Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Telefon:356 214 1552 Faks:356214 5043 Web Adresi: Adres:Deve görmez Mah. Şeyhi Şirvani Caddesi No:28 MERKEZ/TOKAT.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Telefon:356 214 1552 Faks:356214 5043 Web Adresi: Adres:Deve görmez Mah. Şeyhi Şirvani Caddesi No:28 MERKEZ/TOKAT."— Sunum transkripti:

1 Telefon: Faks: Web Adresi: Adres:Deve görmez Mah. Şeyhi Şirvani Caddesi No:28 MERKEZ/TOKAT

2 OKULUMUZ

3 PANSİYONUMUZ

4 NEDEN MESLEK LİSESİ Meslek lisesinde eğitim alarak meslek öğrenip erken yaşta çalışma hayatına atınılabilirler. Meslek lisesinden mezun olanlar teknisyen ünvanı ile mezun olmaktadır. Meslek lisesi mezunlarına işyeri açma belgesi verilmektedir.

5 NEDEN MESLEK LİSESİ Meslek lisesinden mezun olanların iki yılda bir yapılan lise KPSS sınavı ile devlet kadrolarına yerleşmesi diğer lise mezunlarına göre daha kolaydır.

6 NEDEN MESLEK LİSESİ Meslek lisesi mezunları İsterlerse puansız geçişle 2 yıllık ön lisans programlarına da yerleşerek eğitimlerine devam edebilmekte ve farklı alanlarda uzmanlaşabilmektedirler. Yine önlisans programlarından lisans programlarına dikey geçiş sınavı ile geçiş yapabilmektedirler.

7 NEDEN MESLEK LİSESİ Meslek lisesi mezunları M.T.O.K (Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumları) kapsamındaki mühendislik fakültelerini tercih edebilmektedirler. Üniversite kılavuzunda bir bölümün yanında eğer M.T.O.K. yazıyorsa; bu, o bölüme yalnızca mesleki ve teknik liselerinin ilgili alanlarında mezun olan öğrencilerin yerleşebileceği anlamına gelir.

8 NEDEN MESLEK LİSESİ Başka mesleki lisesi öğrencileri ve normal lise eğitimi almış öğrenciler (Düz, Anadolu, Fen, Sosyal Bilimler lisesi vb. ) seçim yapamazlar, tercih yapıp M.T.O.K. bölümlerini kazansalar bile bu bölümlerde okuyamazlar. M.T.O.K. bölümlerini tercih edecek mesleki ve teknik eğitim almış öğrencilerin OBP (ortaöğretim başarı puanları) 0,12 ile çarpılır ve bunun dışında ek puan ya da ayrıcalık tanınmaz.

9 NEDEN MESLEK LİSESİ

10 Bilişim Teknolojileri Alanı -Web Programcılığı Dalı Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı - Elektirik Tesisatları ve Pano Monitörlüğü Harita-Tapu-Kadastro Alanı - kadastroculuk ALANLARIMIZ VE DALLARIMIZ

11 OKULUMUZ ATÖLYELERİ

12

13

14

15

16

17

18 Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim Teknolojileri; bilgisayar sektöründeki gelişmelerin sonucunda ortaya çıkmış ve verileri saklamak, iletmek ve işlemek için kullanılan bilgisayar donanım ve yazılım teknolojilerini içeren bir alandır. Ancak bugün için Bilişim Teknolojileri (BT), yalnızca bilgisayar sistemlerinin kurulması ve yazılımların yapılandırılması ile sınırlı bir alan değildir. BT, güncel bir bakışla bilgisayar donanımı, yazılımı, bilgisayar ağları, iletişim teknolojileri, bu alanda yetişmiş insan gücü, prosedürler, internet, intranet ve iletişim araçları gibi çok sayıda bileşene sahiptir.

19 Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim sektörü dünyada son 50 yıldır var olan ancak günümüzde olağanüstü öneme sahip olan bir sektördür. Katma değeri oldukça yüksek olan bilişim sektörü, gelişmiş ülkelerde gözde sektörlerin başında gelmektedir. Ülkemizde işletmeler kurumsallaşma yolunda hızla ilerledikçe Bilişim Teknolojileri alanına olan ihtiyaç daha da artmaya başlamıştır. Bu sebepten, Bilişim Teknolojileri alanında yeterlik sahibi insanlara çok ihtiyaç duyulmaktadır. Halen başka dallardan, mesleklerden insanlar bu alandaki ihtiyaca yönelmeye devam etmektedirler. Ancak doğru olan bu alanın içinde, temelden bu yeterliklere sahip insanlar yetiştirmektir.

20 Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim Teknolojileri alanı altında şu dallar bulunmaktadır:  Ağ İşletmenliği  Web Programcılığı  Veri Tabanı Programcılığı  Bilgisayar Teknik Servisi Okulumuzda Web Programcılığı dalı bulunmaktadır.

21 Bilişim Teknolojileri Alanı WEB PROGRAMCISI Tanımı Bilgisayar sistemlerinin donanım ve yazılım olarak kurulumu bilgilerinin yanında, web sayfası tasarımına ve programlama dilleri yardımıyla etkileşimli web uygulamaları hazırlayan nitelikli kişidir. Görevleri  İş organizasyonu yapmak,  Analiz yapmak,  İhtiyaçları değerlendirmek,  Algoritma yapmak,  Web sitesinin görsel tasarımını yapmak,  Tasarlanan sitenin yerel yayınını yaparak test etmek,  Mesleki gelişime ilişkin faaliyetleri yürütmektir.

22 Bilişim Teknolojileri Alanı ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Web programcısı, büro ortamında çalışır ve genellikle tasarım ve görsel unsurlarla uğraşır. Çalışırken diğer meslektaşlarıyla ve iş sahipleriyle etkileşim hâlindedir. İş oturarak yürütülür, ortam genellikle sessizdir.

23 Bilişim Teknolojileri Alanı MESLEK ELEMANINDA ARANAN ÖZELLİKLER Web programcısı olmak isteyenlerin;  Tasarım ve görsel yeterliliğine sahip,  Yabancı dil bilen,  Ekip içinde çalışabilen,  Sistemli düşünebilen,  Matematikle ilgili konularda başarılı,  Kendini yenileyebilen,  Araştırmacı,  Sabırlı ve dikkatli,  Bir konunun çözümlenmesi için yapılması gereken işlemleri bilgisayar diline aktarabilen kimseler olmaları gerekir.

24 Bilişim Teknolojileri Alanı İŞ BULMA İMKÂNLARI Web programcıları, kamu kuruluşları, bankalar ile özel sektöre ait iş yerleri, internet üzerinden ticaret (e-ticaret) yapan firmalarda çalışabilirler. Ayrıca kendilerine ait özel iş yerleri de açabilirler.

25 Bilişim Teknolojileri Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVSIZ GEÇİŞ Basım ve Yayım Tek.İnternet Ağ ve Teknolojisi Bilgi YönetimiMobil Teknolojisi Bilgisayar OperatörlüğüBilgi Güvenliği Teknolojisi Bilgisayar ProgramcılığıGörsel İletişim Bilgisayar Teknolojisi Coğrafi Bilgi Sistemleri

26 Bilişim Teknolojileri Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVLI GEÇİŞ (YGS 1) Bilgisayar.Tek.ve Bilişim Sist. Bilişim.Sist.ve Teknolojileri İşletme Bilgi Yönetimi (YGS 6) Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrt. Yönetim Bilişim Sist. (YGS 6)

27 Bilişim Teknolojileri Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVLI GEÇİŞ 0.12 MTOK (MF-4) Bilgisayar.M. (MTOK) El..Elektr..M. (MTOK) Biyomedikal M (MTOK) Yazılım Müh. (MTOK) Bilişim Sis.M. (MTOK)

28 Bilişim Teknolojileri Alanı WEB PROGRAMCILIĞI DALINDA OKUTULAN DERSLER 10. SINIF -BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ -PROGRAMLAMA TEMELLERİ -TEMEL ELEKTRONİK VE ÖLÇME -TEKNİK VE MESLEKİ RESİM -PAKET PROGRAMLAR 11. SINIF -WEB TASARIM VE PROGRAMLAMA -GRAFİK VE ANİMASYON -VERİ TABANI ORGANİZASYONU 12. SINIF -İNTERNET PROGRAMCILIĞI -İŞLETMELERDE BECERİ EĞİTİMİ

29 Bilişim Teknolojileri Alanı STAJ Endüstri meslek lisesinde okuyan öğrencilerimiz 12.sınıfda haftada 3 gün işletmelere gönderilmektedir.işletmeye gitmeyen öğrenci en az 40 iş günü staj yapmak zorundadırlar. Staj yapmayanlara Diploma verilememektedir.

30 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Elektrik-Elektronik Teknolojisi alanı bugün diğer tüm alanları geliştiren, temel ve üretken bir sanayiye dönüşmüş durumdadır. Alan, bugün kendi tasarım ve teknolojilerini geliştirecek güce ulaşmıştır. Elektrik-Elektronik alanı birçok alanı etkilerken, ekonomiye kendi üretimi, ihracatı ve istihdamıyla yaptığı birinci derece katkının yanında, diğer sektörlere olan etkileriyle ikinci derece katkılarda da bulunmaktadır. Bu alandaki teknoloji değişimleri ve kalite artışlarının, sektör ürünlerini girdi olarak kullanan birçok alanda kalitenin artmasına olumlu etkide bulunacağı anlamına gelmektedir.

31 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Türk elektrik-elektronik sanayinin Türkiye ekonomisi içerisindeki payı her geçen gün artmaktadır. Sektörün sürekli gelişiyor ve kendini yeniliyor olması, dünya teknolojilerine uyum sağlamada ve yeni teknolojileri benimsemede gösterdiği çabukluk, sektörün parlak geleceğine işaret etmektedir İhracat ve iç talepteki canlanmaya bağlı olarak üretimini hızla artıran sektörde, başta dayanıklı tüketim mallarında elektronik cihaz ve beyaz eşya olmak üzere, kablolar, bağlantı parçalı iletkenler, elektrik dağıtım ve kontrol panoları gibi ürünlerde, kurulu kapasite ve kapasite kullanım oranları sürekli artmaktadır.

32 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı altında şu dallar bulunmaktadır:  Bobinajcılık  Büro Makineleri Teknik servisi  Elektrikli Ev Aletleri Teknik Servisi  Elektrik Tesisatları ve Pano Montörlüğü  Elektromekanik Taşıyıcılar  Endüstriyel Bakım Onarım  Görüntü ve Ses Sistemleri  Güvenlik Sistemleri  Haberleşme Sistemleri  Otomasyon Sistemleri  Yüksek Gerilim Sistemleri Okulumuzda Elektrik Tesisatları ve Pano Montörlüğü dalı bulunmaktadır.

33 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı ELEKTRİK TESİSATLARI VE PANO MONTÖRÜ Tanımı Elektrik-Elektronik alanında; bina içi ve dışı elektrik tesisatının ve tüm elektrik panolarının kurulumu ile ilgili işleri kendi başına belirli bir süre içerisinde yapma bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir. Görevleri  Elektrik tesisat projelerini çizmek,  Elektrik tesisat borusu ve kanalı döşemek,  Çağırma tesisatlarını yapmak,  Haberleşme ve bildirim tesisatlarını yapmak,  Güvenlik tesisatlarını yapmak,  Çağırma ve bildirim, haberleşme bakım onarımını yapmak,  Dağıtım tabloları montajını yapmak,

34 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Görevleri  İç aydınlatma tesisatlarını yapmak,  Dış aydınlatma tesisatlarını yapmak,  Topraklama ve paratoner tesisini yapmak,  Aydınlatma ve priz tesisatı bakım onarımını yapmak,  Kuvvet tesisatını döşemek,  Kuvvet tesisatı bağlantılarını yapmak,  Kuvvet tesisi iç ve dış aydınlatmasını yapmak,  Pano montaj hazırlığı ve malzeme montajı yapmak,  Bara işlemek,  Kuvvet tesisi bakım onarımını yapmak,  Teçhizata etiketleme/kodlama yapmak,  Kablo montajı yapmak,  Pano testini yapmak,  Tesiste/sahada pano montajı yapmaktır.

35 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Elektrik tesisatları ve pano montörleri inşaatlarda, elektrik santrallerinde, şantiyelerde, ev ve iş yerlerinde çalışırlar. Çalışma ortamı tesisatın kurulduğu yere göre değişmekle beraber genellikle kapalı ortamlarda görev yaparlar. Elektrik dağıtım sistemlerinde çalışırken değişik hava koşullarında, yüksek yerlere tırmanarak zor şartlarda çalışmaları gerekebilir. Görevlerini yaparken dikkatsiz davranmaları önemli kazalara yol açabilir. İşin gerektirdiği güvenlik önlemleri (kask, emniyet kemeri, çizme, eldiven, tulum vs.) altında çalışmak zorundadırlar.

36 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Elektrik tesisatları ve pano montörleri, elektromekanik taşıyıcıların bakım onarım elemanları; genellikle çok katlı binalarda, kapalı mekânlarda bu sistemleri üreten iş yerlerinde ve inşaatlarda çalışırlar. Çalışma ortamı asansör, yürüyen merdiven/yol ve vinç montajında, iskele üzerinde, asansör boşluğunda güç pozisyonlarda çalışırlar. İşin gerektirdiği güvenlik önlemleri (kask, emniyet kemeri, eldiven, çizme, tulum vs.) altında, gerektiğinde kaynakçılarla koordineli çalışırlar.

37 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı MESLEK ELEMANLARINDA ARANAN ÖZELLİKLER Elektrik tesisatları ve pano montörlüğü, elektromekanik taşıyıcılar ve yüksek gerilim dallarını seçeceklerin kapalı yer ve yükseklik fobisi olmayan, tırmanma ve uzanma gibi bedensel çalışmaları yapabilecek kadar güçlü ve dayanıklı, sara ve benzeri hastalıkları bulunmayan kişiler olması gerekir.

38 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Elektrik tesisatları ve pano montörleri, elektromekanik taşıyıcıların bakım onarım elemanları; genellikle çok katlı binalarda, kapalı mekânlarda bu sistemleri üreten iş yerlerinde ve inşaatlarda çalışırlar. Çalışma ortamı asansör, yürüyen merdiven/yol ve vinç montajında, iskele üzerinde, asansör boşluğunda güç pozisyonlarda çalışırlar. İşin gerektirdiği güvenlik önlemleri (kask, emniyet kemeri, eldiven, çizme, tulum vs.) altında, gerektiğinde kaynakçılarla koordineli çalışırlar.

39 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı İŞ BULMA İMKÂNLARI Elektrik tesisatçılığı ve pano montörlüğü; elektrik tesisatları ve pano montörlerinin iş bulma olanakları oldukça geniştir. Özel sektöre ait işletmelerde çalışma olanakları bulabildiği gibi küçük ölçekli işletmelerde de çalışabilir. Kanunlarda belirlenen şartları yerine getirmeleri durumunda, kendi iş yerlerini açabilmektedirler

40 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı İŞ BULMA İMKÂNLARI Elektrik tesisatçılığı ve pano montörlüğü; İstihdam durumu, inşaat sektörüne bağlı olarak değişebilmektedir. Pano montörü olarak çalışan kişiler tesisat işlemlerinin, atölye, sistem ya da makinenin çalıştırılması ile ilgilenirler. Temel işlemler, mekanik montaj, bara işleme, kablo montajı ve pano testi gibi alanlarda ihtisaslaşma görülebilmektedir. Bu alanda çoğunlukla küçük ölçekli işletmelerin faaliyet gösterdikleri gözlenmektedir.

41 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVSIZ GEÇİŞ Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Elektromekanik Taşıyıcılar Mobil Teknolojisi Görsel İletişim Nükleer Tek.ve Radyasyon Güvenliği

42 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVLI GEÇİŞ (YGS 1) Uçak Elektirik Elektroniği 0.12 MTOK (MF-4) Bilgisayar Mühendisliği Elektrik-Elektronik Mühendisliği Mekatronik Mühendisliği Biyomedikal Mühendisliği Enerji Sistemleri Mühendisliği Bilişim Sistemleri Mühendisliği İmalat Mühendisliği

43 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı ELEKTRİK TESİSATÇILIĞI VE PANO MONTÖRLÜĞÜ DALINDA OKUTULAN DERSLER 10. SINIF -ELEKTRİK ELEKTRONİK VE ÖLÇME -ELEKTRİK-ELEKTRONİK ESASLARI -ELEKTRİK-ELEKTRONİK TEKNİK RESMİ 11. SINIF -BİLGİSAYAR DESTEKLİ UYGULAMALAR -ENDÜSTRİYEL KONTROL VE ARIZA ANALİZİ -PANO TASARIM VE MONTAJI -ZAYIF AKIM TESİSLERİ VE ELEKTRİK TESİSAT PROJELERİ 12. SINIF -YAPI ELEKTRİK KUVVET TESİSLERİ -İŞLETMELERDE BECERİ EĞİTİMİ -SEÇMELİ MESLEK DERSİ

44 Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı STAJ Endüstri meslek lisesinde okuyan öğrencilerimiz 12.sınıfda haftada 3 gün işletmelere gönderilmektedir.işletmeye gitmeyen öğrenci en az 40 iş günü staj yapmak zorundadırlar. Staj yapmayanlara Diploma verilememektedir.

45 Harita-tapu-kadastro Alanı Harita, yeryüzünün ve onun yakın çevresinin belirli özelliklerini modellendiren bir bilgi sistemidir. Kadastro, taşınmaz malların hukuki ve fenni anlamda tespiti işlemidir. Tapu sicili, taşınmaz mal ve üzerindeki hakların durumunu göstermek üzere devletin sorumluluğu altında tescil ve açıklık ilkelerine göre tutulmaktadır. İnsan, toprak ve mülkiyet ilişkisi eski çağlardan beri önem arz etmiştir. Harita, tapu, kadastro sektörü bu önem ve ihtiyaçtan doğmuştur.

46 Harita-tapu-kadastro Alanı Harita sektörü ülkemizde büyük bir gelişme göstermiş, birliktelik sağladığı tapu ve kadastro sektörünün de gelişmesiyle bir bütün oluşturmuştur. Anayasanın teminat altına aldığı mülkiyet hakkının tespiti ve kullanılmasına ilişkin işlemler devletin sorumluluğunda harita, tapu ve kadastro sektöründe çalışan nitelikli, teknik ara elemanlar tarafından yapılmaktadır. Bu sektör ülke ekonomisine istihdam düzeyinde önemli katkılar sağlamaktadır. Kırsal ve kentsel gelişmeler, gerçek ve tüzel kişilerin mülkiyet ihtiyaçları, değişik sektörlerin bu sektöre duydukları ihtiyaç, sektördeki teknik ara eleman ihtiyacını artırmıştır.

47 Harita-tapu-kadastro Alanı Harita-tapu-kadastro Alanı altında şu dallar bulunmaktadır:  Haritacılık  Tapuculuk  Kadastroculuk Okulumuzda Kadastroculuk dalı bulunmaktadır. Bu alanımız Teknik Lisededir. Teknik liselere geçiş için, ortaöğretim kurumlarının 9 uncu sınıfını doğrudan geçen ve yılsonu başarı puanı en az 60 olan öğrenciler başvurabilir.

48 Harita-tapu-kadastro Alanı KADASTRO TEKNİSYENİ Tanımı Kadastro teknisyeni; taşınmaz malların sınırlarını arazi ve harita üzerinde belirleme, hukuki durumlarını tespit etme ve yapılan kadastroyu yenileme bilgi ve becerisine sahip, kadastro müdürlüğü kontrol elemanları denetiminde görev yapan nitelikli kişidir. Görevleri  İş organizasyonu yapmak,  Dosyalama ve arşivleme işlemlerini yapmak,  Taşınmaz malların hukuki durumunu tespit etmek,  Kadastro yenileme çalışması yapmak,  Kadastroda kontrol işlemlerini yapmak,

49 Harita-tapu-kadastro Alanı KADASTRO TEKNİSYENİ Görevleri  Arazide yer kontrol noktalarını belirlemek,  Arazide uzunluk, açı ve yükseklik ölçmek,  Alan ve hacim hesaplarını yapmak,  GPS ile ölçüm yapmak,  Detay noktalarını ölçmek,  Koordinat hesaplamaları yapmak,  Poligon hesaplamaları yapmak,  Arazi değişikliği işlemlerini yapmak,  Arazi toplulaştırması yapmak,  Çizim hazırlığı yapmak,  Kroki çizmek,  Harita çizimi yapmak,  CAD uygulamaları yapmak,  Kamulaştırma haritaları yapmak,  Coğrafi bilgi sistemleri uygulaması yapmaktır.

50 Harita-tapu-kadastro Alanı ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Haritacılık ve kadastroculukta işler, genel olarak kısmen büroda ve kısmen arazi ortamında yürütülür. Çalışmalar çoğunlukla açık havada ve değişik iklim koşullarında yapılır. Bu meslek elemanları harita mühendisleri, kamu kurumlarında kontrol mühendisleri ve birbirleri ile iletişimde bulunurlar. Tapuculukta ise çalışma ortamı tapu daireleridir. Tapu sicil müdürleri, şube müdürleri ve hukukçularla iletişimde bulunurlar.

51 Harita-tapu-kadastro Alanı ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Meslek elemanları arazi çalışmalarında arazi ve hava koşullarına göre giyinmeli ve gerekli iş güvenliği tedbirlerini almalıdırlar. Haritacılık ve kadastroculuk mesleğini seçenlerin seyahat engellerinin bulunmaması gerekir. Arazi çalışmaları genellikle gün ışığının olduğu saatlerde yapılır. Şehir dışı çalışmalarda, şantiyelerde ve otellerde konaklamak gerekebilir.

52 Harita-tapu-kadastro Alanı MESLEK ELEMANLARINDA ARANAN ÖZELLİKLER Harita ve kadastro teknisyeni olmak isteyenlerin;  İş disiplinine sahip,  Şekil ve uzay ilişkilerini görebilen,  Sayılarla ölçümler, işlemler yapabilen,  Düzgün şekil çizebilen,  Sayısal becerisi ve problem çözme yeteneği olan,  Çizim kabiliyeti olan,

53 Harita-tapu-kadastro Alanı MESLEK ELEMANLARINDA ARANAN ÖZELLİKLER Harita ve kadastro teknisyeni olmak isteyenlerin;  Bilgisayar destekli harita çizim programlarını kullanan,  Dikkatli, sabırlı ve sorumluluk sahibi olan,  Planlı çalışan,  Seyahat engeli bulunmayan,  Zamanı iyi kullanan,  İyi iletişim kurabilen,  Gizliliğe önem veren,  İş yeri çalışma prensiplerine uyan,  Meslek ahlakına sahip olan,  El ve parmaklarını ustalıkla kullanan,  Dikkatli ve sorumluluk sahibi,  İş güvenliğine dikkat eden,  Yaşam boyu öğrenme isteği olan,  Mesleki eğitim almış kimseler olmaları gerekir.

54 Harita-tapu-kadastro Alanı İŞ BULMA İMKÂNLARI Kadastro teknisyenleri;  Kadastro müdürlüklerinde,  Tapu Kadastro Bölge Müdürlüklerinde,  Tapu Kadastro Genel Müdürlüğünde,  Devlet Demir Yollarında,  Devlet Su İşlerinde,  Karayolları Genel Müdürlüğünde,  Belediyelerin emlak imar müdürlüklerinde ve harita imar müdürlüklerinde,  İller Bankasında,  Bayındırlık hizmetlerinde,  Harita mühendisliği bürolarında iş imkânı bulabilmektedirler.

55 Harita-tapu-kadastro Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVSIZ GEÇİŞ Harita ve Kadastro Tapu ve Kadastro

56 Harita-tapu-kadastro Alanı EĞİTİM VE KARİYER İMKÂNLARI YÜKSEK ÖĞRETİME SINAVLI GEÇİŞ (YGS 6) Tapu Kadastro 0.12 MTOK (MF-4) İnşaat Müh. (MTOK)

57 Harita-tapu-kadastro Alanı KADASTROCULUK DALINDA OKUTULAN DERSLER 10. SINIF -HARİTA HESAPLARI -MEDENİ HUKUK -TEMEL MESLEKİ UYGULAMALAR 11. SINIF -ARAZİ ÖLÇME VE HESAPLARI -BİLGİSAYARLA HARİTA ÇİZİMİ -HARİTA DOSYALAMA VE ARŞİVLEME -KADASTRO HUKUKSAL İŞLEMLERİ 12. SINIF -BORÇLAR VE TİCARET HUKUKU -HARİTA ÇİZİMİ -KADASTRAL KONTROLLER -MEDENİ USÜL VE İCRA HUKUKU -YOL UYGULAMALARI

58 Harita-tapu-kadastro Alanı STAJ Teknik lisede (Harita-tapu-kadastro Alanı teknik lisemizdedir) okuyan öğrencilerimiz işletmelerde 40 iş günü staj yapmak zorundadırlar. Staj yapmayanlara Diploma verilememektedir.


"Telefon:356 214 1552 Faks:356214 5043 Web Adresi: Adres:Deve görmez Mah. Şeyhi Şirvani Caddesi No:28 MERKEZ/TOKAT." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları