2017 YILI SUNUMU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
FİZİKSEL AKTİVİTENİN ENGELLİ BİREYLER ÜZERİNDEKİ KATKILARI
Advertisements

KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI KREŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
TOKİ ŞEHİT MUSTAFA DOLUMAY ANAOKULU
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
Bilgisayar Destekli Eğitim
1- İmam Hatip Okulları nedir?
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLKELERİ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
T.C. SÜLEYMANPAŞA KAYMAKAMLIĞI VEDAT ÇELİKER ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
OKULÖNCESİNİN ÖNEMİ.
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
TÜRKİYEDE UYGULANAN EĞİTİM PROGRAMLARI
KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ 2014 YILI SUNUMU. *Atatürk İlke ve İnkılaplarını Hayata Geçirebilen, *Bilgi Toplumunun İnsanını Yetiştirmeyi Amaçlayan, *Farklılıkları.
KARTAL BELEDİYESİ KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ 2015 YILI SUNUMU
SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
SANAT EĞİTİMİ.
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
GÜLNAZ İBRAHİM GÜNGÖR TARA KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE GELİŞİM
Okul Öncesi Eğitim Dr. Burcu Çabuk.
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
Sosyal Etkinliklerin Amacı
Aile Katılımı Nedir? Çocuğun gelişimi hakkında anne babaları bilgilendirme. Anne babalara duygusal destek sağlama. Çocuklarına öğretmenlik ve rehberlik.
TÜRK Eğitim Sistemi.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
Sağlık Bilimleri Fakültesi
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
Sunum transkripti:

2017 YILI SUNUMU

KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ Atatürkçü Düşüncenin ışığında demokratik ve laik, insan haklarına saygılı, Barıştan yana, ulusal ve evrensel değerlere sahip, Kendisiyle barışık, üretken ve yeniliklere açık, Özgüven sahibi, kendini ifade edebilen ve eleştirel düşünebilen bir birey olarak, Tüm gelişim alanlarını sağlıklı bir şekilde tamamlamış, Kendisine, ailesine, yaşadığı topluma ve çevresine karşı duyarlı, kendi kendine yetebilen, Çok yönlü düşünebilen, sorgulayan, kendi haklarını savunabilen, Başkalarının hak ve hürriyetlerine saygı duyan, bireyler kazanmaktır. Atatürk İlke ve İnkılaplarını Hayata Geçirebilen , Bilgi Toplumunun İnsanını Yetiştirmeyi Amaçlayan, Farklılıkları Kabul Eden, Görüşlerini Rahatlıkla İfade Edebilen, Karşılaştığı Problemleri Çözebilen, Hayata Farklı Pencerelerden Bakabilen, Toplumsal Sorumluluk Bilincine Sahip , Toplu Yaşam Kurallarına Uyan, Kendisi ve Çevresiyle Barışık, Çevresine Duyarlı, Değerlerine Sahip Çıkan, İletişim Becerilerine Sahip, Hedefleri Olan, Akademik Başarısı Yüksek. Kaliteli Yaşam Becerisine, Sanatsal Becerilerilere, İyi Alışkanlık ve Davranışlara Sahip Nitelikli Bireyler Yetiştirmektir.

Kartal Belediyesi Kreş Müdürlüğü’ne bağlı olan toplam 11 kreş bulunmaktadır. Atalar Merkez Kreş Begüm Yavuz Kreş Atalar Şube Kreş Kordonboyu Kreş Uğur Mumcu Kreş Gümüşpınar Kreş Cumhuriyet Kreş 1 Cumhuriyet Kreş 2 Hürriyet Kreş Soğanlık Yeni Mah. Kreş Soğanlık Orta Mah. Kreş

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ve ÖNEMİ Çocuklar sadece değer gördükleri ,sevildiklerinden emin oldukları ve kendilerini güvende hissettikleri destekleyici ortamlarda keşfederler ve sunulan öğrenme fırsatlarını değerlendirirler. Çocuklar öğrenme sürecine müdahil olup eğlendiklerinde çok hızlı öğreniyor ve öğrendikleri konuyu uzun süre unutmuyor. Bu nedenle aile ve eğitimci iş birliği ile gerçekleşen okul öncesi eğitim çocuğun daha yaratıcı ,ileriyi görebilen ,yeni ürünler yaratabilen ve çevresini kendi amaçları için yönlendirebilen özerk bir birey olarak yetişmesine katkı sağlamaktır.

EĞİTİM STRATEJİMİZ Verilen eğitimler çocuk merkezli olup , öğrenme sürecinde çocukları plan yapmaya, uygulamaya, düzenlemeye ,sorgulamaya ,araştırmaya ve üretmeye teşvik eder. Esnek ,dengeli ve oyun temellidir. Günlük yaşam deneyimlerini de yakın çevre olanaklarını eğitim amaçlı kullanma teşviklidir. Yaratıcılığın geliştirilmesi ön plandadır. Çocukların bireysel farklılıklarına önem verilir Aile eğitimi ve katılımı sağlar. Rehberlik hizmetlerine önem verir.

ÇOCUK GELİŞİM MERKEZLERİMİZDE EĞİTİM FELSEFEMİZ ; Milli Eğitim müfredatına uygun eğitim verilmektedir. Verilen eğitimde çocukların ; dil gelişimi , bilişsel gelişim, sosyal- duygusal gelişim, psikomotor gelişim ve öz bakım becerileri desteklenerek, Jimnastik Drama Müzik Görsel Sanatlar Halk Oyunları İngilizce Satranç dersleri de verilmektedir.

BİLİM ATÖLYESİ (Fen ve Matematik) JİMNASTİK DERSLERİ Kreş Müdürlüğü’ne bağlı 11 Çocuk Gelişim Merkezinde eğitim gören 6 Yaş grubu öğrencilerinin merkezlerimizde aldıkları jimnastik eğitimlerini pekiştirmesi, ilerletmesi, profesyonel jimnastik aletleriyle tanışabilmeleri amacıyla ilçemizde yer alan, Türkiye Jimnastik Federasyonu uhdesinde bulunan salonda eğitim almaktadırlar. BİLİM ATÖLYESİ (Fen ve Matematik) Kartal Belediyesi Çocuk Gelişim Merkezlerimizde eğitim gören 4-5 ve 6 yaş grubu öğrencilerine sunulan gelişim yelpazesine , uluslararası başarısı kanıtlanmış ‘Bilim Atölyesi Eğitim Programı‘ dahil edilmiştir. Çocukların bilimsel becerilerinin, sorgulamaya dayalı ve eğlenceli deneylerle kazandırılmasını amaçlayan Bilim Atölyesi çocukların bilişsel gelişimlerine oldukça katkı sağlamaktadır.

İNGİLİZCE DERSLERİ SATRANÇ DERSLERİMİZ   Çocuk Gelişim Merkezlerinde eğitim gören öğrencilerin hızla değişen dünyaya uyum sağlamasında büyük bir önem taşıyan yabancı dil eğitiminin küçük yaşta başlaması gerektiğinin bilincinde olarak 4, 5 ve 6 yaş grubu öğrencilerine yönelik, drama tekniği ile dili birleştirerek dil eğitimini ders olmaktan çıkartan, iletişim tekniği ile öğretmeyi hedefleyen; yabancı eğitmenler, pedagoglar ve drama eğitimleriyle çeşitlilik kazanmıştır. SATRANÇ DERSLERİMİZ Çocukların stratejik düşünme bireysel karar alma ve sorgulama yeteneklerini geliştirmek amaçlı, aynı zamanda satranç sporunu yaygınlaştırmak amacıyla Kartal Belediyesi Satranç Kulübü ve Türkiye Satranç Federasyonu İstanbul Şubesi İş birliği ile eğitim alan sınıf öğretmenleri tarafından eğitim verilmekte olup , her sene şubeler arası satranç turnuvası düzenlenmektedir.

SAATLİK BAKIM UYGULAMASI Çocuk Gelişim Merkezlerimizde saatlik bakım uygulaması yapılmaktadır . Amacımız, annelerimizin sosyal hayatlarına vakit ayırabilmeleri ,gündelik hayattaki ihtiyaçlarını gidermelerinde zorluk çekmemeleri adına  çocuklarını güvenle bırakabilecekleri bir ortam sağlamaktır. Böylelikle anneler, çocuklarını birkaç saatliğine de olsa belediyemizin Çocuk Gelişim Merkezlerine bırakabilmektedir . Buna paralel olarak kadınların yaşamın için de daha çok yer almasına katkı sağlamaktayız.

SEMİNER ve EĞİTİMLER Çocuk Gelişim Merkezlerimizde öğretmenlere ve velilere çocuk gelişimi ve eğitimi konusunda bilinçlendirmek, çocukla sağlıklı bir iletişim kurmalarını sağlamak, çocuk bakımı, sağlığı ve beslenmesi konusunda yardımcı olmak için çeşitli seminer ve eğitimler verilmektedir .Ayrıca çocuklara yönelik çok yönlü eğitimlere de yer verilmektedir.

Can Geyran Deniz Kabukları Müzesi Çanakkale Savaş Malzemeleri Müzesi ALAN GEZİLERİ Çocuklarla okul dışında düzenlenen geziler günlük yaşam içerisinde çok yönlü olmakla birlikte günlük deneyimler, bilimsel ve sosyal çalışmalar çocukların akademik olarak ilerlemelerine, problem çözme, zaman, sayı gibi kavramları öğrenmelerini sağlamaktadır. Akvaryum Müzesi Can Geyran Deniz Kabukları Müzesi Çanakkale Savaş Malzemeleri Müzesi

BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR Çocuk Gelişim Merkezlerimizde belirli gün ve haftalar , anma törenleri hem ders içi hem de ders dışında çeşitli etkinliklerle yapılmaktadır . Amacımız ; yeni nesillere belirli gün ve haftaların önemini aşılamak , milli değerlerimizi unutmamak ve unutturmamaktır.

SINIF ETKİNLİKLERİ Çocuk Gelişim Merkezlerimizde sınıf içi etkinliklerinde , çocuklar paylaşmayı, iş birliği yapmayı, sosyalleşmeyi ve birlikte çalışmayı öğrenirler. Çocukların sosyal – duygusal, bilişsel ve motor gelişimleri desteklenerek öğrenmeye ilgi uyandırmak ve çocuğun var olan yeteneklerini görünür kılmaktadır.