Strateji ve Öncelikler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Özürlüler Destek Programı Hibe Programının Konusu:
Advertisements

HACETTEPE MALİYE TOPLULUĞU
HAZIRLAYAN HÜLYA ZOBU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İ.Ö
ORYANTASYON 2002 TANITIM PROGRAMI. Amaç ve Faaliyetler SPIEOSA Öğrencilerin bilime olan ilgilerini arttırmak ve teknolojideki yeni gelişmeleri SPIE ve.
Siirt Valiliği Siirt Üniversitesi Siirt Sanayi ve Ticaret Odası Siirt İl Özel İdaresi Dicle Kalkınma Ajansı Siirt Esnaf ve Sanatkarlar Odalar Birliği.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Kalite İlkelerinin Geliştirilmesi ve Uygulanmasında ve Uygulamaların Niteliğinin Garanti Edilmesinde «Adım Adım Derneği’nin» (ISSA) Deneyimi Mihaela Ionescu,
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
isletmehacettepe kariyer_hit
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE HUKUKSAL SORUNLAR
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
SİVAS TİCARET VE SANAYİ ODASI. SİVAS 1901 yılında kurulmuştur. Yaklaşık 4000 aktif üyesi bulunmaktadır. 24 meslek grubundan 62 meclis üyesi ve 20 personeli.
Üye Paylaşım Toplantısı 11 Kasım Misyon Bilgi teknolojileri ve telekomünikasyon sektörlerini ülkemizin büyümesinin temel bileşeni olarak konumlandırırken,
Tartışma Hastane (sağlık kurumları) yönetimi niçin ayrı bir yönetim disiplini olarak gelişmiştir ?
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
SOSYAL MEDYA.
ICF TÜRKİYE ŞUBESİ / ULUSLARARASI PROFESYONEL KOÇLUK DERNEĞİ 20 EYLÜL 2010.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
Sponsorluk 1.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİLBİLİM TOPLULUĞU MAYIS
5. Dünya Su Forumu İletişim Dev gözler, Dev kulaklar, Dev bir ses Su için Farklılıkların Birleştirilmesi İlişkiler Görüş birliği Taahhütler.
Tanıtım ve Organizasyon Çalışma Grubu ANKOS 5. Yıllık Toplantısı Haziran 2005 Süleyman Demirel Kütüphanesi, Sakarya.
Afrika Sanayici ve İşadamları Derneği «Türk Özel Sektörünün Afrika’ya Açılan Kapısı» THE GATEWAY TO AFRICA.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİLBİLİM TOPLULUĞU Mart 2015
Türkiye Psikoloji Öğrencileri Çalışma Grubu
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
AÇIK DERS MALZEMELERİ SAMİYE TUNCER
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
Bilişim Suçlarına Yönelik Diğer Kurum ve Kuruluşlar
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
1. 2 Siber güvenlik dünyasına yönelik, yenilikçi profesyonel çözümleri ile katkıda bulunmak amacı ile 2008 yılında kurulan BGA Bilgi Güvenliği A.Ş. stratejik.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SAĞLIK YÖNETİMİ TOPLULUĞU Yönetim, en geniş anlamda ortak bir amacı gerçekleştirmek için işbirliği içinde çaba gösteren birey ya da grupların.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi. GENÇLER İÇİN AVRUPA FIRSATLARI Gençlere soru cevaplama hizmeti yanında ihtiyaçları olan bilgiyi, bilgilendirme.
MEZUNLAR TOPLULUĞU BİRİMİ
IOSCO (International Organization of Securities Commissions)
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
Davranış Bilimlerine Giriş
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİNİN VİZYONU
Otizm Farkındalık Araştırması
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
TÜRK HEMŞİRELER DERNEĞİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU Hemşire Kimdir?  Hemşire melektir.  Hemşire çiçektir.  Şevkattir.  İğne yapan kişidir.  Klinikte iş yapmayan.
Ege Uzlaştırmacılar Derneği (EGE-UZ-DER) 2. Tanışma Toplantısı
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Ahmetcan Beyin Tümörü İle Mücadele Derneği
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
Eurocert European Academy
Sunum transkripti:

Strateji ve Öncelikler 2016-2018

İçerik ICF ve ICF Türkiye Hakkında Neden ICF Vizyonumuz Yönetim Kurulu ve Çalışma Kurulları Strateji ve Önceliklerimiz 1 2 3 4 5

ICF ve ICF Türkiye Hakkında 1995 yılında kurulan ICF (International Coach Federation)’ın merkezi A.B.D. de olup, 21 yıldır esas amacı profesyonel koçluğun sanatını, bilimini ve uygulamasını ilerletmektir. 130 dan fazla ülkede koçluk mesleğinin doğru tanınması ve doğru uygulanmasına katkıda bulunmak üzere faaliyetlerini sürdürmektedir. Dünya çapında lider bir koçluk kuruluşu olarak, yüksek standartlar belirleyerek, bağımsız sertifikasyonlar sunarak ve unvan sahibi koçlardan oluşan dünya çapında bir ağ kurarak bu hedefi doğrultusunda çalışmaktadır. ICF Türkiye oluşumu ilk defa 2005 yılında 3 kişi ile başladı. 2006 yılında artan üye sayısı ile koçluk mesleğini doğru tanıtmak ve ICF’in koçluk mesleğindeki liderliğini Türkiye’ de yayma çalışmalarında ilk adımları atmaya başladı. Dernek, 24 Aralık 2009 tarihinde ICF Türkiye, “Uluslararası Profesyonel Koçluk Derneği” adıyla resmi kimliğine kavuştu.

Neden ICF? Müşteriler için güvenilirlik ve çekim alanı yaratır. Profesyonel etik kuralları koyar. Mesleğin standardını tarif eden temel yetkinlikleri belirler. Bağımsız koç akreditasyon programı sağlar. Koçluk meslek itibarının korunmasını sağlar. ICF Unvanlı koçların tercih sebebi olarak değerlendirilmesini sağlar. Mesleki gelişim platformları ile sürekli gelişimi temsil eder.

Vizyonumuz ICF Türkiye olarak, ülkemizde de meslek olarak kabul edilmiş olan koçluğu, daha geniş kitlelere yaymak, bilinirliğini ve yetkinliklerini arttırmak, üyelerinin profesyonel koçluğun en yüksek değerlerini temsil etmelerine destek olarak en saygın noktaya doğru götürmektir. Bunu kapsayıcı, dahil edici, destekleyici ve yüreklendirici bir yaklaşımla hep birlikte başaracağız.

Strateji ve Önceliklerimiz KAPSAYICI SÜREKLİ DEĞER KATAN MESLEKİ SAYGINLIĞI ARTTIRMAK TOPLUMDA İZ BIRAKMAK ÜYE DEVAMLILIĞI VE MEMNUNİYETİ ARTTIRMAK ETKİ ALANIMIZI GENİŞLETMEK BİRLİK DUYGUSU GELİŞTİRMEK

Arzu Pervizpour Dedeoğlu Yönetim Kurulu Sami Bugay Başkan sami.bugay@icfturkey.org Arzu Pervizpour Dedeoğlu Başkan Yardımcısı arzu.pervizpour@icfturkey.org İç Düzenleme ve Mesleki Düzenleme Çalışma Kurulları Ayşegül Yılmaz Sayman aysegul.yilmaz@icfturkey.org Deniz Kenber Genel Sekreter Sosyal Medya Çalışma Kurulu deniz.kenber@icfturkey.org Ebru Pilav Projeler Kurulu ebru.pilav@icfturkey.org Eser Ömeroğlu Dernek Üye ilişkileri ve Eğitim Çalışma Kurulu Özlem Kıyat Berber Pazarlama ve Araştırma Çalışma Kurulları ozlem.berber@icfturkey.org

Çalışma Kurulları İç Düzenleme ve Mesleki Düzenleme Çalışma Kurulları Sosyal Medya Çalışma Kurulu Projeler Kurulu Dernek Üye İlişkileri ve Eğitim Çalışma Kurulu Pazarlama ve Araştırma Çalışma Kurulları 1 2 3 4 5

Çalışma Kurulları İç Düzenleme ve Mesleki Düzenleme Çalışma Kurulları 1 ICF'in etik kurallarına uygun, meslek standartlarına bağlı ve doğru rekabet içerisinde mesleğin icra edilmesini sağlamak. Mesleğin gelişmesi, standartlara göre icra edilmesi, meslekle ilgili algının pozitif etkilenmesi ve mesleki saygınlığın arttırılması.

Çalışma Kurulları 2 Sosyal Medya Çalışma Kurulu ICF Türkiye web sitesini, ICF, ICF Türkiye ve profesyonel koçluk mesleği hakkında güvenilir, güncel, kullanımı kolay, tarafsız Türkçe bilgi kaynağı olarak yapılandırmak ve yönetmek. İnternetin sunduğu imkanları ve Sosyal Medyayı etkin kullanarak; Mevcut ve potansyel üyelerimizi, ICF Türkiye’nin faaliyetlerinden ve hizmetlerinden haberdar etmek. Sosyal medya kullanıcısı mevcut ve potansyel üyelerimiz ile, ICF Türkiye ve koçluk mesleği hakkında, ilgi uyandıran, özendiren, takdir ettiren ve sürekliliği olan bir ilişki kurmak ve yaşatmak (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)

Çalışma Kurulları 3 Projeler Kurulu Toplumda iz bırakan, kapsayıcı ve sürekliliği olan projeleri üyelerimiz ile birlikte hayata geçirilmesi Eğitim, kadın, girişimcilik, sanat ve STEM konularını önceliklendirip Türkiye ve Dünya’da örnek projelerin çıkarılması

Çalışma Kurulları 4 Dernek Üye İlişkileri ve Eğitim Çalışma Kurulu Mevcut üyelerimizin devamlılığını sağlayarak, tatmini artırmak ve bununla birlikte yeni üyeleri bünyemize katarak, birlik gücümüzün oluşturulması. Eğitimler, seminer ve diğer öğrenme odaklı toplantılar düzenleyerek profesyonel koçlarımızın gelişimlerini desteklemek.

Çalışma Kurulları 5 Pazarlama ve Araştırma Çalışma Kurulları ICF Turkiye ve Profesyonel koçluğun etkin tanıtımının, bölgesel ilerlemesinin ve toplumdaki farkındalığının arttırılması. ICF / UPKD konferans organizasyonu, diğer tanıtım faaliyetlerinin düzenlemesi ve araştırma çalışmaları ile etki alanımızın arttırılması.

Teşekkürler