirme: 114 Ruby: 16 Fesih 74 Emerald: 8 Aksiyon Yok: 21 Diamond: 2 Blue Diamond: 1 *Bir Distribütör birden fazla aksiyona tabii olabilir. EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015

EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015 Nu Skin; kendisini işini uygulanabilir yasalara uyumlu olarak yönetmeye, tüketicilerini ve müşterilerini korumaya adamaktadır. Şirket ayrıca, Bağımsız Distribütörlerinin de bu vizyon ile aksiyon almaları için yoğun çalışmalar sarfetmektedir. Şirket; etkili bir uyumluluk programının beş temel alana odaklanması gerektiğine inanmaktadır:   Şirket Politikaları ve Prosedürleri Eğitim ve alıştırma Uyumluluk gözetimi İyileştirici aksiyonlar Değerlendirme ve gözetim EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015

EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015 Şirket DCRC’yi distribütör aktivitelerini incelemek ve görüntülemek adına oluşturmuştur. DCRC; Başkan ve İlgili Direktör tarafından yönetilen bir toplantıda aylık olarak görüş alışverişinde bulunmaktadır. DCRC ayrıca üst seviye yönetimden üyeler de bulundurmaktadır. DCRC’nin amacı aşağıda sizlere sunulmuştur:   Distribütör uyumluluğuna ve denetimine ilişkin politikalar geliştirip bu politikaları sürdürmek. Şu anda Nu Skin EMEA, reklamlara odaklanmış bulunmaktadır. Ürün veya iş fırsatları, yanıltıcı ürün iddialarının engellenmesi ve distribütörlerin uygun sponsorlu aktivitelerle reklam yapabilmesi adına eğitim gibi konular baş sıradadır. Sağlıklı ve uzun soluklu bir iş kurabilmeleri için distribütörleri eğitmek. Nu Skin EMEA ve distribütörlerinin de aynı şekilde uygulanabilir yasalara uyarak şirketin repütasyonunu arttırması. Politikalar ve Prosedürleri ve Satış Kazanç Planını da içeren Distribütör Anlaşmasının şartlar ve koşullarının güçlendirilmesi. EMEA Distribütör Uyumluluk Özeti 2015