Lansman Fikirleri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA
Advertisements

Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Eğitim İçeriğinin Sunumu
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
Stratejik Plan Şablonu
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
E-Twinning Avrupa Okul Ortaklıkları Eşleştirme Projesi
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
İnteraktif eğitim anlayış bakış yöntem değişikliğidir.
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
ADIM ADIM BAŞARIYA Yeni Distribütör Oryantasyonu
Tanıtım ve Bilgilendirme Toplantısı
Oturum aç butonuna tıklayın.
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 15 Ocak Mersin Kıdemli.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
BAYBURT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ.  Bir Hayatboyu Öğrenme Programı Girişimidir.  Comenius Faaliyetidir.  Ocak 2005’te başlamıştır.  Ülkemiz.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
ETwinning: Gelişim yol haritası Mehmet Muharremoğlu Koordinatör eTwinning Ulusal Destek Servisi Bilgilendirme toplantısı Türkiye Kalite Ödülü Töreni.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bölümün Amacı Bu bölüm, örgütlerin nasıl değiştiğini ve yöneticilerin yenilik ve değişim sürecini nasıl yönettiklerini keşfetmektedir.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
X- Strateji İçin Kültür ve Liderlik
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
Yönetim Nedir? Yönetim, toplumsal gereksinmelerin bir bölümünü karşılamak üzere kurulan bir örgütte, örgütün varlık nedeni olan amaçlarını gerçekleştirecek.
Office ile ilgili diğer bilgiler Yrd. Doç. Dr. Altan MESUT.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
KULLANIM ADIMLARI Adım 1: Okulunuzu Kaydedin Adım 2: Okul Ayarlarını Keşfedin (ThinkQuest Projects) Adım 3: Hesaplar Oluşturun (ThinkQuest Projects) Step.
Tanıtım ve Bilgilendirme Toplantısı
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Mutluköy İlköğretim Okulu
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Eğitim Sunusunun Başlığı
PowerPoint'e Hoş Geldiniz
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
E Twinning Eğitimi-1 Muğla e-Twinning İl Koordinatörü BETÜL ŞOHOĞLU.
Eğitim Sunusunun Başlığı
Sunum transkripti:

Lansman Fikirleri

Yammer Ağı Lansmanı nedir? Lansman, ağınızda momentum kazandırmak ve heyecan yaratmak için güçlü bir fırsattır. Yazılı iletişimler ve eğitim oturumlarının yanı sıra Yammer kullanımını destekleyen ve bu konuda ilham veren etkinlikler ve eğlencelerle ilgi uyandırın. Yammer lansmanı şunları yapmanın etkin bir yoludur: Ağınıza ilişkin farkındalık oluşturun Ağınızın hedefleri için destek verin Topluluk içinde liderlik örnekleri sergileyin Kullanıcı benimsemesini ve katılımını teşvik edin Ekibinizi Yammer'ı nasıl ve neden kullanacakları konusunda eğitin YAMMER AĞI LANSMANI NEDİR?

Lansman Etkinliği Türleri

Yammer Ağı Yarışmaları Ağınızda günlük veya haftalık yarışmalar düzenleyin ve katılımcılara ödül verin veya onları takdir edin. AYRINTI Kullanıcıların Yammer becerilerini kullanarak ağa etkin olarak katılımlarına yardımcı olur. Yammer İpuçlarınızı oluşturan, kullanım örneklerini vurgulayan veya şirketinizin vizyonunu destekleyen yarışmalar seçin. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Günün Yammer Profil Resmi Kantin gibi ortak bir alanda fotoğraf çekimi etkinliği düzenleyin. (Kuruluşunuz içinden gönüllü bir fotoğrafçı bulmak için de Yammer’ı kullanabilirsiniz!) Çalışanları doğal davranmaya ve kişiliklerini sergilemeye teşvik edin. AYRINTI Çalışanların çoğunun bir profil resmi olmasını sağlamaya yardımcı olur. Böylece Yammer’ın içinde ve dışında çalışanlar arasındaki bağı güçlendirebilirsiniz. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

"Ortak Akış" Ekranları AYRINTI DEĞER "Ortak Akış" bir Yammer mesaj akışını TV veya bilgisayar ekranında kolaylıkla görüntülemenizi sağlayan bir uygulamadır. Bu özellikle büyük şirket içi etkinliklerde çalışanların etkinlik sırasında gönderi paylaşmaları açısından yararlıdır. Herkesin ağa katılabilmesi için ekranınızı ortak bir alana yerleştirin. AYRINTI Ağı çalışanlara tanıtır, ağa katılım sağlamalarını anımsatır ve kaç kişinin ağı etkin olarak kullandığını vurgular. Ortak Akış kullanmayı öğrenmek için bu videoyu izleyin: https://streamingitoutloud.com DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Eşantiyonlar! İkramlar! Çalışanları molada Yammer’dan bahsetmek için bir araya getirmek amacıyla Yammer markalı veya Şirket markalı ürünleri ödül olarak veya nefis ikramlar olarak verin. AYRINTI Herkes tatlı şeyleri, daha da iyisi ücretsiz şeyleri sever! Yammer lansmanında heyecan ve enerji yaratır ve insanların katılımlarını ödüllendirmek için kullanılabilir. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Lansman Etkinliği Türleri (Devam)

Yönetici Tartışmaları (diğer adıyla) YamJam Bir veya daha fazla yöneticinin Yammer üzerinden bir saatlik canlı tartışmalara katılımını sağlayın. Tartışma konuları önceden tanımlanmıştır ve Yammer Topluluğu Yöneticisi tartışmayı kolaylaştırıp yönetebilir. AYRINTI Yönetim liderliği için görünürlük, çalışanların liderlerle etkileşimi, kurumsal strateji ve değerler üzerine iletişim sağlanır. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Şirket İçi Yammer Saati Şirket çapında çalışanların önemli konularda geri bildirim sağlamaları ve kurumsal teşvik için fikir geliştirmeleri amacıyla Yammer üzerinde buluştukları bir zaman olan ‘Yammer Saati’ planlayın. AYRINTI Açık ortamda çalışan geri bildirimi, üretkenliğin geliştirilmesini sağlar. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Hayır Etkinliği AYRINTI DEĞER Hayır amacıyla bağış toplamak veya başka hayır etkinliklerini duyurmak için Yammer'ı kullanın. Gönüllüleri toplamak ve etkinliği organize etmek, ilgili bir etiket kullanmak ve hedeflere yönelik ilerlemeyi sıklıkla güncelleştirmek için Yammer’ı kullanarak herkesin haberdar kalmasını sağlayabilirsiniz. AYRINTI Kuruluş içinde gönüllülüğü teşvik eder ve Yammer’ın daha geniş kullanım alanlarını gösterir. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Sosyal Medya Konferansı Çalışanları Facebook, Twitter ve Yammer gibi sosyal araçları kullanmanın avantajları ve farkları hakkında eğitin. Yammer içinde gerçekleşen şirket içi iletişim ve iş birliği ile şirketinizin harici Facebook sayfalarını ve Twitter profillerini karşılaştırabilirsiniz. AYRINTI Yammer ve çalışanlara daha tanıdık gelen diğer sosyal ağlar arasındaki farklara yönelik farkındalık oluşturun. Çalışanlar, Yammer katılımını teşvik etmeye ek olarak Yammer’ı sosyal çalışma alanları olarak kullanmayı da öğrenir. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Şirket İçi İş Birliği Fuarı Kuruluş içinde kullanılabilen çeşitli iş birliği araçlarını (Skype Kurumsal, Outlook Grupları, Yammer vb.) gösterin ve farklı durumlarda hangi aracın kullanılacağına dair kılavuzluk sağlayın. Proje ekibi üyelerini projeleri yönetmek ve çalışmaları koordine etmek için kullandıkları çeşitli yöntemleri, neler öğrendiklerini ve en iyi uygulamaları paylaşmak üzere davet edin. AYRINTI İş birliği araçlarına yönelik farkındalık oluşturun ve Yammer’ın bu uygulamalarda nasıl yer aldığı konusunda çalışanları eğitin. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Lansman Etkinliği Türleri (Devam)

Öğle Saatinde Öğrenme / Eğitim / Açık Ev Birkaç gün boyunca her gün aynı yerde resmi olmayan Yammer öğrenme oturumları düzenleyin. Bu oturumlarda örnek mesajları ve en iyi uygulamaları paylaşın, kullanıcıları Yammer aracılığıyla oturum açıp etkileşim kurmaya teşvik edin. AYRINTI Çalışanların bir araya geldikleri alanlarda (kantin gibi) daha fazla çalışana ulaşarak Yammer’ın tanınırlığını artırın ve çalışanlara bir deneme sürüşü yapma fırsatı verin. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Haftanın YamCam'i AYRINTI DEĞER İş arkadaşınızla yaptığınız görüntülü bir görüşmeyi kaydedin. Çalışan olmanın en çok hangi yönünü sevdiklerini ve üzerinde çalıştıkları işi de ekleyin. Alternatif olarak, çalışanları kendi videolarını paylaşmaya ve en iyi video için oylama yapmaya davet edin. AYRINTI İşletmedeki iş birliğini, operasyonel farkındalığı ve topluluk bağlılığını besleyin. Yammer'ın işlevselliğine yönelik daha fazla farkındalık oluşturun. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Beyin Takımı AYRINTI DEĞER Çeşitli konular için Yammer Grupları oluşturun. Yammer üyelerinin belirli bir konuyu tartışmak ve herkesin fikrini almak için Yammer grubuna girecekleri zamanları belirleyin. AYRINTI Çalışanları iş birliği, fikir üretmek ve kurumsal hedeflerde daha yüksek katılım için teşvik eder. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Mevcut Etkinlikle Koordinasyon Mevcut bir etkinlik Yammer’ın lansman tarihine yakın bir zaman için planlandıysa bu fırsatı Yammer üzerinden etkinlik iletişimlerini teşvik etmek için kullanın. AYRINTI Mevcut etkinliği daha iyi tanıtır ve Yammer’ın mevcut işlemlerde kullanımını pekiştirir. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Yammer İpuçları AYRINTI DEĞER Çeşitli konularda Günlük veya Haftalık Yammer İpuçları yayımlayın: Yammer özelliklerini kullanma İpuçları ve püf noktaları Belirli bir görevi/hedefi gerçekleştirmek için Yammer’ı kullanma İş hayatını veya özel hayatı iyileştiren Yammer gruplarını vurgulayın AYRINTI İlk kullanıma alma aşamasında ağ etkinliği ve içerik sağlarken, kullanıcıların özellikler ve işlevsellik konusunda eğitilmesine yardımcı olur. Yammer şampiyonlarınızdan konuların gönderilmesine yardımcı olmalarını istemek ağ içinde daha fazla kişinin katılımını sağlar ve bu şampiyonları kuruluşunuz içinde Yammer uzmanları olarak tanıtır. DEĞER LANSMAN ETKİNLİĞİ TÜRLERİ

Lansman Etkinliğinizi Seçme Yammer ağınızın vizyonunu ve şirketinizin Yammer kullanmadaki hedeflerini ele alalım. Lansman etkinliğiniz bu hedefleri ve işin bu özel yönlerini nasıl destekleyebilir? Şirket kültürünüzü ele alalım. Liderliğiniz ve çalışanlarınıza uygun etkinlik türleri nelerdir? Zamanınızı ve kaynaklarınızı ele alalım. İhtiyaçlarınıza ve takviminize uygun bir şey planlamak için farklı etkinlik türlerini bir arada düzenleyin. Çalışan katılımı: Kıdemli biriyle YamJam Fabrika çalışanlarının etkin olarak katıldığı etkinlik Performans kültürü geliştirin: Lansmandan sonraki hafta yarışma düzenleyin Markayı veya yeni ürünleri duyurmak için lansman etkinliğini kullanın LANSMAN ETKİNLİĞİNİZİ SEÇME

Müşteri Lansman Örneği Bir Yammer müşterisi, Yammer ağı için bir günlük küresel lansman düzenledi. Etkinliklere şunlar dahildi: Planlama ekibi ve şampiyonlar Yammer tişörtleri giydi Ofislere Yammer ilan posterleri asıldı Çalışanlara ait Profil Fotoğraflarının çekildiği bir Fotoğraf Günü düzenlendi Tüm masalara Yammer kitapçıkları ve yapışkan notları koyuldu Ofiste soruları yanıtlamak için özel Yammer Yardım Masaları kuruldu Ofislere Ortak Akış ekranları yerleştirildi MÜŞTERİ LANSMAN ÖRNEĞİ

Müşteri Lansman Örneği Bir Yammer müşterisi, bir haftalık ağ lansmanı planladı ve etkinliğe şunları dahil etti: Planlama ekibi ve şampiyonlar Yammer kazakları giydi Kazananlara Yammer ödüllerinin (kalem, fincan, su şişesi vb.) verildiği günlük ağ yarışmaları düzenlendi Yöneticilerle şirket haberlerinin tartışıldığı bir YamJam düzenlendi Katılımcılara Yammer ikramlarının (kurabiye, pamuk şeker vs.) sunulduğu ve Yammer konularının ele alındığı günlük Öğle Saatinde Öğrenme oturumları düzenlendi Ofislere Ortak Akış ekranları yerleştirildi MÜŞTERİ LANSMAN ÖRNEĞİ

Müşteri Lansman Örneği Bir Yammer müşterisi, bir aylık ağ lansmanı planladı ve etkinliğe şunları dahil etti: Ağ içinde haftalık yarışmalar düzenlendi ve kazananlara ödüller (Yammer su şişeleri, şirket gömlekleri vb.) verildi Her hafta yeni bir konuya odaklanılan Yammer eğitim oturumları yapıldı Ayın her günü Yammer İpuçları yayımlandı Tüm ekip iletişimini ekip grubu içinden sağlayarak #EPostasızGün etkinliğine katılan ekipler için kurabiye partisi verildi Ağın başarılarını sergilemek için bir Yammer bülteni ile aylık çalışmalar özetlendi MÜŞTERİ LANSMAN ÖRNEĞİ

Müşteri Lansmanları

LANSMANIN YANLIŞ YOLU YOKTUR

Diğer lansman kaynakları için: http://fasttrack.office.com/