Gazi Üniversitesi Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Endüstriyel Tasarım Mühendisliği Bölümü Tanışma ve Tanıtım Toplantısı 02.06.20161.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ VE İŞYERİ EĞİTİMİ
Advertisements

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ
Bilişim Sistemleri Mühendisliği Bölümü
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
ÖĞRETİM YILI HAZİRAN GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Üniversiteye Geçiş (M.T.O.K)
DERS SEÇİMİ NEVİM DEMİRCİ DANIŞIK.
TARİHÇE Makine ve İmalat Mühendisliği Bölümü, Bilecik Üniversitesi Mühendislik Fakültesine bağlı olarak tarih ve sayılı resmi gazetede.
CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
Mersin Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü Stratejik Planı.
3. Teknoloji Fakültelerinde Mühendislik Eğitimi Çalıştayı
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
24. MÜHENDİSLİK DEKANLARI KONSEYİ TOPLANTISI Mayıs 2012, Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Eğitiminde Tasarım Dersleri Prof. Dr.
SAN-TEZ Bilgilendirme ve Tecrübe Paylaşım Günü
BME Eğitimi, Mezunların Durumu ve EMO’nun Rolü Çalıştayı Başkent Üniversitesi BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİNDE ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ B. MURAT.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU MUHASEBE ve VERGİ BÖLÜMÜ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
Ortak Dersler MADDE 7 – Ortak dersler, öğrencilerin okulu bitirinceye kadar almakla yükümlü olduğu derslerdir. Bu dersler, bütün öğrencilere asgarî.
İstanbul Teknik Üniversitesi, teknik öğretimde 239 yılı aşan parlak geçmişi, çağdaş eğitim ortamı, güçlü akademik kadrosuyla Türkiye'de mühendislik,
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
1. D.G.S. nedir? Meslek Yüksekokullarından mezun olanların, lisans eğitimine devam edebilmeleri için, yılda bir defa ÖSYM tarafından tek oturumda yapılan.
BIŞKEK, HAZIRAN FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu Abdullah Gül Üniversitesi Gelen Öğrenciler ve Uluslararasılaşma 23 Ekim 2015.
BIŞKEK, EKIM FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler / Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
Şubat 2016 İstanbul Üniversite Tercih Kursu MTOK Kontenjanları Sunumu Hazırlayanlar: Mesut Sabancı Adem Kalebaşı.
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
PRONET GÜVENLİK SİSTEMLERİ A. Ş
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 21 Öğrenci Sayısı : 314 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 16 Fen Laboratuarı Sayısı : 0 BT(Bilgisayar)
ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE YAPILAN MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
1- RADYO TV PROGRAMCILIĞI PROGRAMI 2-BASIM VE YAYIN TEKNOLOJİLERİ PROGRAMI Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ahmet BIYIK GÖRSEL-İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü (EEM)
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü
Giyim Üretim Teknolojisi Programı
YYÜ Mühendislik Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü
ELEKTRİK ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
KİMYA TEKNOLOJİLERİ ALANI
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Endüstri mühendisliği.
«Metalurji Teknikerliği» nedir?
Makine Mühendisliği nedir?
Giyim Üretim Teknikerliği nedir ??
Bilgisayar Mühendisliği Bölümü Tanımı 2018
İSKENDERUN MESLEK YÜKSEKOKULU
TÜRK DİLDEŞ ÜLKELER İŞBİRLİĞİ KONSEYİ (TÜRK KENEŞİ)
HAVA TRAFİK KONTROL BÖLÜMÜ
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
Makine Resim Ve Konstrüksiyon Programı ve amaçları
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
«Makine Teknikerliği» nedir?
Metalurji Teknikeri nedir?
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ TANITIMI
Sunum transkripti:

Gazi Üniversitesi Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Endüstriyel Tasarım Mühendisliği Bölümü Tanışma ve Tanıtım Toplantısı

SUNU İÇERİĞİ (1) Bölümüm Amacı (2) Tarihçesi ve Genel Yeri (3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro (b) Fiziki İmkanlar (c) Ders Müfredatı (d) Pratik İmkanları (e) Öğrenci Seçimi (4) Mezun İstihdam Durumu (5) Sonuç HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

SUNU İÇERİĞİ (1) Bölümüm Amacı (2) Tarihçesi ve Genel Yeri (3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro (b) Fiziki İmkanlar (c) Ders Müfredatı (d) Pratik İmkanları (e) Öğrenci Seçimi (4) Mezun İstihdam Durumu (5) Sonuç HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(1) Bölümüm Amacı (Tasarımın anlam ve önemi) Tasarım, bazı istekleri olası en iyi şekilde karşılamak için harcanan tüm çabalardır: yaşamın tüm alanlarını etkiler yaşamın tüm alanlarını etkiler bilimsel temel / kurallara dayanır bilimsel temel / kurallara dayanır özel deneyimle gelişir özel deneyimle gelişir çözümleri gerçekleştirme koşulları sağlar çözümleri gerçekleştirme koşulları sağlar profesyonel işbirliği gerektirir profesyonel işbirliği gerektirir HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(1) Bölümüm Amacı (Tasarımın anlam ve önemi) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(1) Bölümüm Amacı (ETM nedir?) Tasarım: Toplumsal bir ihtiyacı karşılayacak teknik bir ürün geliştirmek için yürütülen tüm faaliyetlere denir. Farklı noktalara odaklanabilir (görsel, teknolojik vb.) ETM tasarımın artistik (görsel, estetik) + mühendislik (teknolojik, işlevsellik, dayanım, imal edilebilirlik vb.) ele alır. Bu iki tasarım alanını (mühendislik ve estetik) birleştirir HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(1) Bölümüm Amacı (iki disiplinin arakesiti) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü Mühendislik Endüstri Ürünleri Tasarımı Endüstriyel Tasarım Mühendisliği

(1) Bölümüm Amacı HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(1) Bölümüm Amacı HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

SUNU İÇERİĞİ (1) Bölümüm Amacı (2) Tarihçesi ve Genel Yeri (3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro (b) Fiziki İmkanlar (c) Ders Müfredatı (d) Pratik İmkanları (e) Öğrenci Seçimi (4) Mezun İstihdam Durumu (5) Sonuç HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(2) Tarihçesi ve Genel Yeri (Dünya) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(2) Tarihçesi ve Genel Yeri (Türkiye) o Ülkemizde 3-4 yıllık bir geçmişe sahip o Erciyes, Karabük ve Gazi Üniversitelerinde açılmış durumda (+ Celal Bayar Ün. öğrenci almıyor) o (Makine Resim ve Kons. Bölümü 50 yıllık geçmiş/birikime sahip) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(2) Tarihçesi ve Genel Yeri (Türkiye) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

SUNU İÇERİĞİ (1) Bölümüm Amacı (2) Tarihçesi ve Genel Yeri (3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro (b) Fiziki İmkanlar (c) Ders Müfredatı (d) Pratik İmkanları (e) Öğrenci Seçimi (4) Mezun İstihdam Durumu (5) Sonuç HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro o 1 Prof. Dr. o 4 Doç. Dr. o 4 Yrd. Doç. Dr. o 1 Öğr. Gör. o 1 Arş. Gör = 11 Öğretim Elemanı o (+ Teknoloji Fakültesi + Gazi Üniversitesi + Ankara’da mevcut bir çok potansiyel) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu (b) Fiziki İmkanlar o 3 Tasarım Atelyesi (Stüdyosu) o 1 Bilgisayar Destekli Mühendislik Labı o 2 Bilgisayar Destekli Çizim Labı o 3 Dershane o 2 Model ve Prototip Atelyesi (Planlanmış) o (+ Teknoloji Fakültesi içinde bir çok atelye ve lab fırsatları) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu (c) Ders Müfredatı o Temel Mühendislik Dersleri o Temel ve genel tasarım dersleri o Bilgisayar Destekli Tasarım dersleri o İmalat ve model yapma dersleri o Genel dersler o Seçmeli dersler (ilgi ve yeteneğe bağlı odaklanma sağlayan) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu (d) Pratik İmkanları o Uygulama ağırlıklı ders müfredatı o Endüstri stajları o Bir dönemlik sanayi çalışması HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu (e) Öğrenci Seçimi o Normal Liselerden o MTOK Öğrencileri (%30 ve bir yıl Hazırlık okuyacak) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(3) Eğitim Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

SUNU İÇERİĞİ (1) Bölümüm Amacı (2) Tarihçesi ve Genel Yeri (3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro (b) Fiziki İmkanlar (c) Ders Müfredatı (d) Pratik İmkanları (e) Öğrenci Seçimi (4) Mezun İstihdam Durumu (5) Sonuç HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(4) Mezun İstihdam Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(4) Mezun İstihdam Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(4) Mezun İstihdam Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(4) Mezun İstihdam Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(4) Mezun İstihdam Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(4) Mezun İstihdam Durumu HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

SUNU İÇERİĞİ (1) Bölümüm Amacı (2) Tarihçesi ve Genel Yeri (3) Eğitim Durumu (a) Akademik Kadro (b) Fiziki İmkanlar (c) Ders Müfredatı (d) Pratik İmkanları (e) Öğrenci Seçimi (4) Mezun İstihdam Durumu (5) Sonuç HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(5) Sonuç (Kazanılacak nitelikler) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(5) Sonuç (Kazanılacak nitelikler - Yapma) HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

(5) Sonuç (Sözün özü - Öğrencilere) İyi bir Üniversitenin iyi bir Fakültesinde yer alan iyi bir Bölüme geldiniz. Hayırlı ve uğurlu olsun HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü

SABRINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HR. BÖRKLÜ – G.Ü. Teknoloji Fakültesi ETM Bölümü