Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 TURİZM HUKUKU HAFTA 8 OTEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ. 2 Otel – Müşteri İlişkileri Otel ve direk müşteri sözleşmesidir. Yazılı olmasına gerek yoktur. Rezervasyon.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 TURİZM HUKUKU HAFTA 8 OTEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ. 2 Otel – Müşteri İlişkileri Otel ve direk müşteri sözleşmesidir. Yazılı olmasına gerek yoktur. Rezervasyon."— Sunum transkripti:

1 1 TURİZM HUKUKU HAFTA 8 OTEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

2 2 Otel – Müşteri İlişkileri Otel ve direk müşteri sözleşmesidir. Yazılı olmasına gerek yoktur. Rezervasyon talebinin otelci tarafından kabulü ile oluşur. Rezervasyon talebi yazılı ise, kabul de yazılı olmalıdır.

3 3 Otel – Müşteri İlişkileri Müşterinin Hak ve Sorumlulukları A) Otel olanaklarından yararlanma hakkı B) Ödeme rezervasyon fişinde adı yazılı kişi tarafından yapılır C) Özel hizmetleri ödeme D) Yemek pişirmeme, odalara yiyecek sokmama

4 4 Otel – Müşteri İlişkileri E) Hasar ve zarardan sorumluluk F) Hayvan getirmeme, verilen zarardan sorumlu olma G) Otel kurallarına uyma H) Ayrılış gününü ödememe

5 5 Otel – Müşteri İlişkileri Otelcinin Hak ve Sorumlulukları A) Sözleşmeyi sona erdirme-atma İ)Kurallara uymama İi)Bulaşıcı hastalık İii) Ciddi suç işleme İv) Ödememe

6 6 Otel – Müşteri İlişkileri B) Eşyaların kaybolmasından sorumluluk C) Değerli eşyalar, otelciye teslim edilmemişse, kendisinin ve çalışanların kusuru durumunda sorumluluk D) Otelin garaj ve parkına konan araba v.s den kendisinin ve çalışanların kusuru durumunda sorumluluk

7 7 Otel –Müşteri İlişkileri E) Fatura üzerine ödeme talep etme hakkı F) Ödenmeyen faturaya karşılık eşyaları alıkoyma hakkı G) Ölüm halinde zarar talep etme hakkı

8 8 Seyahat Sözleşmesi Gez. Düzenleme Söz. Ürünü hazırlayan Acenata ve Müşteri arasında Gezi Aracılık Söz. Pazarlayan Acenta ve Müşteri arasında

9 9 Seyahat Sözleşmesi Unsurları: * Global fiyat * Taşıma, konaklama, yolculuğa bağlı tüm hizmetler * Sorumluluk düzenleyen acenataya ait. Hukuki Niteliği * İsimsiz sözleşme * Kendine özgü sözleşme

10 10 Seyahat Sözleşmesi Acentanın Hak ve Yükümlülükleri A) Seyahat edenlerin ve bagajlarının güvenliğinin sağlanması B) Önceden belirtilen koşullara uyma C) Hizmetler arasında koordinasyon sağlama D) Seyahate katılanların değişimini kabul etme

11 11 Seyahat Sözleşmesi E) Seyahat edenelrin sağlıklarını koruma F) Karalaştırılan ücreti isteme hakkı Seyahate Katılanın Hak ve Sorumluluğu: A) Ücret ödeme B) Seyahat öncesi hazırlıkları yerine getirme C) Seyahati düzenleyene ve katılanlara zarar vermeme D) Duyurulara uyulmasını isteme


"1 TURİZM HUKUKU HAFTA 8 OTEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ. 2 Otel – Müşteri İlişkileri Otel ve direk müşteri sözleşmesidir. Yazılı olmasına gerek yoktur. Rezervasyon." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları