Tüketmeden Düşün Projemizde; Bilinçli tüketim hakkında çocukların duyarlılığını arttırmak Geri dönüşüm hakkında farkındalık kazandırma Alışveriş yaparken.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
RAUF DENKTAŞ LİSESİ.
Advertisements

BATIKENT İLKYERLEŞİM ANAOKULU
Caddebostan Irmak Anaokulu Okul Aile Birliği Brunch Etkinliği
Hasan H. YAVUZ Bahar Tekstil İnsan K. Müdürü
GRUP ELMA ŞEKERİ ASLIHAN KARAKEÇİLİ AYDAN YAŞAR BAŞAK ÖZGE
ATIK KAĞIT DEĞERLENDİRME PROJESİ
KİLİS HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
BEŞİKTAŞ KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
BİZİM GEZEGENİMİZ Aralarındaki benzerlik ve farklılıklara rağmen bütün insanlar aynı gezegeni paylaşırlar ve iyi bir dünyada yaşamak için her bireyin üzerine.
BİZ KİMİZ?  Hacettepe Üniversitesi Okuma Topluluğu, kısa adıyla “ HUNOK ” 2007 yılında Hacettepe Üniversitesi öğrencileri tarafından kurulmuştur. Bununla.
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
Bilinçli Tüketici Hikmet SIRMA.
SOSYOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
AMBALAJ ATIKLARI YÖNETİMİ EĞİTİMİ.
BAKANLIK HASTA HAKLARI UYGULAMALARI VE
DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM HAYALLERİM ÇİZGİDE SAKLI EDANUR ACAR
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
Ayın Eco Sınıfı Sizsiniz!
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
TUTUMLU DAVRANIYORUM ÖNCE HİKAYELER.
SUNAR….
HAYMANA MERKEZ ANAOKULU AÇILIŞ 05 KASIM 2012 tarihinde açıldı. “Eğitim Öğrenciyi Sevmekle Başlar” ilkesiyle.
MAVİ BAYRAK PROGRAMI’NDA ÇEVRE EĞİTİMİ VE BİLİNÇLENDİRME
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
Ne güzel bir gün ! Okuluma gideceğim.
Fiillerde Kişi Fiillerde Zaman
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
BİZ KİMİZ ? PROJESİ SONUÇ RAPORU.  TÜKD üyelerinin profilini ortaya koyabilmek amacıyla 14 sorudan oluşan bir anket formu düzenlenmiştir.  19 şubedeki.
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
PORTFOLYO DEĞERLENDİRME
BİLTAKOTAD (BİLİMİ ve TARİHİ KORUMA ve TANITMA DERNEĞİ) Kuruluş Tarihi: 17 Nisan 2014 Sloganımız: Tarihi bilin, bilimi ilerletin!
ZİYARET İLKOKULU ANASINIFI
GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU
SEVGİ BAYRAKTAR ANAOKULU
KOÜ TIP FAK. Dönem 1 TODUP Grup Palpasyon (F1)
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
Çocukların Güvenli İnternet Kullanımı ile ilgili Ebeveynlere öneriler
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI NENE HATUN İLK VE ORTA OKULU KASIM-ARALIK AYI DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMASI.
1. Alışverişlerimizi ne ile yaparız ?
MESLEĞİMİ SEÇİYORUM PROJESİ 7 İlköğretim + 5 Liseden toplam 24 formatör öğretmen 5 gün formatör eğitimi aldı.
 Projemiz EUROPEAN TERRITORY OF CULTURE faaliyetleri kapsamında tarihinde Mehmet Memişoğulları Ortaokulu Konferans Salonu’nda Altındağ Sosyal.
Kazanım 6. Üretime katkıda bulunma konusunda görüş oluşturur.
Müşterilere Karar Vermelerinde Yardımcı Olmada Pazarlama Araştırması Kullanma Bu bölüme araştırma sürecini ele alarak başlanmaktadır. Daha sonra.
BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ. TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi;
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
Üretim, Tüketim ve Karar Verme: Ekonomi BÖLÜM 9 EKONOMİ OKURYAZARLIĞI Küçük çocuklar, her gün karşılaştıkları için ekonomik kavramların farkındadır.
Leonardo da Vinci Ortaklık Projesi ÖĞRETMEN EĞİTİMİ ENGELLİ ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ EĞİTİMİ.
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE TEKNİKLERİ
MED 167. Frekanslı Serilerde Standart Sapma Örnek XfX.fX-Xbarf.(X-Xbar) ,1259, ,1171, ,1510, ,1453, ,184,05.
60.YIL MAV İ N İ N KORUYUCULARI DE ĞİŞ -TOKU Ş PART İ S İ BEN KULLANDIM B İ RAZ DA SEN KULLAN.
AZDAVAY ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK ARDEB PROJELERİ ARAŞTIRMA SUNUMU (Ağustos -2016)
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
ECO SCHOOLS İngilizce dersimizde “Enerji Kaynakları ve Tasarrufu” konusunu işledik. Yaptığımız çalışmaları Eco Sanat Köşemize köşemizde sergiledik.
YÜREĞİR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Değerler eğitimi komisyon üyeleri sorumluluk değeri ve genel değerler ile ilgili yapılacak çalışmalar ve planlamalar ele alındı.
ALTIN KURALLARLA GÜVENDEYİM
ANNEM OKUYOR BİZ DİNLİYORUZ
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
TEST.
Sunum transkripti:

Tüketmeden Düşün Projemizde; Bilinçli tüketim hakkında çocukların duyarlılığını arttırmak Geri dönüşüm hakkında farkındalık kazandırma Alışveriş yaparken nelere dikkat edilmesi gerektiğini öğrenmek Çevre konusunda bilinçli bir tüketiciye düşen görev ve sorumlulukları öğrenmektir.

İlk Aşamada; Projemizi uygulama aşamasında ilk önce proje konumuz hakkında çocuklara bilgi verildi ve daha sonra ailelerinde desteklerini sağlamak için velilere bilgilendirme kağıtları gönderildi.

Öğrencilerimize geri dönüşüm hakkında bilgi verirken;

Bilgi verildikten sonra çocukların bilinçli tüketim ve geri dönüşüm hakkında farkındalıklarını ölçmek için ön test olarak anket uyguladık.

Sınıfımızda bilinçli tüketim ve geri dönüşüm ile ilgili etkinlikler yaptık.

Ailelerden de projemiz için destek vermelerini istedik. Bunun içinde onlardan çocukları ile birlikte evlerinde ya da çevrelerinde buldukları kullanılmış olan kağıtları toplamalarını ve bizlere göndermelerini istedik.

Öğrencilerimiz iş başında

Çocuklarımız topladıkları kağıtları okula getirdiler ve topladıkları kağıtlarla kağıt fabrikasına gezi düzenlendi. Kağıt fabrikasında çalışan görevli bizlere geri dönüşüm hakkında bazı sorular sordu ve geri dönüşümün nasıl gerçekleştiği hakkında bilgiler verdi.

Kağıt fabrikasının sahasında gezilerek toplanan kağıtların nasıl biriktirildiği ve düzenlendiği gözlemlendi.

Geri dönüşüm için toplanan kağıtların ilk hali ve işlendikten sonraki son hali

Tişörtlerimizi giydik ve broşürlerimizi aldık

Çevre okullardan Lale Anaokuluna gittik ve geri dönüşüm hakkında çocuklara bilgi verdik.

Lale Anaokulundaki arkadaşlarımıza hazırlamış olduğumuz broşürleri dağıttık.

Bilinçli tüketim için markete giderek alışveriş yaptık.

Velilerimizin katılımları ile Arena Park’a giderek çevredeki kişileri de bilgilendirerek broşür dağıttık.

GÜZEL BİR DÜNYA İÇİN TÜKETMEDEN DÜŞÜNELİM TÜKETTİĞİMİZ KADAR ÜRETELİM…