Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

360° Pazarlama İletişimi 09.06.2012. Dünyanın En Değerli Markaları: 6’sı Teknoloji Şirketi Kaynak: Interbrand 2011 Raporu Radyonun 38, televizyonun 33,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "360° Pazarlama İletişimi 09.06.2012. Dünyanın En Değerli Markaları: 6’sı Teknoloji Şirketi Kaynak: Interbrand 2011 Raporu Radyonun 38, televizyonun 33,"— Sunum transkripti:

1 360° Pazarlama İletişimi

2 Dünyanın En Değerli Markaları: 6’sı Teknoloji Şirketi Kaynak: Interbrand 2011 Raporu Radyonun 38, televizyonun 33, internetin 4, iPod’un 3, Facebook’un ise 2 yılda 50 milyon kişiye ulaştığı, gittikçe hızlanan bir dünya

3 Marka Birbirine benzeyen ürünler Artan rekabet Her geçen gün önem kazanan konu Daha fazla ilgi duyuluyor, kafa yoruluyor Makinelerden, fabrikalardan, arsalardan vs. daha değerli Daha fazla bilinmesi, istenen çağrışımları yapması istenen, değer kazanması arzulanan varlık Üzerine titrenen, iletişimi yapılan değer

4 İletişim İlk insanlar da iletişim içindeydi Binlerce yılda evrim geçirdi Farklı araçlar ortaya çıktı ve farklı araçlar ortaya çıkmaya devam edecek Gelişen teknoloji Tek yönlü iletişimden çok yönlü iletişime geçiş Tüketici tarafından yaratılan içerik, milyonlarca internet sitesi, blog Google, Facebook, Twitter, Linkedin, Amazon, eBay vs.

5 Yeni İletişim Ortamı Nelere Yol Açtı? Artan içerik, bilgi Artık herkesin konuşma hakkı var (sen istesen de istemesen de?) Bir taraftan da kirli bir ortam Tüketiciyi ikna etmek zor Kolay bilgi paylaşımı Uzaklar artık çok da uzak değil (küreselleşen bir dünya) Tüm dünyadan arkadaşlarınız, müşterileriniz, iş ortaklarınız olabilir

6 Değişen Dünyanın Beyindeki Etkisi Beyin

7 Akılda Kalmanın Yolu Tutarlı Sürekli Samimi Basit Beyin

8 360 Derece Pazarlama İletişimi, Makro Düzeyde Marka Çalışanlar Müşteri/ Hedef Kitle İş Ortakları Toplum Devlet Sivil Toplum Örgütleri

9 360 Derece Pazalama İletişimi Mikro Düzeyde Marka OUTDOOR TV / RADYO vs. SOSYAL MEDYA İNTERNET FİYAT MÜŞTERİ HİZ. SATIŞ NOKTASI ÜRÜN / HİZMET PROMOSYON Tutarlı Sürekli Samimi Basit Müşteri/ Hedef Kitle İş Ortakları Çalışanlar Devlet Sivil Toplum Örgütleri Toplum

10 Pazarlama Stratejileri P İş Hedefleri Pazarlama Stratejileri Affiliate Marketing Geleneksel Kanallarda İletişim RM Halkla İlişkiler WOMM & Gerilla Pazarlama Marka Ortaklıkları Arama Motoru Pazarlaması Pazar Araştırmaları Sosyal Medya Yönetimi

11 Arama Motoru Pazarlaması

12 Affiliate Marketing Affiliate Marketing Modelinde 4 Bileşen Reklamveren (Advertiser/Merchant) Aracı Şirket (Affiliate Network) Affiliate (Affiliate/Publisher/Affiliate Marketer) Müşteri (Customer) En Önemli 2 Affiliate Marketing Yöntemi/Ödeme Şekli CPS – Cost Per Sale (Satış Başına Ödeme) Yöntemi CPL ya da CPA – Cost Per Lead/Acquisition (Lead/Sign up Başına Ödeme) Yöntemi

13 Affiliate Marketing Affiliate Marketing Modelinde 4 Bileşen Reklamveren (Advertiser/Merchant) Aracı Şirket (Affiliate Network) Affiliate (Affiliate/Publisher/Affiliate Marketer) Müşteri (Customer) En Önemli 2 Affiliate Marketing Yöntemi/Ödeme Şekli CPS – Cost Per Sale (Satış Başına Ödeme) Yöntemi CPL ya da CPA – Cost Per Lead/Acquisition (Lead/Sign up Başına Ödeme) Yöntemi

14 Marka Ortaklıkları

15 AXE

16 Gillette

17 Garanti Bankası

18 Teşekkürler


"360° Pazarlama İletişimi 09.06.2012. Dünyanın En Değerli Markaları: 6’sı Teknoloji Şirketi Kaynak: Interbrand 2011 Raporu Radyonun 38, televizyonun 33," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları