TCHIBO 130907030 MERVE NUR ÜNER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Advertisements

Google Analytics Nedir?
Ğ We take care of your vision ...your care provider.
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
En ucuzundan en pahalısına doğru sıralanmış olarak “Cep Telefonları” kategorisindeki tüm ürünlerin isimleri “Spor” kategorisinde ürünleri listelenen “İstanbul”
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
“We set the standards” Bill GATES
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
Özel Alışveriş Sitesi.
Mart ayının ilk haftası
Lezzet, Sağlık ve Güven..
E- Ticaret Altyapısı.
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Galaxy SII. Genel Bakış SUPER AMOLED PLUS Çift Çekirdek.
TÜKETİCİLERİN İNDİRİM MARKETİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİNDEN AHP YÖNTEMİ İLE TESPİTİ Yrd. Doç. Dr. Mutlu Yüksel.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
GİRİŞİMCİ.
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
Logo.
ABDULLAH ONUR DURUK
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül Arslan
Fahriye OBUT.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Hazırlayan: Selim ERDEM
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
MELODİ TAŞDEMİR
Ayşegül ARSLAN.
1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.
Hazırlayan: Hasan ACAR
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
Mart ayının ilk haftası
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
WALMART HALİDİN SÖNMEZ
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
H&M Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
TATA MOTORS Limited Tata motors limited, Hindistan'ın en büyük otomotiv şirketidir. Ticari araçlarda her segmentte lider olup, pikap ve binek araçlarda.
Hazırlayan: Hasan ACAR
Merve ÇAKMAK.
Son yıllardaki atılımlarıyla dünyada tüm dikkatleri üzerine çeken Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU
THOMAS COOK-2.
TUI-2.
Diana Tour.
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
Şehir Pazarlama: Gelecekle İletişim
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HAKKIMIZDA Cepkask İleri Teknoloji Ürünleri San. Tic. A.Ş, 60 yıllık sigortacılık tecrübesi ile 2003 yılında Türkiye’de ilk defa Cepkask Cep Telefonu Hizmet.
Sunum transkripti:

TCHIBO 130907030 MERVE NUR ÜNER

Tchibo'nun Tarihi 1949– Max Herz ve Carl Tchilling- Hiryan, farklı fikirlerini girişimcilik ruhları ile birleştirerek hayata geçirdiler ve müşterilerine posta ile kahve satışına başladılar. Aynı zamanda bugünkü Maxinvest grubun ilk yeri olan dükkanlarını açtılar ve adını Tchilling ve “bean” (kahve çekirdeği) kelimelerinin birleşimi olarak Tchibo koydular. 

1952- Son moda tüyolar, eğlenceli hikayeler, dar bütçeler için tarifler, usta dikiş kalıpları, romanlar ve güzellik ipuçları içeren Tchibo dergisi,  aylık olarak yayınlanmaya başladı.

1954- Gold-Mocca Almanya’nın en popüler kahvesi haline geldi… Gold-Mocca’nın özelliği farklı dokuz kahvenin harmanı olmasıydı. Gold- Mocca’ya kadar, mocca harmanları genellikle farklı beş kahveden oluşmaktaydı.

1955– Kahveye olan yoğun ilginin ve Tchibo’nun başarısının sonucu olarak Hamburg Almanya'da kahve tadım mağazasını açtılar. Bu yeni konsept ile Tchibo müşterilerine kahve satın almadan önce, eşsiz lezzet ve aromaya sahip kahvelerini tatma fırsatı sundu.

1961– Ünlü aktör  Mr. Pithey, “Tchibo Man” reklamları ile Almanya’nın en bilinen reklam ikonu seçildi. 1961’den itibaren yaklaşık on beş yıl boyunca, Tchibo’nun kahve çekirdeklerinin kalitesini ve çeşitliliğini anlatan kişi oldu.

1963- Tchibo pastanelerde ve tatlı dükkanlarında ‘Frischedepots’ (tazelik depoları) açar. 1971 yılına kadar bu tazelik depolarının sayısı 2,900’e ulaşır. İlk yumuşak kahvenin tanıtılmasıyla kahve uzmanları için yeni bir çağ başladı.

1965- Kuruculardan Max Herz  vefat etti ve ailesi Tchibo yönetimini devraldı. 1972- Tchibo Kahve Servisi kuruldu. 1973– Tchibo geleneksel ürün yelpazesini genişletti ve mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farkı konseptte ürünler de satmaya başladı. En çok satılan ürünler masa takımları ve kahvaltı masaları oldu.

1975- Tchibo’nun yeni seyyar pastaneleri kırsal alanlara kahve ve taze hamur işleri sunmaya başladı. Her hafta ortalama 30 ürün sunulmaya başlandı. 1984- Tchibo, espresso makinesi ‘Picco’ yu piyasaya sundu. İlk yıl 200,000’den fazla makina satıldı. 

1985- Taze kavrulmuş kahve çekirdeği, Tchibo’nun yüksek kalitesinin kolay akılda kalır ve hatırlanabilir sembolü olarak lanse edildi.

İyi kahveler tıpkı iyi şaraplar gibi kendi kişiliklerine sahiptir. Ekim 1987’den beri Tchibo’nun Privat Kaffee serisi, seçkin üretici ülkelerden gelen en iyi kahveleri sunmaktadır. Her bir çeşit, kendine özgü bir lezzete sahiptir.

1990-Tchibo ürünleri, Tchibo mağazalarında, süpermarketlerde ve pastanelerde bulunmaya başlandı.

1997- Tchibo Holding AG, şirketler grubu Eduscho’yu satın aldı 1997- Tchibo Holding AG, şirketler grubu Eduscho’yu satın aldı. Tchibo, seyahat sektörüne girdi. 2007 yılında, 225.000’den fazla müşteri seyahatlerini Tchibo aracılığıyla gerçekleştirdi.  Tchibo ayrıca ilk kez interneti yeni satış kanalı olarak kullanmaya başladı.

2001- Tchibo golf sporuna ucuz yollu bir başlangıç yapmak isteyenler için, ilk kez komple bir golf setini ve “golf kartı” nı müşterilerine sundu. 2002- Tchibo finansal hizmetler sunmaya başladı: sigorta uzmanı AXA’nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinden sekiz farklı sigorta sunulmaya başlandı.

2003- Tchibo, Almanya’nın en büyük kahve dükkanı işletmecisi oldu. Tchibo, ünlü tenör Luciano Pavarotti konseri için oldukça düşük fiyatla özel biletler sundu. Tchibo, Avrupa’nın en büyük ambarını Bremen’de açtı. Tchibo , FIAT Automobil AG ile işbirliği içerisinde ilk kez satılık arabalar sundu, Fiat Stilo ‘TCM Edition’ 14,990€ fiyatıyla piyasaya sürüldü. 2003 Eylül ayından beri müşteriler www.tchibo.de. adresi üzerinden çiçek siparişi vermeye başladı.

2004- Mobil telefon piyasasında çığır açan Tchibo Mobil kuruldu 2004- Mobil telefon piyasasında çığır açan Tchibo Mobil kuruldu. Tchibo ve O2 Germany arasındaki ortak girişim, bütçeye uygun mobil  paketler  sunan ilk sağlayıcı oldu.

2006- Tchibo yenilikçi hizmetler adında yeni bir pazarlama platformu başlattı. Bu hizmet ile Tchibo müşterilerine konser biletleri, el sanatları ürünleri gibi farklı sürprizleri makul fiyatlar ile, şeffaf koşul ve şartlar altında gerçekleştirmeye sunmaya devam etti. 2008 yılından beri bu hizmetler ‘Tchibo Plus’ markası altında sunulmaya başlandı. Türkiye’de, Avrupa’nın en büyük alışveriş merkezi olan İstanbul Cevahir AVM’de ilk Tchibo mağazası açıldı.

2008- ‘Her hafta yeni bir dünya’ sloganına, tüm Tchibo ülkelerindeki reklamlarda ve promosyonlarda kullanılan ‘Sadece Tchibo Dünyasına Özel’  sloganına dönüştü.

Merve Nur Üner-130907030