EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Ders geçme sistemi bilgilendirme
Advertisements

Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Dönem başında dersin hedefi, içeriği ve öğrencilerden beklentiler.
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
Prof.Dr. Ünsal Özgen İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA SÜRECİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 14 KASIM 2012.
Meslek Yüksekokulu Akademik Genel Kurul Toplantısı 11 Haziran 2013 Çankırı.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
SINIF GEÇME ve Ders seçimi.
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
BİTİRME TASARIM VE YILİÇİ PROJELERİ SUNUM STANDARTLARI
Öğrencilerin Ders ve Öğretim Elemanını Değerlendirmesi
UZAKTAN EĞİTİM Uzaktan Eğitim, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü (YUZEM) tarafından koordine edilmektedir. Üniversitemiz birinci.
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
Mevcut Eğitim Sisteminden Geleceğin Eğitimine. Grup Katılımcıları Prof.Dr. Mahmut Ak İstanbul Üniversitesi Prof.Dr. Alper Cihan İstanbul Üniversitesi.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Ortak Dersler MADDE 7 – Ortak dersler, öğrencilerin okulu bitirinceye kadar almakla yükümlü olduğu derslerdir. Bu dersler, bütün öğrencilere asgarî.
Sınıf Geçme Yönetmeliği
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNDE AKTİF EĞİTİMDE MESLEKSEL BECERİLERİN KAZANILMASI T. Çiçek, A. Seyrankaya, İ. Cöcen, H. Yenice, U. Malayoğlu, A. H. Onur, B. Kahraman,
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
Ders seçimi veli, “öğrenci” tarafından yapılır.
HAYRULLAH KEFOĞLU ANADOLU LİSESİ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
SINIF GEÇME VE SINAV YÖNETMELİĞİ. PUAN Ortaöğretimde Sınav, ödev, projeler ve uygulamalar, 100 tam puan üzerinden değerlendirilmektedir. Ortaöğretimde.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
AKTS Hesaplaması.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME. SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
MEZUNİYET TEZİ AKIŞ ŞEMASI
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
GÖSTERİ (DEMONSTRASYON) YÖNTEMİ
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
ÖNLİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM VE
Sunum transkripti:

EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 2016-2017 ÖĞRETİM YILI “3. SINIF HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI 21.06.2017

DERS KOORDİNATÖRÜ Prof. Dr. Yasemin YILDIRIM DERS ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUMLUSU Doç. Dr. Şenay ÜNSAL ATAN DERS SEKRETERİ Arş. Gör. Dr. Emine KARAMAN Arş. Gör. Dr. Birgül VURAL DOĞRU Arş. Gör. Dr. Özlem GÜNER

“HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI” DERSİ 1. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı I 2. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı II 3. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı III 4. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı IV 5. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı V 6. MODÜL: Hastalıklar ve Hemşirelik Bakımı Uygulaması

“HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI” DERS BİTİRME KRİTERLERİ E.Ü. Hemşirelik Fakültesi Öğretim ve Sınav Yönergesine Göre; Bir mesleki dersin kapsamındaki modüller işlenirken, modülü oluşturan eğitim konularının özelliğine ve ağırlığına orantılı olarak modül bitiminde bir sınav (ödev, yazılı, sözlü, çoktan seçmeli ve/veya yapılandırılmış beceri sınavı) yapılır. Modüllerin bitiminde yapılan bu sınavlar mesleki dersin ara sınavı olarak kabul edilir.

Dersin değerlendirilmesinde, ders içindeki modüllerden alınan modül başarı notlarının ortalamasının %40’ı, yıl sonunda modüllerin ağırlığına orantılı olarak yapılan ders bitirme sınav notunun da %60’ı alınarak ders başarı notu elde edilir. Ders bitirme sınav notu 45 ve ders başarı notu en az 60 olmalıdır.

Ders bitirme kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda YO sınıfında; 2016-2017 öğretim yılında “Hastalıklar ve Hemşirelik Bakımı” dersine Kayıtlı görünen öğrenci sayısı 8’dir. Devamsız öğrenci sayısı 2’tir. Yıl sonu ders bitirme sınavına giren 8 öğrenciden 4 öğrenci (%50) ders başarı notu 60’ın altında olduğu için bütünleme sınavına kalmıştır. 8 öğrenciden 5 öğrenci başarılı olmuş, 3 öğrenci başarısız olmuştur.

Ders bitirme kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda Fakülte sınıfında; 2016-2017 öğretim yılında “Hastalıklar ve Hemşirelik Bakımı” dersine Kayıtlı görünen öğrenci sayısı 465’dir. Devamsız öğrenci sayısı 2’dir. Yıl sonu ders bitirme sınavına giren 463 öğrenciden 56 öğrenci (%9.67) ders başarı notu 60’ın altında olduğu için bütünleme sınavına kalmıştır. 56 öğrenciden 37 öğrenci başarılı olmuş, 19 öğrenci başarısız olmuştur.

Öğrenci Başarı Durumları (Yüksekokul)

Öğrenci Başarı Durumları (Fakülte)

Öğrenci Geri Bildirimleri Modüllere Yönelik Öğrenci Geri Bildirimleri

Konu İçerikleri Bakımından Öğrenci Görüşleri Konu tamamlama İçerik yeterlilik İçerik anlaşılma

Dersin İşleniş Biçimi Bakımından Öğrenci Görüşleri Öğrenciyi motive etme Ders işlenişi Ders süresi

Konuların Sunumuna İlişkin Öğrencilerin Görüşleri Konu vaka ilişkisi Öğrenci katılımına fırsat Öğretim elemanı hazırlığı

Materyal Kullanma ve Hedefe Ulaşma Durumuna İlişkin Öğrenci Görüşleri

Sınava İlişkin Öğrenci Görüşleri Sınav süresi Sınav soru hedefe ulaşma

Laboratuara Yönelik Öğrenci Görüşleri

Laboratuarın Fizik Ortam, Öğrenci Sayısı, Teorik Bilgi Uyumu ve Malzeme Yeterliği Lab/Teori Uyumu Malzeme yeterliliği Öğrenci sayısı Fizik uygunluk

Laboratuarın Süresi, Öğretim Elemanı Hazırlığı ve İletişimi Hazırlık Süre

Öğrenciye Fırsat Verme, Beceri Kazandırma ve Geribildirim

Modüllere Yönelik Öğrenci Görüşleri

I. MODÜL Konular çok hızlı işleniyor Bazı öğretim elemanlarının öğrencilere karşı tutumlarında daha dikkatli ve saygı çerçevesinde olunması gerekiyor Ders işlenirken sunumlar öğretim üyeleri tarafından okunmaması anlatılması gerekiyor

II. MODÜL Modülde konu içeriği çok yoğun Modüle ayrılan ders süresi yetersiz Modül revize edilmeli Dersler programdaki gibi yürütülmeli Derslerde değişiklik yapılmamalı Ders notlarında eksiklikler olmamalı

III. MODÜL C sınıfına da profesör hocalar derse girmeli Laboratuvar uygulaması yapılmadığı için bilgiler akılda kalmıyor, laboratuvar uygulamaları eklenmeli Konuların işlenişi çok hızlı Hocalar konuları slayttan okumamalı ek bir şeyler de söylemeli Bilinmeyen konular, terimler derste açıklanmalı

IV. MODÜL Laboratuvar derslerine önem verilmeli, izletilen CD.ler yenilenmeli, materyaller geliştirilmeli   Hocalar yeterince hazırlık yapmadan dersi anlatmamalı, slaytlar okunarak ders işlenmemeli Konular çok yoğun, ayrılan süre az-slaytlar yetersiz Sınavlarda sorular hedefe uygun değil Hocalar çok güzel ders anlattı

V. MODÜL Kısa sürede çok fazla konu işlendi Teorik konulara daha fazla zaman ayrılmalı   İçeriği anlaşılır bir modüldü Dersler çok aktif geçti Hayattan ve klinikten verilen örnekler yararlı oldu

TEŞEKKÜRLER...