RESMİNİ CANLANDIR, SCRATCH’I ÖĞREN!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜRECİ
Advertisements

EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Yazılım Geliştirme Süreci
Gösterip Yaptırma Yöntemi
Test Geliştirme ve Madde Analizi
T.C. NİĞDE VALİLİĞİ STRATEJİK PLAN EĞİTİM SEMİNERİ
Gerçek Dünyanın Sanal Yansıması
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
Nesneye Dayalı Programlama
Öğrenme Menüleri ÖĞRENME HEDEFLERİ AÇISINDAN bir yandan öğrencilerin konuya bağlılığını sağlarken bir yandan da SEÇİM yapmalarına olanak tanımak önemlidir.
Örgün Eğitimde Verimliliğin Uzaktan Eğitim İle Artırılması
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
Terim Çalışmalarında İş Süreci Doç. Dr. Ender Ateşman.
SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB.
KARTOGRAFİK TASARIM ÜRETİM
PROJEYE DAYALI FEN DERSİ Proje tabanlı öğrenme yöntemi, öğrencilere problem çözmeyi, karar vermeyi ve araştırmayı öğretir. Ayrıca öğrencilere belirlenen.
Eğitim Öğretimde Planlama
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
HALİL DEMİRSOY SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ
SİBEL KURNAZ SERAP ARIMAN YAKUP ARSLAN
ÖĞRETİCİ PROGRAMLAR.
Amaç ve kazanımlar 13 Aralık öncesi yapılması gerekenler Geçiş süreci ve sonrası İyi bir yazılımdan beklentilerimiz MED Yazlım hakkında bilgi MEDAHBS yazılımının.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
T.C FIRAT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ DERSİN ADI:ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA2 DERSİN HOCASI:YRD. DOÇ. GALİP AYDIN PROJENİN.
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA VE YAYIN DESTEK BİRİMİ (Ekim 2013 – Haziran 2014.
Bilgisayar Destekli Eğitim
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Durumlu Öğrenme (Situated Learning)
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
ÜNİTE 5: PROGRAM GELİŞTİRME MODELLERİ
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
ÖĞRETİMDE STRATEJİ Ali ÇELiK (Biyoloji).
Görüşme, uzman bir kişi veya araştırmanın denekleriyle genellikle karşılıklı konuşma yoluyla (yüz yüze, telefonla veya video konferansla görüşerek)
KONULARIMIZ BEP Tanımı Amacı BEP nedir? \ ne değildir?
Kaynaştırma ve bep bilgilendirme toplantısı
Eğitimde Program Geliştirme
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Professor Kay Livingston İstanbul. İskoçya’daki Dil Politikası Avrupa Birliği’nin 1+2 modeline dayalı olarak okullarda dil öğretimi ile ilgili bir.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA VE YAYIN DESTEK BİRİMİ.
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
Faaliyet Planlamasının Yapılması
EĞİTİM BİR KÜLTÜRLEME ARACIDIR Kasıtlılık: Planlı olma.
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Ders Plânının Hazırlanması ve Uygulanması
‘‘Görmemek insanı eşyadan ayırır, duymamak ise insanı insandan ayırır
Doç. Dr. Berna Aslan ÖĞRETİM İLKELERİ Doç. Dr. Berna Aslan
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
Fatma GÖLPEK SARI Fırat KIZILTEPE Gülhan DÖNMEZ
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
PROGRAMA SÜREKLİLİK KAZANDIRILMASI.
HAZİneyİ bul.
FLİPPED CLASSROOM. Öğrencilerin en iyi şekilde öğrenmelerini amaçlayarak, derslere gelmeden önce, öğretim görevlileri tarafından kendilerine sağlanmış.
Nicel ve Nitel Araştırmalar
FİLLER.
TEST.
Sunum transkripti:

RESMİNİ CANLANDIR, SCRATCH’I ÖĞREN! Ders Sorumlusu : Yrd. Doç. Dr. Gürhan DURAK Hüseyin ÇAKIR 201310210026 E. Kendal ERBAŞ 201410210059

Resmini Canlandır Scratch’ı Öğren PROJENİN AMACI Resmini Canlandır Scratch’ı Öğren

Bilgisayar devrimi dünya tarihinde yaşanan en sesli devrimdir, komik olan onun etkilerini hala küçümsememiz. Herman Kahl

PROJENİN AMACI Öğrencilere derslerinde öğrendikleri Scratch yazılımını sevdirmek ve programlamayı aşılamak. Yazılımda kullanılan kodların direk çıktılarını vererek, öğrenenlere ne yapacakları konusunda hedeften haberdar etmek. Öğrenenleri Scratch programını kullanmada daha istekli ve daha heyecanlı bir hale getirmek.

PROJENİN AMACI Öğrenenlere, kullanılan kodları ve karşılığında ortaya çıkan çıktıları birlikte vererek programa karşı olan önyargılarını ortadan kaldırmak. Öğretenlere programı öğretme aşamasında kolaylık sağlamak.

Resmini Canlandır Scratch’ı Öğren PROJENİN ÖNEMİ Resmini Canlandır Scratch’ı Öğren

PROJENİN ÖNEMİ Günümüz teknoloji çağında böyle bir uygulamanın yapılması, küçük yaştaki öğrencilerin ilgisini çekecek ve onları programlamanın temeli görülen Scratch yazılımını kullanmaya teşvik edecektir. Böylelikle daha küçük yaşta programlamaya karşı olan önyargılar kalkacak, gelecekte daha iyi yazılımcılar yetişebilecek ve bunun sonucunda da ülkemiz daha iyi bir konuma gelecektir.

Resmini Canlandır Scratch’ı Öğren PROJE TAKVİMİ Resmini Canlandır Scratch’ı Öğren

PROJE TAKVİMİ Uyumlu kazanımların belirlenmesi Ön Testlerle İlgili İşlemler Ön test sorularının hazırlanması Ön testlerin uygulanması Ön testler aracılığıyla hazır bulunuşlukların belirlenmesi

PROJE TAKVİMİ Düzeylere ve konulara göre örneklerin oluşturulması. Kodların çıktısı olacak videoların oluşturulması Kodların fotoğraflanması Fotoğraflanan kodların ve çıktı videolarının entegrasyonu

PROJE TAKVİMİ Hazırlanan fotoğrafların bir kaynakta toplanması Bilgilendirme seminerleri işlemleri Sunuların hazırlanması M.E.B ve okullardan gerekli izinlerin alınması Öğretenlere bilgilendirme seminerlerinin verilmesi

KAYNAKÇA https://scratch.mit.edu https://www.aurasma.com/ dergipark.gov.tr/download/article-file/231319 http://ab.org.tr/ab13/kitap/cetinkaya_akcay_AB13.pdf http://toad.edam.com.tr/sites/default/files/pdf/mobil-artirilmis-gerceklik-uygulamalarina-yonelik-gorus-olcegi-toad_0.pdf http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.454.8190&rep=rep1&type=pdf http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000113680

Bize ulaşmak için info@huseyincakir.org kendal_erbas@hotmail.com TEŞEKKÜRLER Bize ulaşmak için info@huseyincakir.org kendal_erbas@hotmail.com