KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Advertisements

BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
2914 SAYILI YÜKSEK ÖĞRETİM PERSONEL KANUNU
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Kuruluş, Görev ve Yetkileri) Kanun No : 5018 Kabul Tarihi : 10/12/2003 Değişiklik.
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
SPOR VE ÇEVRE KAMU KURUM VE KURULUŞLARIN SPORA ETKİSİ

PERSONEL GELISTIRME Butun ulkelerde personel gelistirme gorevi ulkelerin egitim sistemi ve sistemde gorev yapan insan kaynaklari bolumune baglidir. Insan.
Uluslararası Hareketlilik ve Finansman İzmir Ekonomi Üniversitesi Oturumu.
 Yapılan işler  Yapılan işlerin süreci  Personel.
CİZRE TİCARET VE SANAYİ ODASI. KURULUŞ  ODAMIZ ANKARA 8.İDARE MAHKEMESİNİN 29/09/1998 TARİH VE 1998/4721 ESAS SAYILI KARARIYLA KURULUŞU GERÇEKLEŞMİŞTİ.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
3 Sağlık örgütlenmesi ve sağlık bakanlığı
SAĞLIK BAKANLIĞI TAŞRA TEŞKİLATI
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
PATNOS BELEDİYE BAŞKANLIĞI SU VE KANALİSAZYON MÜDÜRLÜĞÜ 2014 YILI FAALİYETLERİ.
GAP BÖLGESİ SEL PROJESİ YÖNLENDİRME KOMİTESİ TOPLANTISI
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Personel Dairesi BaŞkanlIĞI SİCİL İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ Derece terfi işlemleri Oktay DEMİRCİOĞLU.
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
EĞİTİM SÜRECİ Yönetim ve Denetim PDR ve diğer öğrenci kişilik hizmetleri Akademik:Öğretim ve araştırma.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
1 MALİ HİZMET BİRİMLERİ ORGANİZASYON ŞEMASI. Mali Hizmetler Teşkilat Şeması Mali Hizmetler İç kontrol alt birimiStratejik planlama alt birimi Bütçe ve.
EMEKLİLİK VE SİCİL İŞLEMLERİ
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
M.Ü. Yabancı Diller Yüksekokulu.  Tablo: 7 - M.Ü. Yabancı Diller Yüksekokulu-2011 Mali Yılı Faaliyet Raporu AKADEMİK PERSONEL Kadroların Doluluk Oranına.
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ PERSONEL OTOMASYONU
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
OKUL YÖNETİMİ Dr. Kerim Karabacak
Türk Kamu Personel Rejiminin Özellikleri ve İstihdam Biçimleri
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
2015 UYGULAMASINDA ÖNCE ( ARASI TEŞVİK DEĞERLENDİRME İÇİN) A.GEÇİCİ AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU (ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE) B.GEÇİCİ ÖN.
ÇEVREMİZDEKİ RESMİ KURUMLAR
YEREL YÖNETİM BELEDİYE VE GÖREVLERİ.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
A-MEB’NA BAĞLI KURULUŞLAR 1.MİLLİ EĞİTİM AKADEMİSİ 2.YÜKSEKÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU 3.FİLM,RADYO,TELEVİZYONLA EĞİTİM MERKEZİ.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ F A K Ü L T E L E R. Filiz MAYAKON İnşaat Fakültesi Fakülte Sekreteri.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
1 Haziran Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
SAYILI KANUNUN 40/B MADDESİ KAPSAMINDA GÖREVLENDİRME
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
ERASMUS PERSONEL HAREKETLİLİĞİ
ORGANİZASYON (TEŞKİLAT) ŞEMASI
Prof. Dr. F. Duygu ÖZEL DEMİRALP
Prof. Dr. F. Duygu ÖZEL DEMİRALP
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
TOKAT SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Yargıtay Genel Sekreter Yardımcısı
Prof. Dr. F. Duygu ÖZEL DEMİRALP
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016

PERSONEL DAİRESİ BAŞKANI MEMUR (Özlük ve Sicil) PERSONEL MÜDÜRÜ MEMUR (Özlük ve Sicil) UZMAN (Maaş ve Tahakkuk) UZMAN (Özlük ve Sicil) MEMUR (Sekretarya ) PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI TEŞKİLAT ŞEMASI

FAALİYET ALANI Bilişim teknolojilerini etkin ve verimli kullanarak; Üniversitenin akademik ve idari faaliyetleri için gerekli insan kaynağı ihtiyacının belirlenmesi, İşe alma sisteminin geliştirilmesi ve uygulanması, Akademik ve idari personelin özlük hakları ile ilgili işlemlerin yürütülmesi, Hizmet içi eğitim ve kişisel gelişim programlarının düzenlenmesi, Ücret sistemleri ile birlikte diğer sosyal yardım sistemlerinin tasarımı ve uygulanmasına ilişkin çalışmaların gerçekleştirilmesi faaliyetlerini planlamak, uygulamak, izlemek ve denetlemek suretiyle eğitim-öğretim hizmetlerini desteklemektir.

PERSONEL DURUMU Vehbi BAŞKAPAN, tarihinde Üniversitemiz Yabancı Diller Yüksekokulunda Okutman olarak göreve başlamış, tarihinde ise Personel Dairesi Başkanı olarak görevlendirilmiştir. Serhat ATMACA, tarihinde Üniversitemizde göreve başlamış, Üniversitemizin değişik birimlerinde çeşitli görevlerde bulunmuş ve tarihinde Başkanlığımızda Personel Müdürü olarak görevlendirilmiştir. Birimimizde tüm personelin maaş, bordro, özlük, sicil, tahakkuk işlemlerinin yanı sıra otomasyon programı, kurulum, kullanım ve geliştirme çalışmalarını yürütmektedir. Şayır NİYAZOVA, tarihinde Üniversitemizde göreve başlamış olup, tarihinde Personel Dairesi Başkanlığında memur olarak görevlendirilmiştir tarihinde uzman kadrosuna atanan Şayır NİYAZOVA, Kırgız uyruklu akademik personelin özlük ve sicil işlemlerinden sorumludur.

PERSONEL DURUMU Mahabat TAŞTANOVA, tarihinde Üniversitemiz Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Başkanlığında göreve başlamıştır tarihinde Personel Dairesi Başkanlığında Kırgız uyruklu personelin bordro ve özlük işlemlerini yürütmek üzere görevlendirilmiştir tarihinde de uzman kadrosuna yükseltilmiştir. Nargiza JANTİLEYEVA, tarihinde Üniversitemiz Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulunda göreve başlamış, tarihinde görev yeri Personel Dairesi Başkanlığı olarak değiştirilmiştir. Kırgız uyruklu idari personelin özlük ve sicil işlemlerinden sorumludur. Hakan GÜVEN, tarihinde Başkanlığımız Personel Müdürlüğünde göreve başlamıştır. Türkiye Cumhuriyeti ve diğer ülke vatandaşı akademik ve idari personelin özlük ve sicil işlemlerinden sorumludur. Caynagül CANUZAKOVA, tarihinde Üniversitemizde İdari ve Mali İşler Dairesinde hizmetli olarak göreve başlamıştır tarihinde Personel Dairesi Başkanlığında sekretarya işlerini yürütmek üzere idari işler memuru olarak görevlendirilmiştir.

İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ… PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI