Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Uzaktan eğitim öğrencisinin özelliklerini tanımlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin değişen rollerini anlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin aldığı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Uzaktan eğitim öğrencisinin özelliklerini tanımlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin değişen rollerini anlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin aldığı."— Sunum transkripti:

1

2  Uzaktan eğitim öğrencisinin özelliklerini tanımlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin değişen rollerini anlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin aldığı sorumlulukları açıklayabilme 2

3  Yaş  Davranış  Deneyim  Bilişsel Beceriler  Öğrenme Stilleri 3

4 61 uzaktan eğitim kurumunda 1998’de DETC tarafından yapılan bir araştırmanın sonuçları şöyledir: › Yaş ortalaması = 31 › Erkek öğrenci oranı = %48 › Çalışırken okuyanların oranı = %90 › Ödemeleri kurum tarafından yapılanların oranı = %31 › Kolej derecesine sahip öğrenci oranı = %82 › Kayıt olup başlamayanlar - %16, kursu bitirenler - %57, mezun olanlar - %38 4

5  Kullanılan Araç- gereçler  Derse devam ve katılım  Yanıtların tonlaması  Donanım Gereksinimleri  Teknik Bilgi Düzeyi  Teknik Güçlükler  Ödev ve Projeler 5

6  Eğitim alt yapısı  Karakter Özellikleri  Programa Yönelik Beklentiler  Özel Görev ve Sorumluluklar 6

7  Oryantasyon  İdari Destek  Sosyal Etkileşim  Çalışma Becerileri  Kriz Durumları 7

8  Uzaktan eğitim öğrencisi ile yüz-yüze eğitim göre öğrenciler arasında ne gibi farklar vardır?  Asenkron ve senkron eğitim modelleri arasında öğrenci sorumlulukları açısından nasıl farklılıklar gözlenir?  Uzaktan eğitimle bir ders verdiğinizi düşünün. Öğrencilerinize ait bilgileri nasıl toplardınız? 8

9  Simonson M. R. (Ed.), Smaldino, S. E. & Zvacek, S. (2002). Teaching and Learning at a Distance: Foundations of Distance Education (2nd Edition). Prentice Hall, USA. http://www.prenhall.com/simonson http://www.prenhall.com/simonson  Moore, M. G. & Kearsley, G. (2004). Distance Education: A Systems View (2nd Ed.). USA: Wadsworth Publishing. Çalışma Rehberi: http://ouln.org/deguide.htmhttp://ouln.org/deguide.htm  www.uwplatt.edu/.../ demographics.html www.uwplatt.edu/.../ demographics.html  www.cwu.edu/ wenatchee/photos.html  www.swcc.cc.ia.us/iowacc/ library/askLibrarian.htm www.swcc.cc.ia.us/iowacc/ library/askLibrarian.htm  www.hyperstudy.com/ apc/sterling/Default.asp  www.hws.edu/.../ showwebclip.asp?webclipid=335 www.hws.edu/.../ showwebclip.asp?webclipid=335  http://www.ntcc.edu/DistanceEd/ http://www.ntcc.edu/DistanceEd/ 9


" Uzaktan eğitim öğrencisinin özelliklerini tanımlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin değişen rollerini anlayabilme  Uzaktan eğitim öğrencisinin aldığı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları