Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla."— Sunum transkripti:

1 BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’

2

3 Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla Türkiye’nin yabancı yatırımlı en büyük beyaz eşya şirketi konumundadır. Bosch Grubu yaklaşık 150 ülkede temsil edilmekte, Robert Bosch GmbH’nin yanı sıra 60’dan fazla ülkede 300’den fazla yan kuruluşu ve yerel şirketi kapsamaktadır. Şirket, Robert Bosch (1861-1942) tarafından 1886 yılında Stuttgart’ta ‘ Hassas Mekanik ve Elektroteknik Atölyesi’ adı altında kurulmuştur.

4 Bosch Grubu teknoloji ve hizmetler alanında dünyanın önde gelen tedarikçilerindendir. Şirket, otomotiv ve sanayi teknolojileri, dayanıklı tüketim malları ve yapı teknolojileri alanında 2010 mali yılında 285.000 civarında çalışanı ile 47,3 milyar euro tutarında ciro gerçekleştirmiştir. Her yıl araştırma ve geliştirme alanına yaklaşık 4 milyar euronun üzerinde yatırım yapan Bosch, dünya çapında 3.800 adet patent için başvuruda bulunmuştur.

5 BOSCH GRUBU TÜRKİYE Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcısı olan Bosch Grubu, Türkiye’de 1910 yılında verdiği bir temsilcilikte faaliyetlerine başlamıştır. Grup bugün, ‘otomotiv teknolojileri, dayanıklı tüketim malları ve bina teknolojileri’ ve ‘endüstriyel teknoloji’ alanlarında faaliyet gösteren altı ayrı kuruluşu kapsamaktadır. Bosch Grubu, Türkiye’de toplam 9000 çalışanı, 1,7 milyar euro cirosu, 112 milyon euro yatırımı ve 1 milyar euro ihracatı ile Türkiye ekonomisine değer katmaktadır.

6 Çalışmalarını geleceğin, çevrenin ve bireysel yaşamın korunması odağında sürdüren Bosch’un üstün teknoloji ürünleri, bugün 1990’lı yıllara oranla yüzde 50’den fazla enerji ve su tasarrufu sağlıyor Bosch’un başlattığı Enerji Etiketi Uygulaması da çevre konusunda bilinçlendirme çalışmalarına önemli bir örnek. Bosch ev aletleri, bir yandan tüm ürünleri ile çevrenin korunmasına katkıda bulunurken, diğer yandan sosyal sorumluluk projelerinde de çevre ve eğitim konularına ağırlık veriyor. Bunlardan bazıları; Ateş Böceği tiyatrosu, Bosch Çevre Çocuk tiyatrosu ve Yeşil Kutu Çevre Eğitimi Projesi’dir.

7 MALİ RAKAMLAR Bosch Grubu, 2010 mali yılının kesinleşmemiş finansal verilerine göre tüm dünyada 43,3 milyar euro satış yaparak, bir önceki yıla oranla yüzde 24 artış kaydetti. Bosch’tan yapılan yazılı açılamaya göre bu rakam, 2007 kriz öncesi satış seviyesine ulaşan firmanın, 125 yıllık tarihindeki en yüksek satış düzeyini ifade ediyor. Vergi öncesi kazançta, 2010 satışlarının yüzde 7 ile 8’i arasındaki hedef aralığına dönen Bosch Grubu, bir önceki yıl 1,2 milyar euro zarar etmişti.

8 1 Temmuz 2011 itibariyle Bosch Türkiye Temsilciliği ve Bosch Sanayii ve Ticaret A.Ş Genel Müdürlüğü görevlerini üstlenen Steven Young, Bosch Türkiye’nin başarılarını dahada ileri taşıyacağını vurguladı.

9 YARARLANILAN KAYNAKLAR www.bosch.com.tr/ www.bosch-home.com/tr/ www.bibilgi.com/ www.tr.boschsecuritye.com www.securities.com www.agahpatent.com www.businews.eu www.kurumsalhaberler.com

10 ADI: SULTAN CIDA NO: 100703004 KONU: BOSCH ŞİRKETİ


"BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları