Soru: Bugün yaptığınız turistik seyahat sonucunda neler öğrendiniz?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hoş Geldiniz FEYAZ BİLGİ COĞRAFYA ÖĞRETMENİ SULTANBEYLİ KIZ ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ.
Advertisements

Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
2-A SINIFI BİLGİ YARIŞMASINA HOŞ GELDİNİZ Yarışmada; Hayat Bilgisi 5 soru Türkçe 6 soru Matematik 5 soru ve Genel kültür 4 soru olmak üzere Toplam 20 soru.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
 ÇİĞDEM TUNÇ   İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI  GENEL İŞLETME  POZİTİF YÖNETİM (İŞ YERİNDE KEYİFLİ ORTAM YARATMAK)  ÖĞRETİM GÖREVLİSİ: ONUR.
SIFIRIN TAR İ HÇES İ NESL İ HAN KAPLAN Haluk Bingöl CMPE 220-Fall 2010/ /11.
BİLGİ YARIŞMASI 5. SINIF Hazırlayan: Mustafa AKKAŞ 5-A Sınıf Öğretmeni Hazırlayan: Mustafa AKKAŞ 5-A Sınıf Öğretmeni Başarılar dilerim.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
NİSAN Eğitim-Öğretim yılında ilk olarak başlanmıştır. Şuan 94 üniversite ile protokol anlaşması mevcut.
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT III. İBE alanında etkileşimi anlamaya çalışan uzmanlar, özellikle şema ve zihinsel modeller üzerinde yoğunlaşırlar.
5-SORUMLULUK GÖREVİNİ TAM YERİNE GETİRMEMİŞ OLANIN VİCDAN YARASINA , NE MAZERETİN ÇARESİ,NE İLACIN ŞİFASI ÇARE GETİRMEZ. MEVLANA.
O R T L G İ M A A Ve Problem çözme.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
ÇARPMA İŞLEMİ X x x x xx x.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA NASIL OLUR? EYYÜBİYE REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
ARDA KIRTASİYE. İ nsano ğ lunun ilk hesap makinesi abaküsdür ve abaküse benzeyen ilk araçlar bundan 3,000 sene önce kullanılmı ş tır. Otomatik hareketlerden.
Sözsüz İletişimin Özellikleri
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
2015 YGS ANALİZ KAMİL ÖZBAŞ Rehber Öğretmen YGS ANALİZİ (TÜRKÇE)  YGS’nin 40 soruluk Türkçe kısmında ağırlık; sözcük, cümle ve paragraf düzeyinde.
Çok çalışmak Etkili çalışmak Zamanı amaç doğrultusunda planlı ve programlı kullanmaktır. “Etkili çalışma” programı içinde eğlenmeye, dinlenmeye, aileye,
Doç.Dr. Halil ARDAHAN1 ONDALIK KESİRLERİN ÖĞRETİMİ Hedef Davranışlar: Ondalık kesirlerin hayattaki önemi ve kavramın oluşturulması Ondalık kesir kavramının.
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning) Programlama Dilleri 2.
KİŞİSEL HİJYEN.
Hüseyin Avni Çöllü Ortaokulu Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni
SAYILAR ve RAKAMLAR.
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR Doç. Dr. Ender DURUALP.
Hedef-Kazanım Belli bir alanda eğitilecek bireylere kazandırılmak istenen özellikler ya da yeterliklerdir. Kazanımın eğitim yoluyla kazandırılabilecek.
Uzaktan eğitim; - eğitim sisteminden doğan yüksek maliyeti düşürme, geleneksel eğitim modelinden daha yüksek verimin alındığı sanal sınıf ortamında.
İÇİNDEKİLER NEGATİF ÜS ÜSSÜ SAYILARIN ÖZELLİKLERİ
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Proje Oluşturma ve Yönetimi
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ Yrd. Doç. Dr. Muzaffer Şahin
Göç eden yaban kazlarının havada süzülürken "V" şeklinde bir formasyonla uçtuklarını görmüşsünüzdür... Bilim adamları kazların neden bu şekilde uçtuklarını.
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Aşağıdaki sayılardan hangisi “Bin bir” diye okunur?
1. Bernoulli Dağılımı Bernoulli dağılımı rassal bir deneyin sadece iyi- kötü, olumlu-olumsuz, başarılı-başarısız, kusurlu-kusursuz gibi sadece iki sonucu.
İçerik Türlerinin Öğretiminde Kullanılan İçerik Ögeleri
Aile Atölyeleri Projesi
İNANILMAZ AMA GERÇEK. > Okulun ilk gününde 5
SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ
K.İ.H.O. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT III
Onluk Bozarak Çıkarmayı Öğrenelim
Proje Oluşturma ve Yönetimi
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
6.SINIF 8.ÜNİTE DÜNYA’MIZ AY VE YAŞAM KAYNAĞIMIZ GÜNEŞ AY’IN EVRELERİ
PROBLEM ÇÖZME VE ALGORİTMALAR
GÜDÜLENME-MOTİVASYON
Benzetim 11. Ders İmalat Yönetimde Benzetim.
KELİME TÜRLERİ FİİLLER.
MATEMATİK DÖNEM ÖDEVİ.
Bilgisayar Bilimi Koşullu Durumlar.
VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ BAŞARI SUNU
Bilgisayar Mühendisliğine Giriş
Yüzde Problemleri Ve Çözümleri

İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
Değerler ve Değişkenler
Prof. Dr. Eşref ADALI Doç. Dr. Şule Gündüz Öğüdücü Sürüm-B
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
Eratosthenes'in Kalburu
Kuyumcu Paket Sigortası.
Ünite Konuları için tıklayınız
Nitel Araştırmalar.
Zarflar Zarf: Eylemleri, eylemsileri, zarfları, kimi zaman da ekeylemle yargı anlamı kazanmış sözcükleri türlü yönlerden (durum, zaman, yön…) tamamlayan.
Sunum transkripti:

Soru: Bugün yaptığınız turistik seyahat sonucunda neler öğrendiniz? Bugün yaptığımız seyahat sonucunda;ondalık sayılarla toplamayı,bize verilen sayılarla en küçük ondalık sayıyı oluşturmayı ve matematiğin en sevdiğimiz oyun kadar eğlenceli olabileceğini öğrendim ( Dilan 5/A)

Ondalık kesirlerin nasıl okunduğunu ve – olan sayılarda 0’a yakın olan sayının büyük ve güçlü olduğunu öğrendim (Emir 5/A) Ben virgüllü kesirler toplanırken virgülün sabit olarak aşağıya indiğini,eksili sayılarda hangisi 0’a daha yakınsa bodrumdan daha çabuk çıkabilecek kadar büyük olduğunu ve hayaletlerin gerçek olmadığını öğrendim (Tuana 5/A)

Ondalık kesirleri toplamayı, çıkarmayı, okumayı ve hepsini sıralamayı öğrendim (Doğa 5/B) Ondalık kesirlerin yazılışlarını,okunuşlarını ve onlarla toplama çıkarma yapabilmeyi öğrendim (Eylül 5/B)

Ondalık kesirlerin nasıl okunabildiğini ve yazmayı öğrendim Ondalık kesirlerin nasıl okunabildiğini ve yazmayı öğrendim.Toplama çıkarma yaparken virgülleri hiç oynatmayacağımızı da öğrendim(Elif Su 5/B) Toplamayı,çıkarmayı,virgülün nereye konacağını falan öğrendik. Uzun lafın kısası ondalık sayıların temelini öğrendik (Selin 5/B)

Ondalık sayıların yazılışlarını, bölük adlarını ve okunuşlarını bir de toplama ve çıkarma işlemlerinde virgüllerin alt alta olması gerektiği ayrıca da Tümay öğretmenin cadı gibi gülebildiğini öğrendim. (Yelda 5/B) Bugün yaptığımız turistik seyahatte ondalık sayıları okumayı, ondalık sayılarla toplamayı ve çıkarmayı, eksi sayılarda sıfıra yakın olanın daha büyük olduğunu öğrendim.(Çağlanur 5/B)

Bugün ondalık sayıların okunuşlarını, ondalık sayıları toplamayı, toplama yapabilmek için virgüllerin alt alta gelmesi gerektiğini öğrendim. Bir ondalık sayının önüne eksi yazılırsa, sayı ne kadar büyük olursa o kadar aşağı iner.(Bilun 5/C) Ondalık kesirleri nasıl oluşturabileceğimi, nasıl daha büyük ya da daha küçük ondalık kesirler oluşturabileceğimi, ondalık kesirleri yaratırken virgülün çok önemli olduğunu öğrendim.(Leyla 5/A)

SORU : Bugün işlediğimiz ders hakkında düşündüklerinizi yazınız. Çok zevkli bir dersti, sene başından beri geçirdiğim en zevkli dersti. (Emir 5/A)

Tüm hayatım boyunca işlediğim en muhteşem, en güzel, en bilgilendirici, en SÜPER dersti.Tüm konularda bunu yapmak isterim. (HEM EĞLENELİM; HEM ÖĞRENELİM ARTIK MATEMATİĞİ ÇOK SEVELİM ) (Yelda 5/B) Geçirdiğim en güzel dersti. Çok eğlendim ve korktum. Ondalık kesirleri iyi bir şekilde öğrendim. Bu matematikte en sevdiğim konu diye düşünüyorum.(Elif 5/B)

Kesinlikle bugüne kadar yaşadığım en korkutucu, en heyecanlı ve en güzel matematik dersiydi, teşekkür ederim. (Tuana 5/A) Bana göre çok eğlenceliydi.Daha iyi öğrenmemi sağladı ve de çok eğlendim.Bana göre çok iyi bir öğrenme sistemi. (Eylül 5/B)

Bugün işlediğimiz ders çok eğlenceliydi. Ben çok zevk aldım Bugün işlediğimiz ders çok eğlenceliydi. Ben çok zevk aldım.Oyun oynarken ondalık sayılarıda öğrenmiş oldum. Hayaletler ile çok iyi bir ders geçirdim. (Ece 5/C) Bugün işlediğimiz ders bence çooook eğlenceli ve hafif korkunç bir dersti. Virgül hayaleti arada bir gülüşüyle ödümü patlattı.(Selin 5/B)