HİZMET İÇİ EĞİTİM.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dr. Şeyda Serdar-Asan İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Advertisements

İŞ DEĞERLEME İş Değerleme: Bir iş yerinde mevcut işler arasındaki değer farklılıklarını ortaya çıkaran bir karşılaştırma yöntemidir. Böylece işlerin önem.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
DÜZ ANLATIM - KONFERANS
DR. Tuba YAVAŞ -Zirve Üniversitesi Eğitim Fakültesi EYTPE ABD
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME (PEB) (YAPI-REHBER-PİLOT UYGULAMA)
İŞ DEĞERLEME Raqif QASIMOV.
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
İNSAN KAYNAKLARI TEMİN VE SEÇİMİ
İşletmelerde Eğitim İhtiyacının Belirlenmesi
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
İNSAN KAYNAKLARI SAĞLAMA VE SEÇME
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
HİZMET İÇİ EĞİTİM. Hizmet İçi Eğitimin Amaçları Verimliliği yükseltme Performans artırma yoluyla – Motivasyonu sağlama Örgüt içinden eleman sağlama fırsatı.
BURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ŞUBESİ  Çalışma hayatı süresince bilgi, beceri ve verim düzeyini yükseltici plânlı eğitim etkinlikleridir.  Çalışma.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
Doç.Dr. İnayet Pehlivan AYDIN
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Personel Hareketliliği
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğretim Durumlarını Planlama
MUHASEBENİN UZMANLIK ALANLARI
19 İKY işlevleri.
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
Performans değerlendirme
27 TEDAVİ PLANLARI.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
STRATEJİK PLANLAMA.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
EĞİTİM VE GELİŞTİRME 7. HAFTA.
EPİDEMİYOLOJİK ARAŞTIRMA PLANLANMASI
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
KURUM YAZIŞMALARI II Öğr. Gör. Hakan YILDIZ.
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BÖLÜM 9 Olumlu İşgören Tutumları ve Davranışları.
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
BÖLÜM 7 İşgören Eğitimi ve Geliştirme. BÖLÜM 7 İşgören Eğitimi ve Geliştirme.
HİZMET İÇİ EĞİTİM VE YÜKSEK YÖNETİCİLERİN YETİŞTİRİLMESİ.
Şubat Şubenin Kurumsal Kapasitesi 2. Personel Durumu 2. Araç Parkı Durumu 3. Bina ve Arazi Durumu 4. Hedefler ve Gerçekleşme SUNUM PLANI.
Hasta eğitimi terimi 1950’lerde kullanılmaya başlanmıştır. Van den Borne tarafından hasta eğitimi şöyle tanımlanmıştır: Bir takım durumlarla baş etmeyi.
PERSONEL GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI.
BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME. BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
Sosyoloji’ye Mesleki Açılım Prof.Dr.Sami Şener.  Sosyal bilimci, içinde yaşadığı toplumun nabzını tutan  toplumsal olaylardaki dağılma, çözülme ve sapmalar.
PERFORMANS DEĞERLENDİRME 2016-KOCAELİ Erdoğan TALİ
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ADANA MYO Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
Uzaktan Erişim İşletme Yüksek Lisans Programı MAN516T İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 2017 Bahar Dönemi Hafta – VI EĞİTİM VE GELİŞTİRME Yrd. Doç. Dr. Pınar SOYKUT.
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
Örgütsel sosyalizasyon ve kariyerler
Personel Hareketliliği
Performans değerlendirme
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İş Etüdü konularını tartışacağız. iş etüdünün yararları,
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Kariyer Danışmanlığı Uygulaması
Performans ve Kariyer Yönetimi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
YÖNTEM SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

HİZMET İÇİ EĞİTİM

Hizmet İçi Eğitim Nedir? Personele, görevleriyle ilgili gerekli bilgi, beceri ve tutumları kazandırmak üzere verilen planlı eğitimdir. Temel amaç; personelin örgütçe istenen standartlara uygunluğunu sağlamaktır.

Hizmet İçi Eğitimin Amaçları Verimliliği yükseltme Performans artırma yoluyla – Motivasyonu sağlama Örgüt içinden eleman sağlama fırsatı yaratma İş kazası, şikayet ve hataları azaltma Örgüte dinamizm ve saygınlık kazandırma

Hizmet İçi Eğitimin Amaçları Örgüt yapısında dış çevreden gelen değişimlere karşı esneklik sağlama Kişiler ve bölümler arası iletişim Bakım ve onarım giderlerini azaltma İşe geç kalma ve devamsızlıkları azaltma Yöneticilerin denetim ve nezaret yüklerini azaltma

Eğitim Gereksinmesinin Belirlenmesi Gözlem, görüşme ve anket yöntemi İş analizlerinden yararlanma yöntemi Personel başarı değerlendirmesi sonuçlarından yararlanma yöntemi Örgüt içi sorunlardan yararlanma yöntemi

Hizmet içi eğitim Programları İş başında eğitim - Personelin iş başında eğitime hazırlanması - Yapılacak işlerin gösterilmesi - Gösterilen işin bizzat kişiye yaptırılması - Yaptırılan işlerin eğitici tarafından izlenmesi İş dışında hizmet içi eğitim

Eğitim Programlarının Hazırlanması 1. Hizmet İçi Eğitim Şartnamesinin Hazırlanması - Programın arka planı - Eğitilecek kişilerin tanımlanması - Programın amaçları - Programın gerekleri 2. Ders Planların Oluşturulması 3. Kullanılacak Araçların Sağlanması 4. Pilot Uygulama

Hizmet İçi Eğitim Yöntemleri Anlatım Gösterim Skeçler ve Rol Oynama ters rol oynama ikili rol oynama rotasyon rol oynama benzetim tekniği

Hizmet İçi Eğitim Yöntemleri Gözlem Gezileri Örnek Olay Duyarlılık Eğitimi Ben düzeyi Ötekiler düzeyi Grup düzeyi Eğitim süreci

Hizmet İçi Eğitim Yöntemleri Psikolojik Testler Değerleme Merkezleri Sempozyum ve Panel Beyin Fırtınası Tartışma Grupları Evrak Sepeti Yöntemi Kendi Kendini Geliştirme

TEŞEKKÜR EDERİM..