Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya Dr. Doğan Mersin Coca-Cola Avrasya & Afrika Bölgesi İş Sistemleri Direktörü

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya Dr. Doğan Mersin Coca-Cola Avrasya & Afrika Bölgesi İş Sistemleri Direktörü"— Sunum transkripti:

1 Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya Dr. Doğan Mersin Coca-Cola Avrasya & Afrika Bölgesi İş Sistemleri Direktörü

2 ESNEKLİK Classified - Internal use İŞ YAŞAMI ÖZEL YAŞAM

3

4 Classified - Internal use

5

6 Doğan Mersin

7

8 İçerik Diyalog Tüketici İş Ortakları Medya Anlamlı bir ilişki Geri Bildirim / Ortak Üretim Sivil Toplum Örgütleri Devlet

9 Akışkan ve Bağlantılı Hikayeler Liquid & Linked

10 Akışkan ve Bağlantılı Hikayeler Liquid & Linked

11 KİM NE Ne Zaman NEREDE NEDEN NASIL Sadece ilgili departman Çalışma saatleri Şirket tarafından tanımlanmış süreç Şirketin tanımladığı kanallar İşlem İçeriden dışarıya Herkes Müşterinin belirlediği çalışma saatleri Müşteri tarafından tanımlanmış süreç Müşterinin seçtiği kanallar Etkileşim Dışarıdan içeriye Gelenekselden Sosyal Şirkete

12 Kurum içi Sosyal Medya

13 Mobilite

14 Bulut Bilişim

15 Geçmiş değil, gerçek zamanlı veriye erişim Gartner Büyük Veri Hız Hacim Çeşitlilik

16

17 Tüketici İş Ortağı Medya Sivil Toplum Örgütleri Çalışanlar Tedarikçiler Devlet Analistler Şirket

18

19


"Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya Dr. Doğan Mersin Coca-Cola Avrasya & Afrika Bölgesi İş Sistemleri Direktörü" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları