Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı."— Sunum transkripti:

1 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı

2 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İYİLEŞTİRME TAKIMI SEÇİMİ TAKIM ADI VE GÖREVLERİN BELİRLENMESİ 31/01/2012 tarihinde gerçekleştirilen iyileştirme takımımızın ilk toplantısında Takımın adı, lideri ve raportörü belirlendi. Kararlar oy birliği ile alındı. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı Takımın Adı; 31/01/2012 tarihinde yapılan toplantıda, İyileştirme Takımının adı oy birliği ile “4 EYLÜL” olarak belirlendi. “Cumhuriyetin Temelini Burada Attık”

3 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı Takım Lideri : Erol ER Takım Rehberi: Cihangir Mesut GÜNSEREN Takım Raportörü: Sevgi YILDIRIM Takım Üyeleri: Hasan GÜLPINAR Hakan UZUN Mehmet GÜNEŞ Mustafa CENGİZ Dudu KULAKSIZ Ahmet UÇAR Sebahattin ERTUÇ Murat KARA Suat ALTINKOL Önder KIL Aytekin ÖZSOY Yunis SOYDAN 4 EYLÜL İYİLEŞTİRME TAKIMI

4 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı İyileştirme takımımız tarafından ‘’SWOT ANALİZİ’’ yöntemiyle Problem Havuzu oluşturulmuş ve bunun için ‘’BEYİN FIRTINASI’’ yöntemi kullanılmıştır. Beyin Fırtınası sonucunda oluşturulan Problem Havuzunun puanlaması neticesinde “ Hizmet Standartları Süreleri ” problemi en yüksek puanı almıştır. Takımımız, en yüksek puan alan problemin çözümüne yönelik olarak Balık Kılçığı yöntemini kullanarak neden analizi yapmış ve neden analizinde ana sorunun nedenlerinin kök nedenlerini tespit etmiştir. Kök nedenlere inildiğinde ortak alt neden belirlenmiş ve çözüm önerisi ile birlikte iş planı hazırlanarak uygulanmıştır.

5 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı 4 EYLÜL İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA PLANI

6 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı PROBLEM HAVUZU

7 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı PROBLEM HAVUZU PUANLAMA

8 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı İyileştirme takımı tarafından yapılan oylama sonucunda 2 nolu ’’HİZMET STANDART SÜRELERİ’’ problemi 139 puan alarak 1. problem olarak seçildi. Oylama sonucunda seçilen ’’HİZMET STANDART SÜRELERİ’’ problemi için Balık Kılçığı yöntemi kullanılarak ’’NEDEN ANALİZİ’’ yapıldı.

9 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı ’’HİZMET STANDART SÜRELERİ’’ ile ilgili 4 Eylül İyileştirme Takımı olarak Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde yapılan işlemlerle ilgili örneklemeler alınarak yapılan analiz ve çalışmalar değerlendirilerek çözüm önerilerine geçildi

10 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

11 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı ÇÖZÜM ÖNERİLERİ İÇİN YAPILACAK ÇALIŞMA PROGRAMI

12 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı SONUÇ Yapılan tüm çalışmaların birlikte değerlendirilmesi sonucun da; TKGM’ nin 2009/11 Sayılı Genelge ekindeki Hizmet Standartlarındaki sürelerin yapılan işin önemi ve çeşitliliğine göre yetersiz olduğu kanısına varılmıştır. Bu nedenle Hizmet Standartları Sürelerinin düzeltilmesine yönelik öneriler önem derecesine göre sıralanmıştır.

13 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı İş ve İşlemlerin bitirilme süreçlerinde Avrupa standartlarına ulaşılması. İşlerin sağlıklı yapılması. Mali sorumluluğun en aza indirilmesi. Ön başvuru sistemindeki personelin ve havale yapan Müdür, Müdür yardımcılarının işlem içerisindeki parsel ve malik sayılarının dikkate alınarak havale yapması Araziye çıkan personelin ulaşım süresi ve parselin fiziki durumu göz önünde tutularak işleme standart süre verilmesi. Personele eğitim verilmesi için Müdür yada Görevlendireceği Müdür yardımcısı nezaretinde hizmet içi eğitim verilmesi. Taşınır kayıt ve kontrol yetkilisine eksik olan malzemenin tespitinin yapılması istenilerek bölge müdürlüğünden talep edilmesi sağlanacaktır..Yetersiz alanlara sahip olan yerler için Valilik/Kaymakamlıklara yazı yazılarak gerekli alanın sağlanması. Müdürlüklerimizde yapılan iş ve işlemler için bastırılan işlem rehberi çoğaltılarak Müdürlüğe gelen vatandaşlar ile Resmi Kurum ve Kuruluşlara bu belgeleri dağıtmak

14 SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ARZ EDERİM… Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı


"SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA 4 Eylül İyileştirme Takımı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları