 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar

Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
ODTÜ KARİYER PLANLAMA MERKEZİ ve MEZUNLARLA İLETİŞİM
Girişimcilik ve Melek Yatırımcılık Mahmut GÜNDEŞ 30 Mart 2013 İzmir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Sosyal Medya.
PRIME AJANS m.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
Pusula eğitimine hoş geldiniz.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
HAFTA I.
BİZ KİMİZ? KREA Direct, 2002 yılında kurulan ve “Doğrudan Pazarlama", “Etkinlik Pazarlaması", “İnteraktif Pazarlama" and “Bütünleşik Pazarlama İletişimi"
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
Sponsorluk 1.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
Red Bull Pazarlama Araştırması
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Ar-Ge ve İnovasyon Merkezi TÜTED AGİM Nedir? Ar-Ge ve İnovasyon katalizör etki Firmaların Ar-Ge ve İnovasyon yeteneklerini arttırıcı ve hızlandırıcı.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Reklam Brief Süreci Mart 2011.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
1963 yılında, Manisa’da İsmail Keskinoğlu’nun girişimleriyle kurulmuştur. Tavukçuluk ve yumurta üretimi ile faaliyetlerine başlayan şirket daha sonra.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Oğuz Engiz Zincir Hastanelerde Gelinen Nokta ve Gelecek Vizyonu
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
Marka hikayesi ERDEM OKTAY
Hazırlayan: Selim ERDEM
Ayşegül ARSLAN.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Tchibo Marka Araştırması
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
İletişim ve Algı Yönetimi
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Türkiye’de Şirketlerin
  TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
connect to the virtual world
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
Sunum transkripti:

 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.

ÖZELLİKLE  İK  İŞVEREN MARKASI ▪ KEŞKE ÇALIŞSAM ▪ İYİ Kİ ÇALIŞIYORUM ▪ KEŞKE AYRILMASAYDIM  AR-GE  PAZARLAMA  ARAŞTIRMA  İLETİŞİM  KURUMSAL  REKLAM  PR  SOSYAL MEDYA  KRİZ-İTİBAR YÖNETİMİ  SHOW BUSINESS GENEL  ÜRETİM  ERP  SCM  SATIŞ ESNASI- SONRASI  CRM  CLM

 Logo, ürünün ismidir ve sahip olduğunuz önemli bir değerdir. Ancak tek başına marka değildir. Logoya yapacağınız her türlü iletişim yatırımı onu marka yapar.

 Marka patenti, önemli bir konudur. Dünya markası olmak için Marka Patent danışmanlık firmaları veya hukuk servisiniz aracılığla hedef ülkelerde markanızın isim hakkını ve patentini almanız gerekir.  Rakipleriniz, sizi zor durumda bırakmak için sizden önce davranabilirler.  Yalnızca patente sahip olmanız sizi Dünya markası yapmaz.

 Penatrasyon önemlidir ama tek başına marka olmanızı sağlamaz.  Her ülke için özel iletişim stratejileri üretmeniz gerekir.

 “Doritos” (Frito-Lay/Pepsico)  “Bounty” (Mars)  “Jaguar” (Tata)

 Karar  Lider  Bütçe  Ekip  Cesaret  Yaratıcılık  İletişim

 Yaratıcılık,  Ürün kimliği,  Araştırmalar, anketler, analizler,  Jeopolitik raporlar,  P.R.,  Lobicilik,  Liderlik,  Reklam kampanyaları,  Agresif pazarlama,  Web bazlı aktif bilgi paylaşımı,  Sosyal paylaşım sitelerininin 7/24 aktif olarak kullanımı,  Sponsorluklar,  Ünlü kişi etkinlikleri,  Kültürel etkinlikler,  Müzik etkinlikleri,  Sportif etkinlikler,  Online ve yeterli satış noktası penetrasyonları,  Duty free penetrasyonu,  Forumlar, festivaller, fuarlar ve özel aktiviteler,

 Daha çok satış ve EBITDA için,  Marka değerini artırmak için. Marka değeri/Bilanço/ TTK  Ulusal bir markanın projelendirmeden Dünya’da kendi kendine marka olması çok zordur.  Dünya markası olmak, geleceğe daha güvenle bakmanızı sağlar.

Üretim  Satış

Üretim  Pazarlama  Satış

 Red Bull / kısa sürede  87’- Avusturya  94’- Almanya  97’- ABD  IKEA / ucuz ürün  Apple, CocaCola, Starbucks, Google, FB / Loved brand

Ömer Şengüler, 16 Mart 13’ 14. YBK, İTÜ