Açıkhava Reklamcılığında Kullanılan Ürünler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
Advertisements

BULUT BİLİŞİM GÜVENLİK VE KULLANIM STANDARDI M. Raşit ÖZDAŞ Huzeyfe ÖNAL Zümrüt MÜFTÜOĞLU Ekim 2013.
ÜNİTE : 7 IŞIK VE SES. IŞIK Işık, cisimleri görmemizi ve etrafın aydınlanmasını sağlayan bir enerji türüdür. Işık yayan cisimlere ışık kaynağı denir.
SUNU HAZIRLAMA PROGRAMI: powerpoint
BULUT BİLİŞİM M. KÜRŞAT YILDIRIM İÇERİK  BULUT BİLİŞİM NEDİR?  BULUT BİLİŞİM ÖZELLİKLERİ  BULUT BİLİŞİM MİMARİ YAPISI  BULUT BİLİŞİM.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
WhatsApp,Instagram,Skype ile Kurulan İletişim Hazırlayan İlker Kireççi
BİYOÇEŞİTLİLİK NEDİR Biyoçeşitlilik, bir bölgedeki genlerin, türlerin, ekosistemlerin ve ekolojik olayların oluşturduğu bir bütündür. Başka bir deyişle.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
İŞ SAĞLIĞI ve İŞ GÜVENLİĞİ KURSU
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
IPHONE KULLANICALARI ÜZERİNE YAPILAN BİR ANKETTİR !
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 4 CEYLAN KİY 1.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 3: Dijitalleştirmenin Planlanması ve Dijitalleştirmede Süreç Yönetimi Arş. Gör. Tolga Çakmak.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
HERON & ZEPLİN İbrahim KURU SİVAS.
DONANIM VE YAZILIM.
ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM TÜRLERİ
Sözsüz İletişimin Özellikleri
Copyright © Küresel Yazılım. All rights reserved. PROFESYONELLER, KÜÇÜK İŞLETMELER, MARKALAR VE KAMU KURULUŞLARI İÇİN İŞGÜCÜNÜ ARTIRMAYI HEDEFLER.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
TÜRMOB 11.TÜRKİYE MUHASEBE FORUMU1 Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Denetim Anlayışına Etkisi: Özgün Denetim Yaklaşımı Erdem Taş Denetim Ortağı, SMMM.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
HABERLE İLGİLİ BAZI KAVRAMLAR
Örtü Altı Yapıları Malç Örtüler
VİRAL PAZARLAMA Emircan Turgaz
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
GELECEKTEKİ DÜNYAMIZ.
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
SAHİBİNDEN.COM ve HEPSİBURADA.COM
Metinlerin Sınıflandırması
BİLGİSAYAR AĞLARI Hakan AYHAN Eğt. Bil. formatörü.
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
William (Bill) Bernbach
Proje Oluşturma ve Yönetimi
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Bu sorunlar neden çözülmeli?
Bugün ne öğreneceğiz ??? Dijital Vatandaş Nasıl Olunur?
Güvenli İnternet Kullanımı
TOSHİBA FLASH DİSK.
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
Ağ İşletim Sistemleri Öğr. Gör. Arif DAŞ.
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
İstanbul Vinç Kiralama Hizmetleri
Kırınım, Girişim ve Müzik
Hazırlayan: Büşra KÜÇÜK CEIT380
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Bilinçli Tercih Seminerine
Temel Bilgisayar Bilgileri

Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
Isı Enerjisi ve Gerekliliği
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
Bilgisayarım Simgesinin Kullanımı Dosyaların Yönetimi
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
Doç. Dr. İhsan ÇAPCIOĞLU 13. Hafta: Dini Etkileyen Sosyal Hayat
KAMERA.
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

Açıkhava Reklamcılığında Kullanılan Ürünler Üç boyutlu reklamlar Billboard, bigboard,megaboard,Gölge, tente A tabelalar Bina giydirme uygulamaları Hareketli ve yanıp sönebilen reklamlar Akaryakıt istasyonları Bunting sign, Işıklı panolar, levhalar, tabelalar ATM kabini reklam uygulamaları Cam grafikleri, İsim, unvan panoları Banner Çatı reklamları, Kabinli reklam panoları Bayrak, flama Çatı üstü reklam panoları Kanopi alın reklamları Benzin istasyonları Çok yüzlü panolar Kiosk Bez, PVC afiş Duvar/Alın reklamları Köpük reklamlar Kule reklamları Kutu harfler LED ekranlı reklamlar Meslek ve/veya isim levhası/tabelası Neon reklamlar Otobüs durağı reklamları Pencere reklamları Pilon, totem, highrise Poster panel Raket/CLP Sağır duvar cephe reklamları Sandwich board sign Stand, display, P.O.P. Şehir mobilyaları reklamları Taşıt giydirme uygulamaları V tabelalar, Vinil reklamlar, Yer grafikleri, Yere monte reklam panoları Yönlendirme panosu/levhası/tabelası Zeplin ve balon reklamları

MOBİL TV'LER, DİJİTAL EKRANLAR Hedef kitlenin yoğun olarak bulunduğu merkezlere yerleştirilen plazma TV'lerden oluşmaktadır. Amaç ekranlardan markanın reklamlarını tüketiciye izlettirmektir. Ama bu yapılırken tüketicinin uzun reklam kuşaklarıyla sıkılmaması da düşünülerek reklam kuşakları çeşitli içeriklerle süslenmektedir. Dijital platformların bir diğer özelliğinin de hareketli mesajları barındırıyor oluşlarıdır. Dijital ekranlarda sabit bir panoda veya baskılı bir ilanda yapılamayacak anlık değişimler güncellenebilmektedir. Dijital ortamlarda mesajlar sürekli değişmekte ve ışıklı renklerle görüntülenmekte, böylece dijital ortamlar farkındalık yaratan ve okuma oranı yüksek bir ortam haline gelmektedir. Dijital billboardlar güneş ışığında bile görünebildiği, hareketli görüntülerle reklam verenin de ilgisini çekebildiği için önemli bir teknolojik platformdur. Dijital panolar taksi ve otobüslerin üzerinde de uygulanabilmekte, araçların bulunduğu semte ve günün saatine göre değişik reklam yayını yapabilmektedir.

NELER YAPABİLİRSİNİZ ? Müşterilerinize tüm içeriğini yönettiğiniz, etkin bir iletişim platformundan ulaşabilirsiniz, Şirketinizin verimliliğini ve çalışanlarınızın performansını artırabilirsiniz, Yeni bir marka için “marka bilinirliği” inşa edebilir; özel bir marka, servis ya da var olan ürün    grupları için bilinirliği artıracak çalışmalar yapabilirsiniz, Ekranlarınızı kurumunuzla ilgili yayın yaptığınız bir mecra olarak kullanabileceğiniz gibi başka    firmalara reklam alanı olarak kiralayabilir, ek gelir kaynağı yaratabilirsiniz, Hareketli, renkli ve etkili reklam içerikleri ile mesajınızı etkin bir şekilde hedef kitlenize    ulaştırabilirsiniz, Reklam mesajlarını veya içeriklerini çok hızlı ve kolayca değiştirebilir, basılı reklam araçları ile    kıyaslandığında maliyet avantajı yakalayabilirsiniz, Tanıtım veya Reklam içeriklerinizin yayın sürelerini planlayabilir; saat bazında, gün bazında veya haftanın günleri bazında organize edebilirsiniz, Ekranlarınızı gruplandırabilir ve her grup için farklı yayın içerikleri hazırlayabilirsiniz.

AÇIK HAVADA YENİ BİR MECRA

DOME TV

NEDİR BU DOME TV ? Hipersonik ses sistemi kullanarak, dijital görüntülü içeriğin, kamera aracılığı ile izlenme oranı ölçümlemesi yapabilen bir sistem ile çeşitli mecralarda yayınlanmasına olanak sağlayan dijital Led ekran yayın ağı

“Nedir bu mevcut sisteme eklenen yenilikçi teknoloji ?” Hipersonik ses tekniği kullanan hoperlör ile belli bir açı ve mesafe içerisinde sesin yayınlanması ve aynı zamanda sesli yayın yaparken ses/gürültü kirliliğini ortadan kaldıran bir özellik kullanılmaktadır. Loş ortamda bile görüş imkanı tanıyan yüksek piksel çözünürlüklü kamera kullanarak, içeriği seyreden kişinin cinsiyet ve yaş aralığını belirleyen bir yazılım sayesinde, daha önce var olmayan gerçekçi izleme oranı ölçümleme tekniğinin kullanılması olacaktır. Bilindiği üzere açıkhava reklamlarda gerçekçi değil tahmini izleme oranı ölçümleme tekniği kullanılmaktadır.

KAZANDIRDIKLARI... İSTEDİĞİN ANDA, İSTEDİĞİN NOKTADA, İSTEDİĞİN KOPYA İLE GÖRÜNTÜLENME FIRSATI MALİYET ETKİNLİĞİ & BÜTÇE AVANTAJI BASKI, PROVA, MONTAJ, YAPIŞTIRMA, BUNLARA AYRILACAK ZAMANDAN TASARRUF MECRAYA GÖRE KAMPANYA DEĞİL HER KAMPANYAYA GÖRE MECRA EN YENİ EN DİKKAT ÇEKİCİ EN YÜKSEK/UZUN DÖNEMLİ FARKINDALIK YARATMA GÜCÜ

EĞER FARKLI BİR MECRADA SİZDE FARK YARATMAK İÇİN ÇÖZÜM ARIYORSANIZ.... SIRA SİZDE ... EĞER FARKLI BİR MECRADA SİZDE FARK YARATMAK İÇİN ÇÖZÜM ARIYORSANIZ.... DOME TV

TEŞEKKÜRLER...