AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMAŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ Muazzez PEKOL Şube Müdürü Rabia ÇAKAR Bilgisayar işletmeni Ümit AKSAN Memur Zeynep Betül KAPUKAYA Samet UÇAR Bilgisayar İşletmeni Ayşe HORD Seliha ÖZEL Esra GÜLSEREN Büro Personeli Deha TAYLAN Kemal KAHRAMAN Şef AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMAŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ KADRO VE ATAMA İŞLEMLERİ •2547 sayılı Kanuna göre alınacak personelin ilanlarını hazırlamak, kadro işlemlerinin yürütülmesini sağlamak •Akademik personelin atama,ayrılma,istifa ve süre yenileme işlemlerinin yürütülmesini sağlamak •Akademik personelin kademe ve derece terfileri işlemlerinin yürütülmesini sağlamak. • 2547 sayılı Kanuna tabi dolu-boş kadrolarda yapılacak Tenkis-Tahsis ve İptal-İhdas işlemlerinin yürütülmesini sağlamak •2547 sayılı Kanunun 35.maddesi uyarınca diğer Üniversitelerden gelen Araştırma Görevlilerinin atamaları hakkındaki yazışmaları yürütmek •1416 sayılı Kanun uyarınca Milli Eğitim Bakanlığı hesabına Üniversitemiz adına yurtdışı lisansüstü öğrenim görenlerin işlemlerini yürütmek •2547 sayılı Kanunun 50/d maddesinden 33/a maddesine geçiş işlemlerinin yürütülmesini sağlamak •Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği uyarınca Üniversitemize atanacak olan Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin atama işlemlerinin yürütülmesini sağlamak 2547 sayılı Kanuna göre atanacak personellerin güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması işlemlerinin yürütülmesini sağlamak •2547 sayılı Kanunun 35. maddesi 3. fıkrası uyarınca müstafi sayılıp görev verilmeyecek akademik personelin birimlere duyurulması ile ilgili yazışmaları yürütmek •Üniversitelerden gelen ilanların duyurulması ile ilgili işlemleri yürütmek •Yüksek Lisans ve Doktora eğitimini tamamlayan akademik personellerin intibak işlemlerini yürütmek •Üniversitemize nakil ve açıktan atanan akademik personele ait özlük dosyaların teslim alınması için gereken işlemleri yürütmek •Akademik personelin askerlik hizmetlerinin değerlendirilmesi ve sevk tehir işlemlerinin yürütülmesini sağlamak •Her ayın ilk haftası Üniversitemizden ayrılan ve Üniversitemize atanan personelin listesi ile mevcut durumu gösteren listelerin hazırlanarak Yükseköğretim Kuruluna gönderilmesi işlemlerini yürütmek •Rektör ve Rektör Yardımcılarının atama işlemlerin yürütülmesini sağlamak •Yükseköğretim Kurulu üyeliğine atama,üniversitelerarası kurul temsilci üyesi seçimi,üniversite yönetim kurulu üyesi seçimi,senato üyesi seçimi yazışmaları yürütmek • Fakülte/Yüksekokul/Enstitü/Merkez ve bağlı birimlerin kuruluşları ile ilgili yazışmaları yürütmek •Dekan/Müdür atama yazışmalarını yürütmek •Akademik personele ait istatistik verilerinin yönetilmesi ve ilgili yazışmaların yürütülmesini sağlamak