KIZ KARDEŞİM MOMMO.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMAŞIK SAYILAR.
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Ergül CELEP,Nursun KARAGÜL,Emel USLU, Nilüfer BEYAZIT
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
Hazırlayan: HÜLYA KÜÇÜK
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
COĞRAFİ KEŞİFLER Gülçin ERENOĞLU.
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
DUYGU KUMBARAMDA DOSTLUK BİRİKİYOR!
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
İçerik Öğrenme Öğrenme Teorileri
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
KONU Süreçsel Drama Yaklaşımı
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
Sosyo-Kültürel Kuram Dr. Sadiye KELEŞ.
Mutluköy İlköğretim Okulu
Anlatım yöntemi kullanan öğretmen;  Dersine iyi hazırlanır.  Düzenli bir öğrenim planı hazırlar.  Bu planında sunu sürelerini sınırlar.  Konuyu öğrencilere.
Öğretim Programı Tasarım Soruları
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
COM’DANWWW.CİHANSİMSEK. COM’DAN ALINTI YAPILMIŞTIR. 2.Ünite HİKAYE KONU ANLATIM SLAYTI.
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
DEDİKODU TEKNİĞİ VE ARKASI YARIN TEKNİĞİ. DEDİKODU TEKNİĞİ Öğrencilerin konuyu kavramaya çalışmasını o konuda düşünmelerini ve konu hakkında çeşitli fikirleri.
21. YY BECERİLERİ.
Sınav Türleri: Uzun Yanıtlı ve Kısa Yanıtlı
Sunum transkripti:

KIZ KARDEŞİM MOMMO

ÜNİTE ÖZETİ Kız Kardeşim Mommo filmini izler, bir sorunu anlatmak için ne tür sanatsal yöntemler kullanılabileceğini film üzerinden çözümler. Kendi anlatmak istediği konuyu seçer ve anlatım için uygun bir öykü kurar. Kurduğu öyküyü bir sunum olarak hazırlayıp sunar.

ÖTPS’ler Temel Soru: Kendinizi ifade etmek için hangi yöntemleri kullanırsınız? Ünite Sorusu: Senarist kendi çocukluğunu mu anlatmıştır? İçerik Soruları: Filmdeki karakterler kimlerdir? Benzer öykülü filmler izlediniz mi?

Ünite Vizyonu Bu üniteyi geliştirerek öğrencilerimin; Sanatsal anlatımı bir ifade biçimi olarak anlamlandırmalarını, Kendilerini ifade etmek için bu yöntemi kullanabilmelerini, Bir sanat eserini bu bağlamda değerlendirebilmelerini sağlamak istiyorum.

Proje Yaklaşımı Öğrencilerim bu projede çalışırken, İfade etmek istedikleri bir konu belirlerler Akranları ve toplumun üyeleriyle işbirliği yaparlar Öğrendiklerini yansıtan bir ürün geliştirirler Öğrendiklerini gerçek bir dinleyici grubuyla paylaşırlar

21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir: Farklı yer ve zamanlarda geçen temaları bulmak amacıyla oyunu analiz ederken Temel Soruları ve Ünite Sorularını kullanma Fikirlerini toplumda bir izleyici kitleyle paylaşma Kendi bireysel okuma, yazma, araştırma ve düşünme stratejilerini değerlendirme ve gerektiğinde bunları uyarlayarak değiştirme Kendi çalışmalarını değerlendirmek için proje değerlendirmelerini kullanma ve akranlarına geribildirim verme

ÖTPS’leri kullanarak Öğrencilerin bir tema ve onunla bağlantılı ürün hakkında düşüncelerini Karakterler ve hikaye hakkında bildiklerini öğrenin. 21. Yüzyıl becerilerini ölçün Sanatın kendini ifade gücünü belirleyebilme becerisi

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçlarla kullanabilirim: Filmin öğrencilerin yanlış ön bilgilere sahip olduğu bölümlerine odaklanma Sorularının yanıtlarını bulabilecekleri etkinlikler düzenleme Öğrenciler bu bilgileri şu amaçlarla kullanabilir: Sorularını, geçmiş ünitelerdeki sorularla karşılaştırma Sanatsal ifadeyi kendi anlatmak istedikleri konulara nasıl uyarlayabileceklerine ilişkin hedefler belirleme

Geribildirim İhtiyacı Öğrencilerin açımlama ve özete ihtiyaç duymadan filmi anlamalarına yardımcı olabilecek yöntemlere gereksinim Öğrencileri üst düzey düşünme becerilerini ölçebilmek için yardıma gereksinim