BAŞLIK (TIMES NEW ROMAN(TNR), 48 PUNTO, KOYU) ÖZET (TNR, 36 PUNTO, KOYU) Özet bölümünde, yapılan çalışmanın amacı ve önemi kısaca anlatılmalı, kullanılan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAŞLIK (ARIAL, 42 PUNTO, KOYU)
Advertisements

Sunum Teknikleri Öğr. Gör. Mehmet Akif BARIŞ Aralık, 2010.
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Hafta 7: Öz Türleri ve Fonksiyonları BBY 306 Dizinleme ve Öz Hazırlama.
BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
1. 2 Ödevin (sunu kısmının) hazırlanmasında, şu anda üzerinde çalışmakta olduğunuz sunu formatı kullanılacaktır. Bunun amacı, değerlendirme standardını.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
Poster template by ResearchPosters.co.za Araştırma Özetinin Konu Başlığı Muhammed Hasan ASLAN, Arif Çağdaş AYDINOĞLU, Meltem YEŞİLÇİMEN AKBAŞ Yazarların.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
1. Ders Bir, İki ve Üç Yazarlı Eserlerin Kataloglanması Prof. Dr. Bülent Yılmaz Arş. Gör. Tolga Çakmak.
Literatür taramasının önemi  Daha önce neler yapıldığını çıkarmaya çalışmayan araştırmacılar alanlarında önemli katkı sağlama fırsatından yoksun kalırlar.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI KATALOGLAMA VE SINIFLAMA EĞİTİM SEMİNERİ.
ARA Ş TIRMA YÖNTEM ve TEKN İ KLER İ Ö ğ r. Gör. Dr. O. İ nanç GÜNEY ADANA MYO.
Real Time Elevator Monitoring System
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
ARAŞTIRMANIN RAPORLAŞTIRILMASI
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
Metinlerin Sınıflandırması
Süleyman Demirel Üniversitesi Teknoloji Fakültesi
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
ŞEKİL/FIGURE Makale Başlığı / Title of Paper
Kitap Kapağı Tasarımı ve Özellikleri
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
V. FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
IV. FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER
Öğretimin Uyarlanması
ESER ELEMENT ANALİZ METOTLARI
ARAŞTIRMA METOTLARI ÖDEV:
Bitirme Çalışması Konu Başlığı
Bu sorunlar neden çözülmeli?
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Raporlaştırma
VI. FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
Tez Veri Girişi Ulusal Tez Merkezine, Tez Döneminde olan ve Danışmanı ile Tez konusunu belirleyip, Enstitümüzün onayından geçen tüm öğrenciler giriş yapmak.
RAPOR YAZIMI.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
2. Malzemeler ve Yöntemler
Ampirik (Görgül) Araştırmaların Raporlanması
Tezin Olası Bölümleri.
DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA (YÜKSEK LİSANS)
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Poster Başlığı Birinci YAZAR Bulunduğu eğitim düzeyi (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora), Lisans için bulunduğu sınıf, öğrenim gördüğü kurum, lisansüstü öğrenciler.
Nitel Araştırma Süreci
Uzm. Dr. Kemal Türker ULUTAŞ
Araştırma Önerisi ve Hazırlanması
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
VIII. FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
Buraya, sadece sunumu yapan yazarın e-postası yazılmalıdır.
Gümüşhane Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Genetik ve Biyomühendislik Bölümü Bitirme Çalışması Poster Hazırlama Kılavuzu Poster Boyutları:
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Çalışma Başlığı ÇALIŞMAYI YAPAN(LAR) Giriş Karşılaştırma Sonuçlar
ARAŞTIRMANIN YAZILMASI II: BİÇİMSEL KOŞULLAR
TASARIM/BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ Bitirme Çalışması Başlığı
IV. SONUÇLAR VE TARTIŞMA
Yazar 1a, Yazar 2a, Yazar 3b and Yazar 4a
POSTER BOYUTLARI A1 (59,4x 84,1 cm) BOYUTLARINDA OLMALIDIR
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Sunum transkripti:

BAŞLIK (TIMES NEW ROMAN(TNR), 48 PUNTO, KOYU) ÖZET (TNR, 36 PUNTO, KOYU) Özet bölümünde, yapılan çalışmanın amacı ve önemi kısaca anlatılmalı, kullanılan yöntem ve teknikler belirtilerek elde edilen sonuçlar kısaca sunulmalıdır. Bütün çalışmalar içerisinde yer alması gereken özetin amacı, çalışmanın önemli olan ve esasını teşkil eden kısımlarını vermektir. Böylece okuyucuya çalışmanın içeriği ve varılan sonuçlar hakkında kısa bir bilgi verilmiş olur. Özetin hazırlanmasında göz önünde tutulacak önemli bir noktalar; Çalışmanın diğer çalışmalardan farklı özelliklerinin vurgulanması, İlgili çalışmanın amacı açık olarak vurgulanmalı, Yapılan kuramsal gelişmeler, arazi veya deneysel çalışmalar çok kısa olarak verilmeli, Araştırma sonuçları kısa olarak verilmeli ve önemli bulgular açık olarak vurgulanmalıdır. Özet en fazla 100 kelimeden oluşmalı ve TNR 28 punto ile yazılmalıdır. Posterin arka fonu ve renk düzeni hakkında bir sınırlama yoktur. Fakat, posterin 2 metreden rahat biçimde görülebilmesi ve yazıların okunaklı olması posteri hazırlayan kişinin sorumluluğudur ABSTRACT (TNR, 36 PUNTO, KOYU) Türkçe hazırlanmış her posterde İngilizce Abstract kısmı; İngilizce hazırlanmış olan her posterde Türkçe Özet kısmı bulunmalıdır. Bu kısım biçimsel olarak ‘’Özet’’ kısmı ile aynı formatta olmalı. Türkçe hazırlanmış her posterde İngilizce Abstract kısmı; İngilizce hazırlanmış olan her posterde Türkçe Özet kısmı bulunmalıdır. GİRİŞ (TNR, 36 PUNTO, KOYU) Bu bölümde, çalışmanın konusu, amacı ve önemi özet bölümüne göre daha detaylı ele alınmalıdır. Bunun yanında, ilgili konuda daha önce yapılan ve söz konusu projeye temel oluşturan önemli çalışmalara da kaynak göstermek suretiyle yer verilmelidir. Bu bölümde; İlgili konu ile diğer araştırmacıların yaptıkları çalışmalara değinilmeli ve kısaca neler yaptıkları anlatılmalıdır. İlgili konunun, diğer çalışmalar içindeki yeri (diğer araştırıcıları yaptıkları çalışmalar eksiklikleri veya bakış açısı farklılıkları veya arazi uygulama eksiklikleri vurgulanmalıdır. Tezin daha sonra gelen bölümleri kısaca tanıtılmalıdır. TNR 32 punto ile yazılmalıdır. Yazar Adı-Soyadı (TIMES NEW ROMAN, 42 PUNTO, KOYU) Yazar Adresleri, Times New Roman, 32 PUNTO) TEŞEKKÜR (TNR, 24 PUNTO, KOYU) Çalışma, bir özel veya kamu kurumu (TÜBİTAK, DPT, AFS, vb.) tarafından desteklendi ise destek sağlayan kurum/kurumlara veya ilgili kişilere bu bölümde teşekkür edilmelidir. TNR 22 Punto ile yazılmalıdır. KAYNAKLAR (TNR, 24 PUNTO, KOYU) Bu bölümde, poster sunumunda atıfta bulunulan çalışmalar, listelenir. Atiflar TNF 22 Punto ile yazılmalıdır. Referansların yazımında özel bir format aranmamaktadır. Örnek; Loke MH ve Barker RD Rapid least-squares inversion of apparent resistivity pseudosections using a quasi-Newton method. Geophysical Prospecting, 44, Karous M ve Hjelt SE Linear filtering of VLF dip-angle measurements. Geophysical Prospecting, 31, Pirttijarvi M KHFFILT ver. 1.1a, Karous-Hjelt (pseudosections) and Fraser filtering of VLF data (real and imaginary). SONUÇLAR (TNR, 36 PUNTO, KOYU) Bu bölümde, çalışma sonuçları ve yapılan öneriler kısaca sunulmalıdır ve TNR 32 punto ile yazılmalıdır. Çalışma sonucunda ne/neler elde edildiği maddeler halinde verilmelidir. Önemli bulgular çok açık ve vurgulayıcı bir biçimde belirtilmelidir. Araştırmacının, bu çalışma sırasında eksiklikleri (varsa) vurgulanmalı ve diğer araştırıcılara öneriler olarak sunulmalıdır. Şekil 1. Şekiller. 24 punto TNR, KOYU olmalıdır. Çizelge 1. Çizelgeler, 24 punto TNR, KOYU olmalıdır. Şekil 2. Şekiller. 24 punto TNR, KOYU olmalıdır. Şekil 3. Şekiller, 24 punto, TNR, KOYU olmalıdır. YÖNTEM (TNR 36 PUNTO) Bu bölümde, çalışma kapsamında kullanılan yöntemler tanıtılmalıdır. Uzun cümleler yerine mümkünse grafikler, fotoğraflar veya şekiller kullanılması tercih edilmelidir. Bununla birlikte, bu bölümde önemli noktalar vurgulanmalı ve elde edilen bulgular yorumlanmalıdır. Yapılan çalışmaların anlatıldığı yöntem ve kuramsal içerik bölümünde; Yararlanılan genel kuram verilmelidir. Genel kuram içinde yapılan değişiklikler (varsa) verilmelidir. Eğer, araştırma konusu, kuramsal ağırlıkta ise, kuramsal çalışmalara ait yapılan uygulamaların nedenleri, ne beklendiği vurgulanmalı ve uygulamalar bölümüne göndermeler yapılmalıdır. TNR 32 punto ile yazılmalıdır. III. FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU