70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
 Bölüm 3: Toplu Sözleşme - Piyasa Ekonomisinden Verilen İlk Taviz Kaynak: Yönetim Ekonomisi – Prof. Dr. İ. Özer Ertuna.
Advertisements

BÖLGESEL TEŞVİK UYGULAMALARI SUNUM : Kaan Duran ÖĞRETİM GÖREVLİSİ : Mustafa İDUĞ.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
UNI-SET Toplantı Notları
İDEAL PROTEZE GİDEN DOĞRU YOL CROWN DOWN TOTAL İMPLANTOLOJİ.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
5 Uzun-vadeli Sadakat İlişkilerinin Yaratılması 1.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
 Enerji Ekseninde Türkiye-AB İlişkileri Ali Arif AKTÜRK.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
Bölüm 8: Tedarik Zinciri Yönetimi ve Sanal Pazar Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
İSTANBUL ULUSLARARASI FİNANS MERKEZİ İSTANBUL ULUSLARARASI FİNANS MERKEZİ STRATEJİ BELGESİ HAZIRLIK ÇALIŞMALARI 13 ŞUBAT 2009.
- 1 Kurumsal arşiv Açık Erişim Kurumsal Arşiv: Bir kurumun ürettiği bilimsel literatürünün dijital ortamda toplandığı, saklandığı, indekslendiği, korunduğu.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Toplu Taşıma Araçlarına Biniş ve Araçlardan İnişler
? TUTUNDURMA KAVRAMI İLETİŞİM MODELİ TUTUNDURMA:
KIRSAL ALANDA İNSAN KAYNAKLARINI GELİŞTİRMENİN TEMEL AMACI NELERDİR?
Hazırlayan: Hasan ACAR
GİRİŞİMCİLİK, SOSYAL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
SATILIK 8 BİN TON AHUDUDU
YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P.
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
COĞRAFİ İŞARET DENETİMİ
Aracınız Yeni Bir Ford Gibi Kokmayalı Uzun Yıllar Olmadı Mı?
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
Ürün veya Hizmet Satışı
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
E-DEVLET AŞKIN KAYA
Swİtch çeşİtlerİ – GÖKÇE TENEKECİ.
Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
MADDENİN AYIRTEDİCİ ÖZELLİKLERİ
FI – Finansal Muhasebe Genel Sunumu
Sayılarla WWF 50+ yıllık tecrübe (Kuruluş yılı 1961) 100+ ülke Yıllık
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Sebze Tohumu Değerlendirme Toplantısı
Tedarik Zinciri Yönetimi:
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Bilgi Teknolojileri Hafta 01
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ISPARTA TİCARET VE SANAYİ ODASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hastane Bilgi Sistemlerinin Teknik Yönleri
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ.
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak için yeni bir kanal ile kampanya çalışması gerçekleştirmek Bayilerimizin bölgesel rekabette yerel firmalara karşı elini güçlendirmek Seçilen noktalarda, bayilerimizin satışlarını desteklemek, müşteri memnuniyetini arttırmak ve potansiyel müşteri kazanımı gerçekleştirmek Sektör ve markalarımız ile uyumlu yeni işbirliği alanları yaratmak Ev tüpü kullanan hedef kitleye ulaşabilmek için ev alışverişi yapılan marketlerin verimli olacağı öngörüldü. Seçilen noktalardaki etkin yerel marketler ile güçlü işbirlikleri gerçekleştirildi. 4 Mayıs’ta Van Erciş’te, 15 Mayıs’ta Siirt Kurtalan’da, 15 Haziran’da Balıkesir Ayvalık’ta,14 Eylül’de Isparta Merkez’de başlayan çalışmalarda, kampanya süresi boyunca iş ortağı olarak seçilen marketlerden 50 TL ve üzeri alışveriş yapan müşterilere, Aygaz’dan ev tüpü alışverişinde indirim verildi. Yerel marketlerde ve bayilerimizde market insertleri, el ilanı, vinil, poster, kartonet gibi görseller ile yoğun iletişim yapıldı.

Çalışmanın lokal ihtiyaca yönelik olması ve doğru hedef kitleye ulaşması sayesinde kampanya bütçesinde verimlilik sağlandı. 4 farklı ilde, 4 yerel marketin 12 şubesinde çalışma gerçekleştirildi. Mayıs ayında başlayan ve devam etmekte olan kampanyalardan şu ana kadar kişi faydalandı. Yerel marketler ile örtüşen hedef kitlemiz sayesinde, kampanya gerçekleştirilen her mahalde mevcut müşteri memnuniyeti ve bağlılığı arttırıldı ve kampanya ile yaklaşık %30 yeni müşteri kazanımı sağlandı. Gerçekleşen %30 yeni müşteri kazanımı ve %15 satış artışına karşılık gelen ev tüpü satış potansiyeli kazanıldı ve bayi memnuniyeti sağlandı.

MARKETTE BULUŞALIM