Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ."— Sunum transkripti:

1 1 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO PAULO. ISTANBUL 23 Rue de la performance VILLENEUVE D’ASCQ Tel Fax Fahrettin Kerim Gökay caddesi No:245, D:6 Göztepe / Kadiköy Tel

2 2 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERİK Metodoloji … p 3 1. Etki alanı p 4 2. Müşteri profili p Müşteri alışkanlıkları p Alışveriş Merkezinin imajı p Rakipler p Beklentiler p Etkinlikler & Haberleşme…………………………..………………………….. p 66

3 3 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ile 23 Nisan tarihleri arası Mersin Alışveriş Merkezinde toplam 600 anket gerçekleştirildi. Anketler Alışveriş Merkezinin açık bulunduğu saatlerde çıkış kapılarında yapıldı. Çalışmanın amacı :  Alışveriş Merkezinin etki alanındaki performansı  Müşteri profilerinin incelenmesi  Müşterilerinin davranış ve beklentilerini incelemek  Alışveriş Merkezinin imajı  Ziyaret edilen Rakiplerin belirlenmesi  Etkinliklerin ve haberleşmenin etkisi. METODOLOJİ

4 4 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 1 ETKİ ALANI

5 5 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ETKİ ALANI Metodoloji SATIN ALMA ORANI Etki alanında oturan Hanehalkı sayısı AVM’nin Müşteri Hanehalkı sayısı Alışveriş yapan müşteri « akışı » AVM’nin Haftalık müşteri akışı NÜFUZ ETME ORANI ZİYARET SIKLI Ğ I ORTALAMA HARCAMA Ciro

6 6 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Karşılaştırma ETKİ ALANI * * Eğilim, Karşılaştırma yapılamaz

7 7 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Etki alanı Nüfuz etme oranlarına göre grup oluşturuluyor *. *Çok güçlü etki alanı : Nüfuz etme oranı 75% üzeri bölgeler Güçlü etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Orta etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Zayıf etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Çok zayıf etki alanı: Nüfuz etme oranı 10% altı ETKİ ALANI * *Haftalık ciro, K TL olarak.

8 8 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire MAP

9 9 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire « Bu alışveriş merkezine geliyorsunuz çünkü … ? » % ETKİ ALANI Geliş nedeni

10 10 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire « Bu alışveriş merkezine geliyorsunuz çünkü … ? » ETKİ ALANI Geliş nedeni

11 11 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 2 MÜŞTERİ PROFİLİ

12 12 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Cinsiyet MÜŞTERİ PROFİLİ

13 13 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % % Cevaplayanın yaşı Aile reisinin yaşı Ortalama yaş : 42 yaş (2006’te : 40 yaş) Ortalama yaş : 46 yaş (2006’te : 45 yaş ) MÜŞTERİ PROFİLİ

14 14 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Siz dahil, evinizde kaç kişi var ? MÜŞTERİ PROFİLİ Hanehalkı büyüklüğü Ortalama : 3,6 kişi (2006’te ortalama : 3,4 kişi)

15 15 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Ailenin aylık geliri Ailenin ortalama geliri : TL (2006’te 1277 TL) MÜŞTERİ PROFİLİ

16 16 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % MÜŞTERİ PROFİLİ Cevpalayanın mesleği Aile reisinin mesleği

17 17 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Eğitim durumunuz nedir ? Arabanız var mı? MÜŞTERİ PROFİLİ Eğitim seviyesi Araba

18 18 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % MÜŞTERİ PROFİLİ Ev / Daire

19 19 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Internet kullanıyormusunuz ? MÜŞTERİ PROFİLİ Internet kullanımı

20 20 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 3 ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

21 21 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % 2% 18% 42% 17% 15% 4% 2% 10% 20% 12% CARREFOURSA hipermarketi ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? Hatırlatma 2006 ZİYARET ALIŞKANLIKLARI CARREFOUR hipermarket ziyareti

22 22 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI CARREFOUR hipermarket ziyareti

23 23 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % 0.4% 2% 7% 8% 14% 4% 65% 2% 11% 4% 10% Alışveriş merkezindeki RESTORANLARI ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş Merkezindeki Restoran/Yemek/içme bölümü ziyareti Hatırlatma 2006

24 24 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışveriş merkezindeki RESTORANLARI ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş Merkezindeki Restoran/Yemek/içme bölümü ziyareti

25 25 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Anket sırasında yanında çocuk var mıydı ? % Başka yetişkinler var mıydı : anket yapılan kişi....? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Cevaplayanın yanındakiler - ÇOCUK BULUNMASI -- YETİŞKİN BULUNMASI -

26 26 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün merkeze gelmek için hangi vasıtayı kullandınız ? (İçinden geldiği gibi) % ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ulaşım aracı

27 27 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün merkeze gelmek için hangi vasıtayı kullandınız ? (İçinden geldiği gibi) ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ulaşım aracı

28 28 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Bugün, bu alışveriş merkezine … için geldiniz? [1 tek cevap verilmeli] ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ziyaretin amacı

29 29 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün, bu alışveriş merkezine … için geldiniz? [1 tek cevap verilmeli] ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ziyaretin amacı

30 30 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % 3% 31% 29% 19% 22% 25% 27% 15% 26% Bugün, alışveriş merkezinde ne kadar zaman harcadınız (Carrefour + AVM’in mağazaları) ? Ortalama : 73 dakkika (2006’te 76 dakkika) ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş merkezinde kalma süresi Hatırlatma 2006

31 31 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün, alışveriş merkezinde ne kadar zaman harcadınız (Carrefour + AVM’in mağazaları) ? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş merkezinde kalma süresi

32 32 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Bugün, …. ziyaret ettiniz ? Anket günü ziyaret edilen yerler ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

33 33 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün, …. ziyaret ettiniz ? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü ziyaret edilen yerler

34 34 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü alışveriş yapılan yerler

35 35 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü alışveriş yapılan yerler

36 36 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Yaş dağılımına göre anket günü alışveriş yapılan yerler

37 37 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ALIŞVERİŞ NİYETİ HAYIR 2% EVET 98% / Cevaplayan 100% GERÇEKLEŞEN ALIŞVERİŞ HAYIR 0% EVET 98% GERÇEKLEŞEN ALIŞVERİŞ HAYIR 0.3% EVET 1.7% Kaybedilen satış Kazanılan satış   Kazanılan satış / Kaybedilen satış ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

38 38 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 4 ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

39 39 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Alışveriş Merkezinin OLUMLU ve OLUMSUZ özellikleri

40 40 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Fark İlgi Seçenek bolluğu Yemek / Içme Eğlence alanı Büyük mağazaların bulunması Mağazaların kalitesi Merkezin büyüklüğü, genişlik Görsel olarak AVM’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI DÜŞÜK İLGİ VE KÖTÜ ALGILAMA OLUMLU ALGILAMA AMA DÜŞÜK İLGİ DİKKAT’E ALINMASI GEREKEN OLUMLULAR BÜYÜK İLGİ VE İYİ ALGILAMA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN OLUMSUZLAR BÜYÜK İLGİ AMA KÖTÜ ALGILAMA

41 41 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bana saydığınız OLUMLU ÖZELLIKLER arasında, en önemlisi hangisidir ? % Karşılama; Düzen (oturma alanları, yeşilik, …); Kalabalık olmaması; Hizmetler (tuvaletler…); Geç kapanıyor; Erken açılıyor. En önemli Olumlular ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

42 42 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Otopark sorunu; Erken kapanıyor; Merkezin/cad. temizliği; Merkezin büyüklüğü, genişlik; Bir super/hipermarketin bulunmaması. En önemli Olumsuzlar Bana saydığınız OLUMSUZ ÖZELLIKLER arasında, en önemlisi hangisidir ? ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

43 43 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bu alışveriş merkezinde en çok hangi mağazaları tercih ediyorsunuz ? % Beğenilen markalar ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

44 44 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bu alışveriş merkezinde varsa beğenmediğiniz mağazalar hangileri ? % En az beğenilen markalar ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

45 45 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Merkezin otoparkını kullandınız mı ? % Otoparktan memnun musunuz ? Otopark - KULLANIM -- MEMNUNİYETLİK - Hatırlatma 2006 : 78% ‘i Otoparkı kullanıyordu ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

46 46 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Neden memnun değilsiniz ? Kapalı Otopark; Otopark Gorevlısı; Arabaların duzensız park etmesı Otopark : Memnuniyetsizlik nedenleri ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

47 47 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Merkezin ücretsiz müşteri taşıma hizmetinden memnun musunuz ? % Neden memnun değilsiniz ? % Müşteri servis arabaları ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

48 48 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 5 RAKİPLER

49 49 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz? RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı SADIK MÜŞTERİ ÖZEL MÜŞTERİ RAKİP MÜŞTERİ

50 50 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz? RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı (bölgelere göre)

51 51 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz? RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı (yaşlara göre)

52 52 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % En sık ziyaret ettiğiniz diğer alışveriş merkezi (merkezleri) hangisidir (hangileridir) … ? [İçinden geldiği gibi – birden fazla cevap verilebilir ] Rakip AVM’lere ziyaret RAKİPLER - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER -

53 53 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI YAKIN TAKİP FORUM MERSİN

54 54 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Hangi mağaza için rakip Alışveriş Merkezi’ne gittiğinizi belirtin ? % FORUM MERSİN’de çekim güçü olan markalar YAKIN TAKİP FORUM MERSİN

55 55 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI FORUM MERSIN’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri YAKIN TAKİP FORUM MERSİN

56 56 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Fark İlgi Seçenek bolluğu Yemek / Içme Eğlence alanı Büyük mağazaların bulunması Mağazaların kalitesi Fiyat seviyesi Kalabalık olması Görsel olarak FORUM MERSİN’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri DÜŞÜK İLGİ VE KÖTÜ ALGILAMA OLUMLU ALGILAMA AMA DÜŞÜK İLGİ DİKKAT’E ALINMASI GEREKEN OLUMLULAR BÜYÜK İLGİ VE İYİ ALGILAMA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN OLUMSUZLAR BÜYÜK İLGİ AMA KÖTÜ ALGILAMA YAKIN TAKİP FORUM MERSİN

57 57 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 6 BEKLENTİLER

58 58 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bu alışveriş merkezinde hangi sektörden eksik mağazalar olduğunu düşünüyorsunuz ? (İçinden geldiği gibi ) % Beklenen sektörler BEKLENTİLER

59 59 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Eğer 2 yeni mağaza alışveriş merkezine yerleşecek olsa, bunların öncelikle hangileri olmasını isterdiniz ? Eklenmesi istenen mağazalar BEKLENTİLER

60 60 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Eğer Alışveriş merkezinde Sinema olsaydı, AVM’ye daha sık gelmeniz için bir etken olurmuydu ? % Sinema’ın etkisi BEKLENTİLER

61 61 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Eğer Alışveriş merkezinde Sinema olsaydı, AVM’ye daha sık gelmeniz için bir etken olurmuydu ? Evet diyen %’si Bölgelere göre sinemanın etkisi BEKLENTİLER Ortalama : 79%

62 62 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezindeki Eğlence alanından beklentileriniz nedir ? Oyun Salonu; Kıtapcı; Spa; Cay Bahcesı; Bılardo; Tıyatro; Kres; Bar. Eğlence alanında beklentiler BEKLENTİLER

63 63 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezin’e GIYIM mağazası eklenebilse öncelikle hangilerini görmek isterdiniz? GİYİM alanında beklenen mağazalar - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER - BEKLENTİLER

64 64 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezin’e AYAKKABI-CANTA mağazası eklenebilse öncelikle hangilerini görmek isterdiniz ? BEKLENTİLER AYAKKABI - ÇANTA alanında beklenen mağazalar

65 65 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezin’e RESTORAN (yeme içme) mağazası eklenebilse öncelikle görmek isterdiniz ? BEKLENTİLER RESTORAN (yeme içme) alanında beklenen mağazalar

66 66 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 7 ETKİNLİKLER & HABERLEŞME

67 67 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Merkezde düzenlenen Etkinlikler/Organizasyonlar hakkında ne düşünüyorsunuz ? Etkinlikler hakkında müşterilerin görüşü ETKİNLİKLER

68 68 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Bu merkezde hangi Etkinlikleri/Organizasyonları görmek isterdiniz ? Beklenen etkinlikler ETKİNLİKLER

69 69 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI HAYIR 51% (66%) EVET 49% (34%) % Cevabınız evet ise, ne tür bir reklamdı ? Haberleşmenin etkisi HABERLEŞME Carrefour reklamı dışında, bu alışveriş merkezi hakkında bir reklam gördünüz, aldınız veya işittiniz mi ? ( ) : Hatırlatma 2006 / Cevaplayan 100%

70 70 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Evet diyen %’si Ortalama : 34% Bölgelere göre haberleşmenin etkisi HABERLEŞME

71 71 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Gazete veya Dergi okuyor musunuz ? HAYIR 5% EVET 95% % Cevabınız evet ise, hangisini ? Gazete / Dergi HABERLEŞME / Cevaplayan 100%

72 72 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En çok hangi televizyon kanalını seyrediyorsunuz ? % En çok izlenen televizyon kanalları HABERLEŞME

73 73 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % En çok dinlenen radyolar En çok hangi radyoyu dinliyorsunuz ? HABERLEŞME


"1 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MERSİN ALIŞVERİŞ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları