İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Advertisements

EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
 1 – 5 Yaş Grubu  6 Yaş Anaokulu  7 – 16 Yaş İlk öğretim  Lise Eğitimi İSVEÇ EĞİTİM SİSTEMİ.
Figen ŞENGÜL 1, Gülşah SEYDAOĞLU 2 Çukurova Üniversitesi, (1) Adana Sağlık Yüksek Okulu, (2)Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi AD Hemşirelik Eğitim Modellerinin.
ERASMUS+ Oryantasyon Programı Erasmus Kurum Koodinatörlüğü erasmus.erciyes.edu.tr
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI Görev ve Sorumluluklar Ö Ğ RET İ M ÜYES İ DI Ş INDAK İ Ö Ğ RET İ M ELEMANI KADROLARINA YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK.
FAKÜLTEMİZ ÇOKTAN SEÇMELİ SINAVLARINDA YAPILAN ANALİZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ Ölçme-Değerlendirme Kurulu Ve Sınav Merkezi.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Seytepe – Amina Majetic 1.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DOKTORA PROGRAMI İŞ AKIŞ ŞEMASI ( YÜKSEK LİSANS DERECESİYLE KABUL EDİLENLER) 1.Yarıyıl: Ders Aşaması 1. yarıyıl.
UZAKTAN EĞİTİM Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 231.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 4 CEYLAN KİY 1.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
MÜFREDAT PLANLAMA Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri De ğ işkenler İ smail GÜLEÇ.
Bu slayt, ön lisans öğrencilerimize son sınıfta ya da mezun olduktan sonra başvuru yapabilecekleri sınavlar hakkında bilgi verme amaçlı hazırlanmıştır.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
Anti-IgE Tedavisinin 1. Yıldaki Etkinliği:
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
Zehra ASLAN AYDOĞDU KTÜ Aile Hekimliği AD
Uzaktan eğitim; - eğitim sisteminden doğan yüksek maliyeti düşürme, geleneksel eğitim modelinden daha yüksek verimin alındığı sanal sınıf ortamında.
6.SABDEK Toplantısı nisan 2017, Eskişehir
MALTEPE ANADOLU LİSESİ
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NOT VERME VE MEZUNİYET.
ERASMUS+ AKADEMİK TANINMA
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
TEOG SINAVI.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Yrd.doç.Dr. H. Deniz GüllerOĞlu
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ
Konu Başlıkları Staj başvurusunda izlenecek yol
ENSTİTÜLERARASI ORTAK DOKTORA PROGRAMLARI
Görev ve Sorumluluklar
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
PROGRAM DEĞERLENDİRME
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME 1.DERS
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Gelişim ve Temel Kavramlar
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
6569 Sayılı Kanunla değiştirilen 2547 Sayılı Kanunun 44
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Geliştirme Genel Müdürlüğü
KOÜ 11. Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı DÖNEM IV
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ Doç. Dr. Müge Bıçakçıgil Kalaycı

İç Hastalıkları Klinik Stajı Yeditepe Üniversitesi Hastanesi İç hastalıkları Staj Kurulu’nun yönetiminde, iki kurumun olanakları kullanılarak uygulanacaktır: Yeditepe Üniversitesi Hastanesi İç Hastalıkları Kliniği ve Poliklinikleri İç Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanı: Prof. Dr. Gülçin Kantarcı (Staj Başkanı) İç Hastalıkları Anabilim Dalı Eğitim Sorumlusu: Doç Dr. Müge Bıçakçıgil Kalaycı Dönem 4 Koordinatörü: Doç. Dr. Gazi Yıldırım Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İç hastalıkları Klinikleri İç Hastalıkları Klinikleri Eğitim Sorumlusu: Doç.Dr. Refik Demirtunç

Dönem 4 İç Hastalıkları Staj Hedefleri İç Hastalıkları stajı sonunda öğrenciler; sağlam ve hasta erişkine yaklaşımı bilir, koruyucu sağlık hizmetlerini benimser, erişkinde görülen hastalıkların tanısını, ayırıcı tanısını yapar, birinci basamak düzeyde uygun tedaviyi verebilir gerekli hastaların uygun şekilde sevk koşullarını sağlayıp bir üst basamak sağlık merkezine sevk edebilir.

Sınav Matrisimiz

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ İÇ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI DÖNEM IV KLİNİK UYGULAMA DEĞERLENDİRME KILAVUZU Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesinde Dönem IV öğrencilerinin İç hastalıkları Klinik stajı sırasında etkin öğrenmeyi sağlama ve staj sırasındaki öğrenci performansını değerlendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Öğrenciler için tam puan 100’dür. Toplam 3 bölümde değerlendirme yapılması planlanmıştır.

ÖLÇME DEĞERLENDİRME BÖLÜMÜ MİNİ KLİNİK DEĞERLENDİRME ( Staj sırasında ara sözlü veya yazılı sınav) Her gün 5 öğrenci sabahtan Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesin’de hazırladığı hastayı 15.30-17.30 Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi hastanesinde sorumlu öğretim üyesine dosya halinde sunacak. Buradan aldığı not notunun % 5 ‘ini oluşturur. PRATİK DEĞERLENDİRME NOTU: Staj kılavuzu Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesinde Dönem IV öğrencilerinin İç hastalıkları Klinik stajı sırasında etkin öğrenmeyi sağlama ve staj sırasındaki öğrenci performansını değerlendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İç hastalıkları kliniklerinde öğrencinin yaptığı pratik uygulamaların değerlendirilmesi sonucunda alınan not notunun % 15’ini oluşturur. İÇ HASTALIKLARI STAJI GEÇME NOTU Toplam staj değerlendirmesinde 100 puan üzerinden Yazılı %40 mini klinik değerlendirme % 5 Sözlü % 40 pratik değerlendirme % 15

DEVAM ZORUNLULUĞU Pratik (laboratuvar çalışması, tartışma, seminer, alan ve klinik çalışmaları) ve teorik derslere devam zorunludur. Pratik derslerin % 20sinden fazlasına mazeretsiz olarak katılmayan öğrenci, o ders kurulunun veya stajın ara sınavına alınmaz ve "F” notu almış sayılır. Pratik derslerin % 20 sinden fazlasına devam etmeyen ve mazereti Tıp Fakültesi Yönetim Kurulunca kabul edilen öğrenci o ders kurulunun veya stajın ara sınavına alınmaz ve "E” notu alır.

Bu yıl farklı soru tipleri ile karşılacaksınız Kapsamlı eşleştirme Anahtar özellikli sorular

Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği’ne göre genel düzeyde “Tıp Eğitimi İşleyiş (http://www.yeditepe.edu.tr/ogrenim/yonetmelikler)

Soru Tipi:Anahtar özellikler Örnek

Soru Tipi:Anahtar özellikler Örnek