Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜTAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İzmir Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi SMYRNA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜTAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İzmir Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi SMYRNA."— Sunum transkripti:

1

2

3 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜTAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İzmir Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi SMYRNA İYİLEŞTİRME TAKIMI Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

4 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri Ömer İlker İMER Takım Raportörü Muzaffer GÖKDEMİRSunum Yasemin KARAMAN Takım Bilgileri Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

5 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SMYRNA İyileştirme Takımı Yasemin KARAMAN Elmas AYÇA Muzaffer GÖKDEMİR Ömer İlker İMER Ebru AKEL Yahya ERGÜN Sabriye ERBAŞ İNCE Ekrem KAN Şirin ÇAYIR Ali ÇETİN Emre YALÇIN İlknur KOÇAK Mahir TATLIBAK Merve ÖZEL Tarık ÖZCAN Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

6 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 5 Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

7 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ HAFTALAR Yapılan çalışmalar 1.Toplantı 31/01/ Toplantı 01/02/ Toplantı 02/02/ Toplantı 03/02/2012 Takım liderinin raportörün seçimi Problem havuzu Öncelikli problemin tespiti Problemin sonuçları Neden analizi Çözüm önerileri Raporlama Sunum Çalışma Programı Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

8 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Beyin Fırtınası Yöntemi İle Oluşturulan Problem Havuzu Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı Personel yetersizliği nedeniyle mevcut personele çok iş düşmesi 2- Danışma biriminin olmaması 3- Tapularda sorunların çözümü için hukuk birimi oluşturulması 4- Tapu müdürlüklerinde gereksiz zaman kaybının iç ve dış müşteride yarattığı memnuniyetsizlik 5- Ödüllendirme sisteminin yetersiz olması 6- Ofis ekipmanlarının kullanımında yaşanılan sıkıntılar 7- Arşiv dosyalarının bilgisayar ortamına aktarılmamış olması 8- Lisanslı yazılımların eksik olması 9- Yapılan işlerdeki hataların tazminin sigorta kapsamında olmaması 10- Mevzuat gereği iş ve işlemlerin yapılışında ihtisaslaşmama 11- Motivasyon etkinliklerinin yetersiz olması 12- Öneri sisteminin yürütülememesi 13- Takbis sisteminin bölgesel olması 14- Takbis sisteminin daha hızlı ve etkili çalışmaması 15- Personel arasında iş dağılımının adil olmaması

9 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Puanlama Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

10 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Beyin Fırtınası Yöntemi İle Oluşturulan Problem Havuzu Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı Personel yetersizliği nedeniyle mevcut personele çok iş düşmesi 2- Danışma biriminin olmaması 3- Tapularda sorunların çözümü için hukuk birimi oluşturulması 4- Tapu müdürlüklerinde gereksiz zaman kaybının iç ve dış müşteride yarattığı memnuniyetsizlik 5- Ödüllendirme sisteminin yetersiz olması 6- Ofis ekipmanlarının kullanımında yaşanılan sıkıntılar 7- Arşiv dosyalarının bilgisayar ortamına aktarılmamış olması 8- Lisanslı yazılımların eksik olması 9- Yapılan işlerdeki hataların tazminin sigorta kapsamında olmaması 10- Mevzuat gereği iş ve işlemlerin yapılışında ihtisaslaşmama 11- Motivasyon etkinliklerinin yetersiz olması 12- Öneri sisteminin yürütülememesi 13- Takbis sisteminin bölgesel olması 14- Takbis sisteminin daha hızlı ve etkili çalışmaması 15- Personel arasında iş dağılımının adil olmaması 4- Tapu müdürlüklerinde gereksiz zaman kaybının iç ve dış müşteride yarattığı memnuniyetsizlik

11 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu Müdürlüklerinde gereksiz zaman kaybı TAKBİS DONANIM VE TEKNOLOJİ BEŞERİ FAKTÖRLER ÇEVRE Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

12 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İyileştirme Takımının Konusu SWOT analizi ve sonrasında yapılan beyin fırtınası ile belirlenen problem havuzun üzerinde yapılan puanlama sonucu 4 nolu problem ; «Tapu müdürlüklerinde gereksiz zaman kaybının iç ve dış müşteride yarattığı memnuniyetsizlik» problemi 158 puanla en yüksek puanı aldı. Seçilen problem konusunda sorunlar ve çözümleri BALIK KILÇIĞI tekniği ile grubumuzca değerlendirildi; Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

13 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Problem analizi İç müşterilerin teknolojiyi kullanmadaki yetersizliği Eksik kullanışsız ve standartların altında donanım Mevcut ekipmanla güvenlik sorununun çözülememesi TAKBIS açısından; Sistem yavaşlığı Kullanılan ekipmanın ihtiyacı karşılamaması Sahteciliği önlemede yetersiz olması Güncellemeler sonucunda yaşanan aksaklıklar DONANIM VE TEKNOLOJİ İç müşterilerin iş yapma isteğinin azalması Bilgi edinme kanunu kapsamında müdürlüklere bizzat yapılan başvurularda yaşanan zaman kaybı İç müşterinin iş saatlerini verimli kullanamaması BEŞERİ Kullanılan ana işlem araçlarının (kütük, resmi senet, işlem dosyaları) daire içinde görüntü kirliliğine neden olması ve çalışma alanına kısıtlama getirmesi ÇEVRE Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

14 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı BEŞERİ İç müşterilerin iş yapma isteğinin azalması 4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu kapsamında müdürlüklere bizzat yapılan başvurularda yaşanan zaman kaybı İç müşterinin iş saatlerini verimli kullanamaması

15 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı ÇEVRE Kullanılan ana işlem araçlarının (kütük, resmi senet, işlem dosyaları) daire içinde görüntü kirliliğine neden olması ve çalışma alanına kısıtlama getirmesi

16 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı DONANIM VE TEKNOLOJİ İç müşterilerin teknolojiyi kullanmadaki yetersizliği Eksik, kullanışsız ve standartların altında donanım Mevcut ekipmanla güvenlik sorununun çözülememesi TAKBİS Açısından; Sistem yavaşlığı Kullanılan ekipmanın ihtiyacı karşılamaması Sahteciliği önlemede yetersiz olması Güncellemeler sonucunda yaşanan aksaklıklar

17 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ NEDEN VE ÇÖZÜM ANALİZİ NEDENLER ÇÖZÜMLER BEŞERİ Teknolojik iyileştirme ve geliştirme Arşiv, asli ve yardımcı (kütük, resmi senet, vs) hizmet araçlarının dijital ortama aktarılması sonucunda mesai saatlerinin daha etkin kullanılması ÇEVRETeknolojik iyileştirme ve geliştirme Arşive asli ve yardımcı (kütük, resmi senet, vs) hizmet araçlarının dijital ortama aktarılması ve kablo karmaşasının sonlandırılması DONANIM ve TEKNOLOJİTeknolojik iyileştirme ve geliştirme Bilgi Teknolojileri ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlıklarına rapor edilecek Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

18 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

19 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Yeni bilgisayarlar ve donanımı Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı KABLO KARMAŞASINA SON

20 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

21 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

22 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

23 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

24 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı PARMAK İZİ ÇÖZÜMLERİ

25 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı DAMAR HARİTASI TANILAMA

26 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TEKNOLOJİK İYİLEŞTİRME ve GELİŞTİRME ÇÖZÜM SONUÇ Mevcut kayıtlara yönelik kimlik tespitiİlgili kurumlarla yapılacak protokol üzerinden mevcut parmak izi veritabanına erişim Yazılım çözümleri TAKBİS programında parmak izi (veya damar haritası) ve tablet bilgisayar kullanımına yönelik yazılım güncellemeleri yapılması Bilgi edinme kanunu kapsamında sunumlar Evrakın aslına dokunmadan Tablet bilgisayar üzerinden gerçeği ile aynı ebatta ve içerikte görüntü sunumu. Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

27 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı MERNİS

28 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

29 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

30 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

31 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

32 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

33 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

34 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı Madde ?!!! Memura rücu

35 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı İstifa Dilekçesi Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğüne Görevimden istifa, …..

36 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

37 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KAYBA UĞRATILAMAYACAK KADAR DEĞERLİ ZAMANIN PROJESİ BİZDE, ÇÖZÜMÜ TEKNOLOJİDE, YANSIMASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı

38 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 37 Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı sürekli Mükemmelliyetçi yaratıcı rekabetçi nitelikli adaletli

39 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Teşekkür ederiz. Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü, SMYRNA İyileştirme Takımı


"TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜTAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İzmir Tapu ve Kadastro III.Bölge Müdürlüğü Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi SMYRNA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları