PROJE AÇILIŞ TOPLANTISI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE-AB MALİ İŞBİRLİĞİ SÜRECİ
Advertisements

KOBİLER BÜYÜR TÜRKİYE BÜYÜR! KOSGEB KONYA MÜDÜRLÜĞÜ.
Kooperatifimiz, 2006 yılından itibaren sütün tamamını soğuk zincir altına almıştır. SÜT KALİTESİNİ ARTTIRMAYA YÖNELİK HİZMETLER.
28 Nisan 2014 EDİRNE Prof. Dr. Naim SAĞLAM Fırat Üniversitesi, Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü 23119, Elazığ.
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
« Orman Ve Su İşleri Bakanlığı
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
1 Konu 20: YENİ TARIM KANUNU. AMAÇ ; Tarım sektörünün ve kırsal alanın, kalkınma plân ve stratejileri doğrultusunda geliştirilmesi ve desteklenmesi için.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
TOPLU İŞ MÜZAKERELERİNİN ÖNCELİKLERİ Mato Lalić. Toplu müzakerelerinin öncelikleri ana sendika görevlerinden türemektedir -Maaş -İş koşulları -Kazanılmış.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Afrika Gençlik Bildirisi 2006 Yılında kabul edilerek tüm Afrika ülkelerinin onayına sunulmuştır 2007 yılında ülkeler barış armağanı olarak çeşitli projeler.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak.
T.C MANİSA VALİLİĞİ Potenza - Italy (31 Ekim Kasım2011)
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Şube Md Yılı Faaliyet Raporu Sunumu.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği 81 İLE 81 AKADEMİK DANIŞMAN PROJESİ 21 AĞUSTOS 2015, KÜTAHYA KÜTAHYA YEREL KALKINMA SİNERJİ TOPLANTISI.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
İŞ’TE GÜVENLİK PROJESİ. AMAÇ Proje; ILO ile Türkiye arasında 2015 yılında imzalanan İş Sağlığı ve Güvenliğini Geliştirme Çerçeve Sözleşmesi doğrultusunda;
 Sizler için hazırlamış olduğumuz bu çalışmamızda, odamızın 2015 yılında yapmış olduğu çalışmalar ve hizmetlerin Genel Değerlendirilmesini beğeninize.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
KIRSAL KALKINMA ve TURİZM Prof. Dr. Bülent GÜLÇUBUK
YETİŞKİN İYİLEŞTİRME BÜROSU
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
Kırsal Kalkınmada Ortaya Çıkan Değişimler
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
DİJİTAL VATANDAŞLIK Dr. Ekmel ÇETİN.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Avrupa 2020 Hedefleri Horizon 2020
Bu nedenle kızlar çareyi, dikkatleri üzerlerine çekecek davranışlardan, soru sormaktan, tartışmalardan, karar verme süreçlerine katılımdan kaçınmakta bulurlar.
2017 İlkbahar Dönemi ENERJİ ve ÇEVRE
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ KUŞAK KAVRAMI VE KUŞAK SINIFLAMALARI DOÇ
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
HLK 222 SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS (SOKÜM) ve KORUMA YAKLAŞIMLARI
YONT221 Küreselleşme ve Yerelleşme
AB MALİ YARDIMLARI KAPSAMINDA
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
AB MALİ YARDIMLARI KAPSAMINDA
Sayılarla WWF 50+ yıllık tecrübe (Kuruluş yılı 1961) 100+ ülke Yıllık
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
ANKARA TABİP ODASI (ATO) DENEYİMİ Dilek ASLAN
Sağlık Bilimleri Fakültesi
KALKINMA EKONOMİSİ DERS KONULARI
Pazarlama anlayışındaki gelişmeler-1
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Sunum transkripti:

PROJE AÇILIŞ TOPLANTISI “YÖRESEL ÜRÜNLERE KADIN ELİ DEĞDİ İŞ OLDU AŞ OLDU” PROJESİ PROJE AÇILIŞ TOPLANTISI

Projemiz AB Katılım Öncesi Mali Yardım Aracı (IPA) Instrument for Pre-Accession Assintance Geçiş Dönemi Desteği ve Kurumsal Yapılanma Sınır Ötesi İşbirliği Bölgesel Kalkınma İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi  Kırsal Kalkınma

İNSAN KAYNAKLARININ GELİŞTİRİLMESİ TÜRKİYE’DE HAYAT BOYU ÖĞRENMENİN DESTEKLENMESİ – II TÜRKİYE GENELİ TOPLAM BAŞVURU SAYISI: 1200 TÜRKİYE GENELİ HİBE ALAN PROJE SAYISI : 80

PROJE ADI: YÖRESEL ÜRÜNLERE KADIN ELİ DEĞDİ İŞ OLDU AŞ OLDU PROJE BÜTÇESİ : 174.654.20 AVRO (689.847 TL ) HİBE ORANI : %90 DERNEĞİMİZ KATKISI: % 10 PROJEYE KATILAN 60 KADINA : Proje süresince günlük 8 avro (32 tl) cep harçlığı verilecektir. Kursiyerlere toplam 51.000 AVRO (200.000 TL ) nakdi para ödenmiş olacaktır.

PROJE GENEL AMACI Genel -Amaç:Başçiftlik ilçesinden göç etmiş halen Tokat’ta yaşayan ailelerin ev hanımlarına yöresel ürünlerin üretimi, ambalajlanması , pazarlanması konularında eğitim   verilerek hayat boyu öğrenme için uyumlu ve kapsamlı stratejilerin geliştirilmesinin ve uygulanmasının teşvik edilmesine katkı sağlamaktır.

HEDEF GRUPLAR Tokat ilinde yaşayan Başçiftlikli ailesine katkıda bulunmak isteyen 25-50 yaş arası 60 ev hanımı işsiz kadınlar.

PROJE GEREKÇESİ -1 Dünyadaki nüfus artışı ve sosyoekonomik değişmelerle birlikte insan ihtiyaçlarının, alışkanlıklarının ve zevklerinin yeniden şekillenmesine bağlı olarak tüketim yapısı değişmiştir. Küreselleşen dünya ticareti çok ve çeşitli ürünün üretimine imkân tanırken, aşırı kâr elde etme düşüncesi geleneksel gıdalar yerine içeriği ile oynanmış ürünlerin üretimini arttırmış. Bu da tüketicinin sağlığını tehlikeye atmaya başlamıştır. Bu durum tüketicilerin yöresel değerlerine sahip çıkma ve onları tüketme isteğini artırmıştır.

PROJE GEREKÇESİ

PROJE GEREKÇESİ İşte bu değişim ve dönüşümü fırsata çevirmek Bu kapsamda “Fırsatlar sadece hazır olanlar içindir”. Sözünden hareketle tasarladığımız projemizde bölgemizin yöresel ürünlerinin ekonomiye kazandırılması işe ve aşa dönüştürülmesi, uzun vadede büyük market reyonlarında pazarlanması hedeflenmektedir.

PROJE KAPSAMINDA ÜRETİLECEK ÜRÜNLER KUŞBURNU MARMELATI YABANİ ARMUT PEKMEZİ KOL TURŞUSU LAHANA TURŞUSU FASULYE TURŞUSU ERİŞTE, MANTI, YUFKA VB. UNLU MAMULLER

PROJE KAPSAMINDA YAPILACAK EĞİTİM FAALİYETLERİ Girişimcilik eğitimi 32 saat Yöresel Gıda Ürünleri Yapımı 320 Saat İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi 12 sat İş ve meslek Danışmanlığı Eğitimi 12 saat

PROJE KAPSAMINDA YAPILACAK DİĞER EĞİTİM FAALİYETLERİ Evlilik Hukuku ve Kadın Aile içi Şiddet Aile İçi İletişim Gençlik ve Ergenlik dönemi Problemleri Sağlıklı Beslenme Gençlerde Madde Bağımlılığı  Ev Kazaları ve İlk Yardım Tüketici Hakları Hijyen ,Kadın ve Aile Sağlığı Temel Pratik Bilgisayar Temel İngilizce gibi destekleyici eğitimler

PROJE DE YAPILACAK DİĞER FAALİYETLER YÖREKS FUARINA 16 KİŞİLiK EKİPLE KATILIM SAĞLANACAKTIR. PROJE KAPSAMINDA KURS GÖREN KADINLARIMIZ AÇIK ORTAOKUL VE AÇIK LİSE KAYITLARI YAPILACAKTIR.

Yarınlar yorgun ve bezgin kimselere değil, rahatını terk edebilen gayretli insanlara aittir. ARZ EDERİM

Çünkü Tokat'ta insanlar ve iklim mutedil” Hz. Mevlana’nın   'Fih-i Ma fih' adlı eserinde “TOKAT'A GİTMEK GEREK, Çünkü Tokat'ta insanlar ve iklim mutedil”